La Teatrul Malaya Bronnaya: fotografii și recenzii

Teatrul din Malaya Bronnaya este renumit în toată țara. Este numit după strada pe care se află. Acest teatru sa născut la mijlocul secolului al XX-lea. Repertoriul său este bogat și variat. Trupa are mari actori. Teatrul colaborează cu artiști talentați celebri.

Istoria teatrului

teatru mic

Acest teatru a fost creat în 1946. În acea perioadă, era numit Drama Moscovei. Teatrul a fost regizat de Serghei Mayorov. Inițial, acesta se afla într-o clădire de-a lungul străzii Spartakovskaya. Numai în 1962 sa "stabilit" pe Malaya Bronnaya. Teatrul a arătat prima sa interpretare în martie 1946. Acesta a fost M.I. Kozakova și A.B. Marienhof "Hoțul de Aur". Trupa a fost adunate din actorii altor teatre și absolvenților Schepkinskogo School. Repertoriul a inclus apoi spectacole puse pe piese de dramaturgi contemporani: „ditties Poddubenskie“, „deputat“, „un om cu o servieta“, „profesorul Polezhaev“ și altele.

Timp de 11 ani au avut loc 45 de premiere. Dar acest lucru nu a încetat să acuze administrația de teatru a lipsei de piese moderne pe scenă. În 1957, Serghei Mayorov a fost transferat la Teatrul Komsomol Leninist, iar directorii au fost demisi. În același an, Ilya Sudakov, unul dintre cei mai buni studenți ai KS, a fost numit director principal. Stanislavski. Dar în curând a căzut grav bolnav și a fost înlocuit de A. Goncharov.

În 1962, drama din Moscova a primit o nouă clădire, în conformitate cu care în 1968 - noul nume "Na Malaya Bronnaya". Teatrul este situat în această cameră până în prezent. Clădirea a fost construită în 1902. A fost o casă lucrativă pentru elevii nevoiași.

În 1967, Anatoly Efros a ocupat funcția de director principal. A adus cu el un grup de actori ai Teatrului Lenin Komsomol. Principalul director a fost A. Dunaev. Mulțumită acestor oameni, teatrul a devenit interesant și unul dintre cele mai vizitate la Moscova. Baza repertoriului a fost piesele clasice: Romeo și Julieta, Trei surori, Don Juan, Othello, Căsătorie și așa mai departe.

Din 1978, până în prezent, directorul teatrului este ocupat de Ilya Kogan. Directorii principali au avut timp să viziteze multe. Dar pentru mult timp nimeni nu este întârziat, deoarece nu pot lucra împreună cu directorul de teatru.

spectacole

teatru pe un poster de bronz mic

Un repertoriu divers și bogat prezintă publicului său un teatru de pe Malaya Bronnaya. Posterul său oferă următoarele spectacole:

• Golful Rabbitului.
  • "Arcadia".
  • Printul Caspian.
  • "The Pit".
  • - Cyrano de Bergerac.
  • "Dragoste târzie."
  • "Vassa".
  • "Tartuffe".
  • „Veveriță“.
  • - Oameni speciali.
  • "Melodia de la Varșovia".
  • - Colomba sau marșul de pe scenă.
  • "Nebunie slavă".
  • „Formalina“.
  • "Kinomaniya Band".
  • Secretul vechii dulapuri.
  • Inspectorul General.
  • "Cancun."
  • - Aproape orașul.
  • "Retro".
  • "Pasiunea pentru Torchalov".

Spectacole din decembrie

În ultima lună a anului 2015, spectacolele "Melodia din Varșovia" și "Prințul Caspian" vor arăta teatrul de pe Malaya Bronnaya. Posterul pentru decembrie a oferit publicului și premiera piesei "Vassa". Aceasta este o interpretare modernă a piesei lui Maxim Gorky. Producția a fost regizată de regizorul Vyacheslav Tyshchuk - elev al legendarului Mark Zakharov. "Vassa" în lectura lui nu va lăsa pe nimeni indiferent. Performanța sa dovedit ridicolă, teribilă, admirată și revoltătoare, la fel ca și viața însăși. Rolul protagonistului este interpretat de artistul onorat al Rusiei Ekaterina Durova. Vassa este un păstor strict și înțelept al fundațiilor, care sacrifică implacabil pe toți cei care nu se încadrează în sistem. Producția a implicat peisaje monumentale create de artistul Ekaterina Galaktionova.

"Melodia din Varșovia"

spectacole ale teatrului pe un bronz mic

Piesa legendară "Melodia Varșoviei" de Leonid Zorin prezintă teatrul de pe Malaya Bronnaya de mai mulți ani, dar până în ziua de azi această poveste de dragoste adună sali complete. Publicul este foarte îndrăgit de această producție. Ca regizor a fost directorul artistic al teatrului Serghei Golomazov. Principalii actori sunt tineri actori ai noii generații Julia Peresild și Daniil Strakhov, cunoscuți pentru munca lor în cinematografie. Povestea, care a fost scrisă acum o jumătate de secol, găsește un răspuns printre spectatorii moderni.

Julia Peresild a primit premiul Crystal Turandot pentru rolul principal în acest spectacol. Producția însăși a fost acordată și pentru cea mai bună direcție. În centrul terenului, cuplul îndrăgostit este o fată poloneză (viitoare cântăreață) și un student din Moscova. Cunoașterea lor sa petrecut la Conservatorul din decembrie 1946. Toți au experimentat toate ororile războiului. Iubirea izbucnește între ele și se pare că nimeni în lume nu poate împiedica un astfel de sentiment puternic. Dar între ele stătea o barieră irezistibilă - o perdea de fier. Poate dragostea lor să depășească acest zid?

Trupa

teatru pe un mic recenzii de bronz

Spectacole ale teatrului din Malaya Bronnaya sunt interpretate de actori minunați care dezvăluie perfect personajele personajelor lor.

trupa:

• Larisa Bogoslovskaya.
  • Albina Matveeva.
  • Andrey Terekhov.
  • Evgenia Chirkova.
  • Olga Vyazemskaya (Smirnova).
  • Oleg Polyantsev.
  • Tatiana Timakova.
  • Vladimir Ershov.
  • Danil Lavreonov.
  • Dmitry Serdyuk.
  • Serghei Parfyonov.
  • Alexander Samoylenko.
  • Vladimir Yavorsky.
  • Julia Voznesenskaya.
  • Ivan Shabaltas.
  • Svetlana Pervushina.
  • Egor Baranovsky.
  • Marietta Tsigal-Polishchuk.
  • Alexander Nikolaev.
  • Oleg Kuznetsov
  • A. Nikulin.
  • D. Varshavsky.
  • E. Dubakina.
  • A. Makarov.
  • A. Rogozin.
  • A. Subbotin.
  • L. Khmelnitskaya.
  • E. Durova.
  • P. Baranciev.
  • D. Bondarenko.
  • A. Golubkov.
  • S. Kizas.
  • O. Nikolaeva.
  • E. Sachkov.
  • A. Tkachev.
  • D. Tsursky.
  • T. Krechetova.
  • A. Bobrov.
  • D. Guryanov.
  • P. Nekrasov.
  • L. Paramonova.
  • O Sirin.
  • T. Lozovaya.
  • N. Samburskaya.
  • M. Shutkin.
  • N. Berebenya.
  • A. Antonenko-Lukonina.
  • D. Grachev.
  • V. Mayorova.
  • T. Oshurkova.
  • Yu Sopolev.
  • E. Fedorova.
  • V. Lakirev.
  • O. Vedernikova.
  • A. Ivantsova.
  • T. Ruchkovskaya.
  • A. Tereshko.
  • V. Babicheva.
  • A. Ibragimova.
  • G. Saifulin.
  • I. Zhdanikov.
  • M. Orel.
  • E. Sedik.
  • Yu Thagalegov.

Artiști invitați

teatru într-o mică sală de bronz

Nu numai actorii din trupa lor aduc succesul dramei din Malaya Bronnaya, teatrul lucrează și cu artiști invitați.

Cu el, cu plăcere, colaborează actori talentați și celebri:

• Yu, Peresild.
  • K. Novikova.
  • D. Strakhov.
  • V. Sukhorukov.
  • G. Antipenko.
  • O. Lomonosov.
  • E. Terskih.
  • L. Ivanova.
  • L. Kanevsky.
  • A. Nikolaev.
  • L. Shishova.
  • D. Spivakovsky.
  • V. Itskovich.
  • A. Shulgin.
  • A. Steklov.
  • M. Vdovin.
  • O Larchenko.
  • L. Telezhinsky.
  • D. Astashevich.

Teatrul de pe Malaya Bronnaya, recenzii de la spectatorii săi devine entuziasmat și admirat. Performanțele sale sunt bune, dau plăcere, sunt amintite. Actorii își joacă rolurile într-un mod minunat, credibil, dezvăluind perfect imaginile eroilor lor. Repertoriul este frumos ales, toți cei de aici vor găsi ceva interesant pentru ei înșiși. Ca o regulă, cineva care a fost vreodată la teatrul din Malaya Bronnaya devine fanul său pentru viață. Cele mai preferate producții ale publicului: "Melodia Varșoviei", "Secretul Vechiului Cabinet", "Hole Rabbit", "Vassa", "Yama". Singurul negativ despre care publicul scrie este că nu toate locurile sunt convenabile pentru a viziona performanța. Cu unii, ceea ce se întâmplă pe scenă este foarte dificil de observat, în special pentru copii.

Achiziționarea de bilete

Este recomandabil să cumpărați bilete în avans la Teatrul Malaya Bronnaya. Sala este spațioasă, dar cererea pentru spectacole este foarte mare. Dacă nu vă faceți griji în avans, atunci nu puteți ajunge la producție. În acest articol este oferită schema teatrului din Malaya Bronnaya. Cu ajutorul acestuia, va fi mai ușor să alegeți un loc convenabil.

pe un mic teatru de bronz

Comanda poate fi făcută apelând la teatru. Sau completați o aplicație pe site și, în viitorul apropiat, managerii vor contacta cumpărătorul pentru a confirma achiziția. Apoi, biletele rezervate vor trebui să fie primite la biletul de teatru. Returnarea achiziției poate fi efectuată în cazul anulării, transferului sau înlocuirii performanței. În casieria de teatru va fi posibil să primiți în acest caz resursele bănești în întregime. Biletele nu sunt acceptate și valoarea lor nu este rambursabilă în cazurile în care spectatorul le-a pierdut, le-a stricat sau le-a deteriorat sau pentru că a întârziat pentru spectacol.

Vârsta spectatorilor admiși la această sau pe acea performanță este indicată pe fiecare afiș. Copiii pot ajunge la spectacole pentru adulți însoțiți numai de persoane cu vârsta peste 18 ani și numai atunci când ajung la vârsta de 12 ani. Fiecare telespectator trebuie să aibă propriul bilet individual.

Reguli pentru participarea la teatru

Porniți spectatorii la teatru cu exact 45 de minute înainte de începerea jocului. Toate pungile, rucsacurile, pungile, bluzele, pe care vizitatorii le au cu ei, sunt examinate obligatoriu pentru a preveni trecerea obiectelor interzise sau periculoase. Îmbrăcămintea exterioară și obiectele supradimensionate trebuie să fie duse la garderobă. Este interzisă aducerea de alcool, arme, mijloace de autoapărare, piercing și tăierea obiectelor, precum și alimente. Persoanelor care se află într-o stare de intoxicare alcoolică sau narcotică, precum și în haine murdare, nu li se permite să intre în hol. În clădirea teatrului este interzis să fumezi și să bei băuturi alcoolice. Dispozitivele mobile trebuie să fie dezactivate pe durata performanței. Este interzis să intrați în sală după cel de-al treilea clopot.

Unde găsiți și cum să ajungeți acolo

Teatru pe un poster de bronz mic pentru luna decembrie

Pe locație se spune numele - "pe Malaya Bronnaya". Teatrul este situat pe această stradă. Numărul 4 al casei. Pentru a obține cele mai convenabile pe metrou. Trebuie să plecați la stația "Pushkinskaya". De la metrou trebuie să mergeți la strada Bolshaya Bronnaya. Este necesar să se mute de-a lungul McDonald`s. În mijlocul drumului există un magazin numit "Scarlet Sails" (ar trebui să fie pe partea dreaptă). Apoi este intersecția dintre Bronnii mari și mici. Din aceasta, faceți stânga. După aceea, va rămâne câțiva metri.

Teatru de teatru (Nizhny Novgorod): istorie, repertoriuTeatru de teatru (Nizhny Novgorod): istorie, repertoriu
Opinii despre jocul `Nightmare on Lursin Street`. Piesa "Coșmar pe strada…Opinii despre jocul `Nightmare on Lursin Street`. Piesa "Coșmar pe strada…
Drama Theatre (Smolensk): repertoriu, recenzii, trupeDrama Theatre (Smolensk): repertoriu, recenzii, trupe