Recenzii ale filmului "Quiet Don" (2015)

Filmul "Flux liniștit Don" este mai mult decât capodoperă. Asta este

o viață, în care se schimbă viziunea asupra personajelor, relațiile lor, dorința de a crea și salva. Dacă regizorul preia versiunea de ecran a lucrării nivelului romanului-epic Mikhail Sholokhov, este necesar cel puțin să păstreze toată autenticitatea și ideea principală. Dacă filmul pe care l-ați urmărit nu este inferior sentimentului născut după citirea romanului, este sigur să spunem că filmul a avut succes. Recenzile filmului "Flux liniștit Don" nu pot fi neclar. Mulți oameni și multe opinii. Dar un lucru este clar - aceasta este o imagine de epocă.

Despre ce vor fi discutate

Lucrarea monumentală "Fluxul liniștit Don" acoperă multe evenimente din prima lume, revoluția din octombrie și războiul civil. Aceasta este probabil cea mai crudă și sângeroasă perioadă o mare fractură pe Don. Acesta este un timp dificil și teribil când un frate merge la alt frate. Toate valorile umane sunt expediate la uitare. Singura valoare eternă pentru toate timpurile este dragostea. Iubire lungă, blândă și veșnică a Donului cazac Grigori Melekhov și Aksinya Astakhova.

recenzii despre filmul liniștit don

Lucrarea descrie istoria familiei cazacilor din Melekhovs. Un fir roșu al romanului prezintă dramă a personajului principal - Grigorii Melekhov, dragostea sa tragică pentru Aksinya.

Vedere din interior

Ce poate face el însuși, dacă nu i se dă să-și depășească dragostea față de vecinul său? Da, imaginea poate arăta orice persoană din afară, dar numai spectatorul se poate scufunda în imagine "cu capul". La urma urmei, Grigori Melekhov ar trebui să fie egal cu orice om care se respectă. Familia lui nu a cunoscut niciodată foamea, chiar și în timpul războiului. În momentele cele mai îngrozitoare și periculoase, Melekhov a sprijinit și a încurajat pe toată lumea. Acasă, în satul cazac, el este respectat. Soția îl iubește, nu-i poate lua destui. Ce nu este suficient pentru o viață liniștită?

liniștită din 2015

Nu-i poate scoate din inima pe aproapele Grigore. "Fluxul liniștit Don" este o operă destul de serioasă, care dezvăluie aruncarea personajului principal. El se gândește la o femeie, chiar și când gloanțele se fluieră peste cap. Cum poți să te apropii de ea și să-ți mărturisești sentimentele, pentru că toată lumea poate afla despre asta? Poate un cazac puternic uită de Aksinya și să se întoarcă în familie?

Cea mai așteptată premieră a anului

Una dintre cele mai mari lucrări din literatura rusă este romanul "Fluxul liniștit Don" al lui Mihail Sholokhov. Această lucrare ia adus faima și dragostea de cititori la nivel mondial.

Amintiți-vă de imaginea anilor 50 ai lui Gerasimov, ar trebui să vă opriți atenția și pe filmul serial TV "Quiet Flows the Don" Serghei Ursulyak), care, fără să se teamă de patos excesiv, poate fi numită cea mai anticipată premieră a anului trecut.

liniștit dong ursulyak

Pentru a patra oară, acest roman este filmat. Primul a fost filmat în 1930 - un film silențios, Gerasimov și-a reprodus versiunea citită în 1957. Și în 1992, viziunea lui asupra lucrării a fost demonstrată de Serghei Bondarchuk în ultima lui lucrare. Fiul său Fedor sa angajat deja în asamblare.

Odată în zece ani

Regizorul filmului "Don Silent" Ursulakuveren este că astfel de lucrări puternice și de mari dimensiuni trebuie să fie verificate în mod necesar o dată într-un deceniu. Apoi, fiecare urmă generație va putea să o deschidă din nou. Și pentru a înțelege toate evenimentele care au loc pe pagini într-un mod nou. Și "Fluxul liniștit Don" în 2015 este destul de capabil din nou de a fi interesant în roman, întorcând cartea în cercul de discuții.

Opinia spectatorilor

Recenziile filmului "Flux liniștit Don" sunt în mare parte pozitive. Un joc destul de bun de actori face să urmărească această poveste dintr-o dată. Dar aici, locul de filmare nu are mare succes. Desigur, această imagine va fi comparată involuntar cu un film cunoscut și iubit. Și totuși, creatorii au reușit să-și elimine propria versiune, spre deosebire de ceilalți. Filmul "Fluxul liniștit Don" pentru eliberarea din 2015 poate fi vizionat și necesar, cel puțin pentru că jocul actorilor este bun de rușine. Poate Makovetsky iese un pic de la echipa generală, pentru că chiar și în machiaj el este un pronunțat Makovetsky.

liniștită din 1958

Recenziile filmului "Flux silențios Don" susțin tinerii actori. Singurul lucru care strică impresia este că este greu să numești actorul fatal care joacă Grigory Melekhov. Dar opera actorului Yevgeny Tkachuk pare destul de demnă.

Gerasimov lectură

"Fluxul liniștit Don" în 1958 se distinge prin marea tragedie a situației de viață. Poate, pentru că directorul nu a deviat prea mult de romanul însuși. Dar Sholokhov, folosind talentul său incredibil, a reușit să facă romanul o adevărată tragedie. Fiecare dintre eroi are propriul destin, durerea, visele sale.

nou dong liniștit

Corespondența sa dovedit a fi exactă. Da, și fotografiile au fost realizate exact în acele locuri unde au existat evenimente reale ale Războiului Civil. Recenziile filmului "Fluxul liniștit Don" de Gerasimov ne spun că autorul însuși a luat parte la procesul de selecție a echipei. Practic, din primele minute de vizionare a actorilor este imposibil de văzut - adevărații adevărați eroi ai acelor ani apar în fața audienței. Serghei Gerasimov, fără îndoială, a reușit totul conceput. Filmul "Fluxul liniștit al Donului" din 1958 este atât de puternic încât este ușor să se îmbogățească cu atmosfera vieții Don Cossack.

Serghei Ursulyak. Nasterea unei noi capodopere sau incercarea de a copia vechea capodopera?

Pentru a elimina a patra adaptarea filmului „Quiet fluxurilor Don“ cea mai corecte și reale, actorii au fost victime: bărbați plimbare un cal în șa la durere în picioare, și femeile au învățat să mulgă vacile, care a fost prea ușor. Serghei Makovetsky, care a încorporat pe ecran imaginea senior Melekhov, chiar și-a străpuns urechea pentru real, pentru că inelul simbolic nu a vrut să rămână. El a pus zilnic, timp de patru ore, un machiaj complex. De dragul artei trebuia să îndure. Și, de asemenea, sa luptat cu adevărat pentru adevărul a ceea ce se întâmplă.

Grigorie Donul liniștit

Filmările au avut loc în regiunea Rostov. Actorii au plecat, plini de impresii pozitive. Ei își amintesc cât de ospitalieri erau locuitorii locali care încercau în mod constant să trateze echipajul de film cu ceva delicios. Ne-am amintit cât de frumoase erau plimbările cu călări în vecinătate. Apropo, actorul Yevgeny Tkachuk, care a jucat rolul lui Grigory Melekhov, are deja trei cai. Visează să creeze un teatru ecvestru.

Așa au împușcat Don Quiet. Ursulyak, director al filmului, sunt sigur că publicul va iubi filmul precum și o singură dată, în 1958 a dat inimile lor la filmul lui Serghei Gerasimov.

Cum să abordăm realitatea?

Noul "fluxul liniștit Don", care a ieșit din stiloul regizorului în trecut, în 2015, a încercat să filmeze astfel încât să fie interesant pentru spectatori de orice vârstă. Pentru a se asigura că totul de pe set corespunde realității, au încercat să recreeze exact atmosfera prezentă aici la începutul secolului al XX-lea.

Filmau în apropierea satului Veshenskaya din regiunea Rostov. Acest loc a fost ales pentru că evenimentele descrise în romanul lui Sholokhov au avut loc pe aceste meleaguri.

Antrenamentul a durat mult timp. Numai peisajul pentru filmare a fost construit aproximativ un an. Toate lucrurile fără de care este imposibil să ne imaginăm viața de zi cu zi si de ori - de sticlă, vase din fonta, cutii, degetare, perdele - firimiturile colectate în muzee, colecționari, rugat pe localnici.

actori și roluri silențioase în film

Noul "Don Quiet", probabil, pretinde că "depășește" gloria fotografiei realizată cu mai mult de o jumătate de secol în urmă. La urma urmei, actorii chiar au învățat să vorbească, să meargă, să râdă, să fie botezați. Pentru spectator nu a regretat timpul petrecut în vizionarea ecranului TV vizionând această fotografie, pentru a recrea atmosfera, actorii trebuiau să se reîncarneze practic în personajele lor. Toți membrii grupului trebuiau să ia lecții de echitatie, pentru că cazacii fără cal, cum ar fi oamenii obișnuiți, de exemplu, fără mâini.

La un film foarte periculos i se poate atribui un incendiu, când Mikhail Koshevoy (actor Alexander Yatsenko) a dat foc satului. Au tras un foc adevărat. Clădirile erau din lemn, erau instantaneu angajate în foc, deci era imposibil să tragi câteva lovituri.

Așa a ieșit filmul "Fluxul liniștit Don". Actorii și rolurile pe care le-au interpretat au fost foarte convingătoare, adevărate și sincere. Filmul lui Serghei Ursulyak este încă mai conectat cu statul în care toți oamenii sunt foarte obosiți de acțiuni și conflicte militare, de schimbarea constantă a ideologiilor. Este puțin probabil ca filmul va fi la fel de iubit ca pe bandă Serghei Gherasimov, dar ceea ce el este ușor capabil să depășească toate celelalte opțiuni adaptarea filmului „Quiet Don Dirijează“, nu poate fi pusă la îndoială.

Lucrările lui Sholokhov. Lista cărților celebreLucrările lui Sholokhov. Lista cărților celebre
Regizat de Vladimir Fetin. Filme de Vladimir FetinRegizat de Vladimir Fetin. Filme de Vladimir Fetin
Filmul filmului "Angelica și regele". Actori și roluriFilmul filmului "Angelica și regele". Actori și roluri