Lista completă de filme despre cai: recenzie, descriere, știri, recenzii și recenzii

Caii frumosi si nobili sunt unele dintre cele mai uimitoare animale din lume. Ei sunt foarte inteligenți, devotați și maiestuoși. Nu este surprinzător faptul că armăsarii devin adesea principalii eroi ai picturilor de artă. Lista de filme despre cai este imensa, insa acest articol enumera cele mai bune si cele mai populare in randul audientelor de catre directorii eminenti ai secolului XX si zilele noastre.

Filme de familie

Când toată familia se adună seara lângă televizor, opțiunea ideală pentru vizionarea filmelor este despre cai. Lista celor mai bune picturi, care vor fi interesante pentru adulți și copii, ar trebui să înceapă cu filmul „inimi sălbatice nu poate fi rupt“ (1991) - este o adevărată poveste despre un orfan pe nume Sonora. Fata se angajează într-un sport periculos și acum interzis - scufundându-se pe un cal, care împreună cu el urcă în apă dintr-o rampă de lansare. Filmul nu diferă abundenta de scenă de curse de cai, dar transmite o idee importantă pentru persoana - numai oameni curajoși și cu o voință puternică sunt în măsură să își atingă obiectivele și să-și îndeplinească visul.

lista de filme despre cai"Silver Wind" (1993) și "Black Beauty" - filme mai puțin semnificative despre cai - o listă completă a celor mai bune imagini fără ele ar fi imperfectă. Primul film în care au jucat Russell Crowe și Caroline Goodall, arată ca o poveste de basm despre interacțiunea omului cu legendarul cal. Cel de-al doilea film descrie momentele pline de bucurie și triste din viața unui cal negru frumos, care, dinspre expansiunile naturale, cade pe străzile trist ale Londrei - aici este așteptat diverse teste și întâlniri. Această imagine, ca și cele două anterioare, este apreciată atât de critici, cât și de public.

dramă

Filmul "The Horse Charmer" (1998) a fost distins cu premiul Globul de Aur ca fiind cel mai bun film din acest gen. Povestirea sufletească îi place foarte mult publicului. Ea descrie tragedia care sa întâmplat cu fetița: ea a fost grav rănită în timpul călătoriei cu călărie. Mama își duce fiica în Vestul Sălbatic - departe de amintirile triste. Aici se întâlnesc cu tamerul de cai neînfrânați. O persoană care are o putere misterioasă asupra animalelor este capabilă să vindece chiar răni spirituale.

Nu mai puțin instructive sunt filmele rusești despre cai: lista continuă pictura "The Trotter" (2005), evenimentele care se desfășoară în fundalul izbucnirii primului război mondial. În centrul complotului sunt trei personalități complet diferite. Calele acestor diferențe de caracter și statutul social al oamenilor au fost traversate de un cal numit Lest. În plus, recomandat pentru vizionare și filmul "Big Risk" (2004) - despre o mamă singuratică care a decis să înceapă viața de la zero. Va deveni participant la concursurile ecvestre? Răspunsul la această întrebare veți găsi la sfârșitul unei povesti complicate și interesante.

Imagini bazate pe evenimente reale

Povești reale nerezolvate continuă lista filmelor. Despre cai, devotamentul si afectiunea lor pentru persoana respectiva, sunt impuscate multe poze bune. Acest subiect, de exemplu, este ridicat în The Dreamer (2005). Potrivit scenariului, nu există înțelegere reciprocă între tatăl și fiica lui, deși se iubesc unul pe celălalt. Situația se schimbă atunci când apare un cal bolnav în viața lor. Animalul este în stare să-și schimbe modul de viață, să aducă în el prietenia și respirația unei noi vieți. "Dreamer" a primit scoruri mari în recenzii, deoarece este împușcat sincer, cu atingere și profesionalism. Același lucru este valabil și pentru filmul "Razvaya" (2007) - despre un cal care de câțiva ani a fost campionul cursei, până când accidentul tragic a schimbat cursul evenimentelor.

filme despre lista de cai de cele mai buneO altă imagine bazată pe evenimente reale este "Champion" (2010). Aceasta este o poveste incredibilă despre un cal numit Secretariat, care a câștigat de trei ori la rând cele mai prestigioase curse de cai din Statele Unite - Triple Crown. Înainte de aceasta, niciun astfel de cal nu a reușit să realizeze acest lucru în ultimii 25 de ani. "Campionul" este un film nu numai despre competiții, ci și despre relațiile umane și despre formarea personalității. "Imagine foarte profundă, cognitivă și corectă", - scriu în comentariile lor spectatori simpli.

Filme "Cowboy"

Aceste imagini trebuie evidențiate într-o categorie separată. Vorbesc despre viața cowboy-urilor și, desigur, despre rodeo și cai, deoarece fac parte integrantă din viața lor. Prin urmare, lista este subțire. filmele despre cai sunt continuate de filmul Martin Ritt "Shadow Casey" (1978). Filmul este destul de mare. În ciuda acestui fapt, el prezintă în mod sincer publicului povestea de prietenie a unui băiețel și a unei mânji. Copilul trăiește într-o familie de adevărați cowboy, astfel încât trăsăturile de curse de cai, de reproducție și de cai de antrenament îi sunt familiare din cei mai tineri ani.

film despre lista de cai de elemente noiUn alt film vechi despre cowboy este "The Electric Horseman" (1979). Se va apela la cei care iubesc aventurile nebunești și călătorește. La urma urmei, imaginea spune exact despre călătoria, care a fost făcută prin întreaga Americă de către un fost cowboy și calul său credincios. Leitmotivul filmului este dragostea omului pentru animale. Protagonistul, pentru salvarea calului iubit, aruncă tot ce are și merge în canion, unde intenționează să elibereze animalul la libertate. În film, celebrul actrita Jane Fonda, Compania a fost realizată de Robert Redford și Valerie Perrin.

Filme despre concursuri

Forțat să experimenteze serios chiar și cele mai reci filme de spectatori despre cursele de cai. Lista acestor tablouri este inepuizabilă, dar în primul rând vreau să subliniez vechiul film bun "Premiul Internațional" Velvet "(1978). Linia de complot se învârte în jurul soartei fetei Sarah. Orphaned, vine să-și viziteze mătușa care locuiește în provincie. O femeie reproduce cai, le instruiește și le trimite să participe la diverse competiții. Pentru micuța Sarah începe o nouă viață plină de aventuri interesante și de noi cunoștințe. Printre noii ei prieteni este un frumos curse de cai, cu care fata are o relatie deosebit de calda.

filme despre lista completă a cailorUn alt film despre rase - "Hidalgo: Chase in Desert" (2004) - a fost foarte popular cu criticii si telespectatorii. Și nu pentru nimic: în cadre puteți vedea scene spectaculoase, filmate în deșertul Arabiei Saudite și în expansiunea Vestului Sălbatic. Personajul principal se duce în Asia, unde devine primul participant străin în istoria competiției. Șeicul local a pus o sumă imensă pentru victoria celebrului hidalgo. În același timp, alți participanți la concurs nu sunt mulțumiți de victoria unui străin îndrăzneț și sunt gata să facă tot posibilul pentru ca niciodată să nu ajungă la final.

Legendele campionilor

După cum puteți vedea, lista filmelor despre cai este foarte extinsă: acest subiect este popular și relevant pentru diferite fusuri orare, țări și grupuri de populație. Dar ei au o nuanță comună - fiecare imagine spune despre dragoste, afecțiune, dorința de victorie, noblețea animalelor. Prin urmare, domeniul de aplicare al categoriilor este destul de neclar. Acest lucru ar fi de dorit, în primul rând pentru a transporta filmul „campion Răpirea“ (1999), cu caracterul său principal - cal de curse legendarul Shergarom, câștigător al cursei și cursa. Teroriștii irlandezi au furat un cal și l-au ascuns pe o fermă aflată la distanță. Evadarea calului de captivitate ajută un tânăr: împreună se duc într-o călătorie plină de pericole și aventuri.

lista de filme subțiri despre caiChiar mai multă audiență a plăcut filmul "Favorite" (2003) - despre un mic cal inestetic, pe care puțini oameni l-au pus pe pistă. Imaginați-vă surpriza publicului, când un animal nedeclarat, controlat de un jockey jumătate orb, începe să încetinească încet, dar cu încredere, vârfurile sportive. Acesta este un film despre triumful celui mai renumit cal din istoria continentului american. Imaginea readuce privitorul la acele momente în care pământul nu era supraaglomerat cu zgârie-nori și asfalt, iar animalele nobile și inteligente erau evaluate în greutate de aur.

Despre prietenie

Această temă este ridicată fără excepții de filme despre cai. Lista celor mai bune lucrări ale regizorului este condusă de cinematograful uimitor din mijlocul secolului trecut "National Velvet" (1944). Filmat în anii de război, imaginea ne arată cu adevărat Anglia în anii 20 ai secolului XX. Fetița Velveteen Brown câștigă accidental loteria lui Horse Riding. Prietenia se stabilește între ei: animalul și omul sunt uniți nu numai prin dragoste, ci și prin visul comun - pentru a câștiga competiții de prestigiu. Pentru aceasta, fata își pierde părul lung, apărând ca un băiat de jockey, angajează un antrenor cu experiență și participă la curse. Va ajunge la linia de sosire? Victoria mult așteptată va voma? Răspunsurile sunt deschise în timp ce vizionați acest film interesant.

Filmul "Clara" (2010), deși este un film modern, dar, spre deosebire de "Catifea Națională", nu se poate lăuda cu note mari. În ciuda acestui fapt, povestea fetei și a calului este foarte ușoară, caldă, emoționantă. Copilul după divorțul părinților își schimbă locul de reședință și școala. Într-o clasă nouă, mulți copii sunt interesați de călărie. Pentru a câștiga respectul colegilor care au adoptat fetița cu prudență, ea decide să participe la concursuri. "Clara" este un film pentru întreaga familie, bun și impresionant.

Articole noi

"Horse Battle" (2011) este cel mai bun film despre cai. Lista, elemente noi în care sunt foarte apreciate de critici și spectatori, începe cu opera lui Steven Spielberg. Aceasta ne arată că atașamentul la un animal poate fi mult mai puternic decât o iubire a vieții. Când calul lui Joey se mobilizează pe câmpurile de luptă din primul război mondial, tânărul său stăpân, ascunzându-și vârsta, devine voluntar un om militar și merge în căutarea tovarășului său. Ca cititori simpli scrie în recenzii: "Imaginea este într-un mod bun de modă veche". Și chiar este. În ciuda prezenței unor efecte speciale, a fost stilizată sub filmele anilor 60 ai secolului trecut. Acest lucru se aplică dialogurilor, peisajelor și acompaniamentului muzical.

Filme din Rusia despre lista de caiDar acest lucru nu este singurul film contemporan despre cai: lista (elemente noi) ar fi incompletă fără filme precum "The Turin Horse" (2011), "Flicka" (2006) și "Flicka 2" (2010). În toate filmele, personajele sunt foarte individuale, profunde și senzuale. Ei demonstrează puterea deplină a sentimentului care poate apărea între un animal și o ființă umană. Aceste filme sunt necesare pentru vizualizare.

Alte picturi

Lista de filme despre cai pana la sfarsit nu poate fi completa. Un număr mare de tablouri au fost îndepărtate de la animale: este pur și simplu imposibil să le menționăm într-un singur articol. În cele din urmă, vreau să numesc câteva lucrări ale regizorului, cărora trebuie să le acordați atenție. În primul rând, este vechiul film australian Far Lap: Calea spre Victorie (1983) și relativ noul film american "Câștigătorul" (2007). Ambele filme sunt despre competiții, triumf și dorința de a deveni lider.

filme despre lista de curse de caiÎn al doilea rând, criticii recomandă publicului adult și copiilor un film sportiv și de aventură "The Horse Black" (1979). În centrul plotului se află un armăsar și un bărbat care, după naufragiu, nelocuită insulă. În al treilea rând, imaginea "Născută liberă" (2005) este bine prezentată - un cal mic care a devenit un simbol și o speranță a bărbaților de cavalerie în timpul războiului civil din SUA. Amintiți-vă că fiecare dintre aceste filme este special și unic în felul său. Prin urmare, asigurați-vă că alocați timp întregii familii pentru a examina aceste filme fel și emoționante.

Filme despre Catherine cel Mare: Lista celor mai buneFilme despre Catherine cel Mare: Lista celor mai bune
Thrillerele psihologice: cele mai bune filme ale genuluiThrillerele psihologice: cele mai bune filme ale genului
Comediile copiilor - alegeți filme pentru vizionarea familieiComediile copiilor - alegeți filme pentru vizionarea familiei