Filme cu Meryl Streep: o listă de filme după gen, roluri, recenzii

Meryl Streep este o actriță modernă remarcabilă. Aproape toate filmele cu Meryl Streep (lista de filme este ușor de găsit pe Internet) au fost nominalizate pentru premii ale celor mai prestigioase concursuri de film. Recenzile tuturor celor care au vizionat filme cu participarea ei sunt de acord că nu există înregistrări în biografia ei.

Una dintre cele mai bune actrițe ale timpului nostru și premiile ei

În înregistrarea actriței trei "Oscaruri", opt "Globuri de Aur", un număr record de nominalizări. De asemenea, a fost remarcat de către regizorii ruși. Pentru filmul din 2004, "Manchurian version", ea a primit un premiu - "Cred. Konstantin Stanislavsky ». Academia Britanică de Artă Film și Televiziune a sărbătorit-o de două ori cu cele mai mari premii. În plus, ea a fost în mod repetat premiată cu cele mai prestigioase premii și titluri la alte concursuri și festivaluri.

Actriță, ale cărei talente sunt supuse unor genuri

Mary Louise Streep, acesta este numele real al actritei, pentru cariera ei cinematografică îndelungată, care a început în 1977, a jucat în aproape patruzeci de filme. Ea este supusă vreunui gen - tragedie, comedie, melodrama, baiopik, un basm fantastic și un muzical. Fiecare nou Strip rol de studii atent, se pune în locul personajului tău, de învățare ambarcațiuni lui, chiar și stăpânirea accentul, în funcție de ce limbă spune eroul ei.

Muzicalul anului 2014

8 decembrie 2014, premiera mondială a filmului muzical "Mai departe în pădure". Povestea magică a devenit un cadou de Anul Nou și de Crăciun pentru toți admiratorii talentului actriței remarcabile. Rolul vrăjitoarei a fost auditat de Nicole Kidman, Catherine Zeta-Jones, Kate Winslet, Penelope Cruz, Donna Murphy, Idina Menzel și Miranda Richardson - nu este o alegere simplă în fața lui Rob Marshall, directorul filmului. Având în vedere preferința celui mai mare dintre ei, nu sa înșelat.Râul sălbatic

Povestea sa dovedit foarte frumoasă - peisaj în stilul lui Tim Burton, muzică încântătoare. Se pare într-o singură suflare, ca toate filmele cu Meryl Streep (lista de filme cu participarea ei confirmă acest lucru), dar nu trebuie să așteptați sfârșitul fericit tradițional atunci când triumfați bine peste rău. "Mai departe în pădure" - interpretarea originală a poveștilor obișnuite.

Critica a dat filmului semne înalte, iar spectatorii au pus la îndoială abordarea corectă a poveștilor copiilor bătrâni. Nu există caractere categoric rele sau bune. Ne este dată posibilitatea de a privi caracterele familiare dintr-o parte nouă și neobișnuită, iar acest lucru este foarte interesant.

Nu uitați că toate poveștile au fost rescrise de mai multe ori și revăzute la fiecare moment într-un mod diferit. Rectitudinea când între caractere pozitive și negative este o limită clară, iar personajul negativ este ușor de distins bun și neutru nu există în basme cu care a apărut abia în ultima sută de ani. Inițial, toate aceste povestiri au fost concepute mult mai complicate. Scopul lor este de a învăța copiii să trăiască în lumea reală, unde relațiile dintre oameni nu se află pe suprafață. O singură persoană poate face atât fapte bune, cât și rele.

Un film cu accente filosofice clar exprimate. Nu este destinat copiilor mici. Frica de dorintele tale este un avertisment corect pentru adulti. Chiar avem nevoie de ceea ce cerem și ce nu avem?

Meryl Streep ca coafor

Filmul "Camera lui Marvin" în anul 2016 va împlini 20 de ani, dar încă nu este depășit. Stripul joacă mama a doi fii. Ea este divorțată, încearcă să-și aranjeze viața, să studieze pentru un cosmetolog, speră să se căsătorească. Nu este foarte bun este viitorul lor, dar știe că nu vrea să fie târât în ​​tratamentul spitalicesc casa tatălui său, în cazul în care doriți să aibă grijă de tatăl paralizat și mătușa bolnavă. Heroicul Meryl Streep nu poate fi condamnat. Este similar cu milioane de femei - trăiește din salariu la salariu, un divorț cu soțul ei, probleme cu fiul adolescent în vârstă - o poveste plictisitoare, familiare pentru fiecare dintre noi. Noi toți credem că putem inversa soarta și de a urca într-o treaptă mai mare, în cazul în care obretom fericirea care vine cu banii și alte lucruri materiale mult-așteptata, dar adânc în jos visăm pentru căldură și înțelegere.

Camera Marvin, adică cea în care mintea tatălui bolnav, este un loc unde domnește bunătatea, dragostea și fericirea liniștită. Lee, eroina din The Strip, descoperă că sora ei, în urmă cu douăzeci de ani, care a preluat îngrijirea părinților în vârstă, nu ruinat viața lui, și nu nefericit. Se pare că afirmația este adevărată - cea mai mare fericire poate fi obținută numai făcând alții fericiți. Meryl Streep arată foarte subtil schimbarea în viziunea asupra personajului ei.Sala lui Marvin

În prima parte a filmului, Meryl Streep nu este împovărat de meditații profunde în spiritul clasicilor ruși, deși există mai multe motive. Dacă o glumă - fiul o urăște pentru prăbușirea familiei, arde focul în casă și, ca urmare, cade într-o clinică pentru bolnavii mintali. Eroina din Strip este o femeie adultă cu mintea unui adolescent. Înainte de ochii noștri, sub influența sorei văzute în familie, ea se transformă într-o persoană matură. Există atât de multă spiritualitate în drama că transformarea lui Lee are loc rapid și natural.

Filmul poate fi recomandat ca o soluție eficientă împotriva depresiei și pentru tratamentul depresiei. Trebuie remarcat că aceleași cuvinte se pot spune despre alte filme cu Meryl Streep. Lista filmelor care pot afecta starea morală și emoțională a spectatorului este foarte mare. Vom vorbi doar despre unele dintre lucrările unei minunate actrițe.

În rolul prim-ministrului Marii Britanii

Bayopik "The Lady of Iron" a adus Meryl Streep al doilea "Oscar". Se pare că rolul lui Margaret Thatcher mai bun și mai credibil de a juca este pur și simplu imposibil. Două ipostaze ale unei persoane - un politician cu o voință de fier și o soție devotată. Se pare că Stripul a investit o mare parte din propria experiență de viață în această lucrare. De fapt, ea însăși este adevărata "femeie de fier". Despre mine Strip spune: "La domiciliu, sunt un șofer și un beneficiar de bani". Actrita este mama a patru copii bine pregatiti. Și, după cum știți, o carieră de succes și o viață de familie fericită sunt posibile numai dacă există un soț bun, iubire reciprocă și respect între ele. Femeile, ținute în ambele ipostaze, foarte puțin. Meryl Streep și eroina ei, baroana Thatcher, sunt din această mică companie.Diavolul poartă Prada

Actrita de comedie

Se crede că jucând un rol tragic este mult mai dificil decât comedia. Acest lucru se datorează faptului că în spatele tragediei există întotdeauna un eveniment specific pe care toată lumea îl înțelege. Este suficient să faci o față serioasă. Faptele ei înșiși vor spune tuturor și spectatorului, dacă nu sunt pline de lacrimi, atunci vor deveni trist, cu siguranță.

Comedia cere actorului un joc foarte subtil, o lovitură exactă în context. Suntem gata să râdem de orice - creați doar anturajul potrivit. Eroina noastră poate face asta.

"Simplu dificultăți" - o comedie spumante, o odihnă pentru suflet. Munca armonioasă și armonioasă a trio-ului magnific - Meryl Streep, Alec Baldwin și Steve Martin, a primit premiul Consiliului Național al Criticilor de Film din SUA. "Simple Challenges" au fost nominalizate pentru mai multe "Globuri de Aur" - "Cel mai bun scenariu" și "Cel mai bun film" în genul de comedie sau muzical. În cea de-a treia nominalizare, Meryl Streep a fost nominalizată drept candidat la titlul de Cel mai bun interpret feminin.Ricky și Flash

Funny melodrama culinara

Cei mai mulți spectatori care au vizionat "Julie and Julia: Making Prescription Happiness" sunt de acord că acest film este cel mai bun remediu pentru blues. El este cu adevărat plin de optimism și energia pozitivă a prototipului de heroină Meryl Streep. Scenariul este bazat pe biografie Julia Child, cunoscut în SUA de autor de programe de televiziune și cărți pe o temă culinară. Giantessul fermecător, cu exemplul ei, a arătat întreaga lume că viața veche de patruzeci de ani este într-adevăr doar începutul. Lucrul pe "Julie și Julia: Pregătirea fericirii după rețetă" a adus Meryl Streep un alt Glob de Aur.Julie și Julia: A face fericirea prin prescripție

Aproape beneficiezi

Faptul că Meryl Streep - o actriță universală, nu este nevoie să repetați nevoia. "Ricky și Flash" - un fel de beneficiu. În acest film, în rolul cântărețului și chitaristului rock, Strip a repetat cele mai multe dintre descoperirile și trucurile sale actuale, acumulate în toată cariera creativă solidă. În rolul Juliei, fiica eroinei noastre, - fiica reală a lui Meryl Streep - Mami Gammer. În exterior sunt foarte asemănătoare. Întâlnirea pe scenă în filmul general al membrilor unei familii rareori se toarnă într-o capodoperă. "Ricky și Flash" nu a fost o excepție. Este foarte greu să numim cel mai bine filmografia Strip, dar este încă foarte bună. Ideea dragostei și nevoia de a se susține reciproc într-un moment dificil este aproape de majoritatea heroinelor actriței. Ei nu au avut niciodată sentimentalitate lacrimă, sunt puțin ironici, capabili de atitudine critică față de ei înșiși, dar nu sunt înclinați să se autoperge. Acest lucru este valabil pentru Ricky.Doamna de fier

Privind filmul, puteți invidia involuntar pe locuitorii continentului de peste hotare - în cinematografia lor există o actriță dramatică uimitoare, care cântă, de asemenea, o rocă grozavă și chiar reală.

O femeie cu inima de gheață?

Este posibil pentru a pune o serie de astfel de roluri diverse: Rock muzician Ricky cu maniere Harlem Wild Child și redactor-șef de moda Miranda - sofisticare în nuanțele cele mai subtile de intrigi sub acoperire, snoabă, cu o bucată de gheață, în loc de o inima. Meryl Streep este supusă vreunui rol.

Despre filmul „The Devil Wears Prada» în Internet puteți găsi o mulțime de informații, dar, în ceea ce privește revistele, publicațiile cele mai respectabile premiera a trecut sub tăcere. Cu toate acestea, după un prototip Miranda Priestly - încă în viață, atotputernic vershitelnitsa soarta tuturor celor care are cel puțin o legătură cu lumea modei - redactor șef al Vogue, Anna Wintour.Simplificări complexe

În rolul de închiriat rus Meryl Streep numit Evelina Khromchenko. Se crede că acest loc de muncă ei au provocat involuntar eșecuri Khromtchenko în L,Oficialul și demiterea sa din funcția de redactor-șef. În ceea ce privește Meryl Streep, rolul său în filmul "Diavolul poartă prada" a adus un alt "Glob de Aur". De data aceasta pentru rolul feminin al celui de-al doilea plan.

Eroina revizuirii noastre a fost întotdeauna pasionată de rolurile sale. Ea a făcut adesea schimbări în scenariu împreună cu regizorii și scenariștii. Ideea de a arăta Miranda cu tear și fără machiaj aparține Meryl Streep. Acest episod a făcut din eroina ei mai ușor de înțeles, evocată simpatie pentru ea. El a dat caractere pozitive, mai umane personajului, inițial conceput ca fiind negativ.

Rolul sportivilor în aventurile periculoase

Lucrarea în genul thriller-ului pentru un astfel de profesionist de mare, Meryl Streep, nu este prea dificil, dar filmul „Wild River“, a cerut de la antrenamentul fizic mai puțin frecvente. În anii `90, când a fost împușcat, nu este grafica pe calculator a fost extins, și sondaj la scară completă nu este realizată în „camera verde“. Peresomki în timpul uneia dintre episoadele actriței a fost aproape înecat. Ea a explicat acest lucru prin faptul că, în timpul fotografiei principale overtired, și puterea ei fizică nu a avut suficient pe cadre suplimentare. Inutil să mai spunem că acest caz este foarte revelatoare. Meryl Streep este capabil să lucreze la capacitate maximă, și toate succesul ei - rezultatul muncii oneste, spun ei - nu de frică, ci de conștiință. Pur și simplu nu este capabilă să lucreze cu hackeri.filme cu lista de filme Meryl Streep

"Wild River" se uită într-o singură respirație. Parcela este destul de tradițională - soții care se află pe punctul de a divorța, decid să-și petreacă vacanța pentru întreaga familie. Cei trei împreună cu fiul lor, un elev școlar, au efectuat rafting de-a lungul râului. Acolo se întâlnesc cu criminali care au jefuit banca și au încercat să se ascundă de poliție. Ei pretind că sunt niște coridoare neexperimentate. Călătorii se află în situații extreme. Problema este agravată de dificultăți în depășirea secțiunilor deosebit de periculoase ale râului. Eroina Meryl Streep este forțată aproape singur să facă față tuturor provocărilor care apar. Soțul arată și se comportă ca un balast inutil. Chiar și un mic fiu este mai activ și îi ajută pe mama cât de mult poate. În cele din urmă, comportamentul de sacrificiu al soției îi împinge pe capul familiei asupra faptelor omului.

Dacă considerați eroina Meryl Streep drept o imagine colectivă, atunci leitmotivul dezvoltării sale este dorința de a învăța pe membrii unei familii să se iubească unul pe celălalt. În filmele ulterioare, acest obiectiv va fi fundamentul implementării profesionale a actriței.

Melodrama comediei pentru persoanele în vârstă și nu numai

"Spring Hopes" este o altă comedie despre soții vârstnici. Meryl Streep și Tommy Lee Jones au fost un duel fermecător. În unele locuri filmul poate provoca blush puritane mai mari (spectatori comentarii confirma), dar oamenii cu un simț al umorului și perspectivele pozitive asupra vieții fericit reconsidere idealurile lor de fericire și să încerce să facă o vopsea proaspătă pentru stagnante timp de mulți ani de relație de căsătorie. Nu este nici un secret faptul că toamna trist în căsătorie poate avea loc chiar mai mulți ani de la nuntă. „Hope Springs“ este ajustat la ideea că prospețimea dragostei este posibilă la orice vârstă, chiar și cu o astfel de experiență solidă ca cuplu Soames.Mai departe în pădure

Un scop nobil și mijloace vrednice pentru punerea sa în aplicare

Într-unul dintre interviuri, Meryl Streep a spus că încearcă să-și dedice talentul pentru a înălța bunătatea, ca cea mai bună calitate umană. Caracterele ei sunt întotdeauna înzestrate cu adâncime interioară. În spatele răcelii externe, causticității și rigidității se observă întotdeauna un caracter puternic și o minte profundă. Acest lucru este confirmat de multe filme cu Meryl Streep. Lista de filme, unde demonstrează astfel de calități, este extinsă. Abilitatea de a schimba viziunea asupra lumii spectatorului poate fi atribuită uneia dintre trăsăturile distinctive ale actriței geniu.

Rita Moreno este o actriță americană, cântăreață și dansatoareRita Moreno este o actriță americană, cântăreață și dansatoare
Bernadette Peters este o actriță, cântăreață și scriitor pentru copiiBernadette Peters este o actriță, cântăreață și scriitor pentru copii
Jesse Bradford este un actor american popularJesse Bradford este un actor american popular