Poezii despre Rusia: recenzie, descriere, listă, autori și analize

Care este imaginea Patriei de la fiecare persoană care trăiește în Rusia? Probabil, din două componente: în primul rând, locul în care trăiește și, în al doilea rând, din lipsa ei, din marile sale expansiuni. A doua componentă este percepută natural ca respirație. Poezii despre Rusia, scrise de cei mai buni poeți, ne permit să ne lărgim înțelegerea țării, adaptându-se pe deplin mentalității poporului rus.

Soarele poeziei rusești

Nu putem spune decât câteva cuvinte despre A.S. Pușkin. Dacă deschideți un volum al operei sale, atunci puteți alege poezii despre Rusia, arătând-o din diferite părți. Dar unul dintre cele mai remarcabile, dacă vorbim direct și imparțial despre patria noastră, în același timp calm, fără expresie, ahov și ohh, acesta este Criticul Ruddy (1830).poezii despre Rusia În ea poetul a atras un mod precis, care este un fel de viață în ziua de azi: gama slabă de cabane, cer scăzut cu nori gri, o pereche de copac mizerabil mic lângă gard, dintre care unul se află în întregime, fără frunze, celălalt doar de așteptare pentru vântul de nord rece, care lasă opal în bălți. Chiar și câinii nu pot fi văzuți. O asemenea deșertificare. „Unde este frumusețea?“ - întreabă autorul. O privire vede doar simplu fără sfârșit, îmbibat cu apă pământ negru sub ploile de toamnă. Da omulet patetic care poarta sicriul subsuoară copil, așa că inveterat în biserica sa și îngroape repede. Acesta este un poem onest despre Rusia, care are nevoie de nici un comentariu speciale. În ea întregul adevăr și durere, ascunse sub ironie. Autorul doar 31 de ani, și indiferent de ceea ce el nu închide ochii. De asemenea, deschis va arata, de asemenea, și onest, dar într-un mod diferit, de a scrie o poezie despre geniul rus, care a apărut după moartea lui Pușkin.

Să vorbim despre domnul Lermontov

Plecând pentru Caucaz, el se răzbună cu amărăciune într-o țară nedormită, care, ca și A. Pușkin, nu se spală cu șampoane, drumurile sunt pline de murdărie impasibilă. O țară îngrozitoare, cu ascultare slabă, care pătrundea societatea rusă de sus în jos. Nikolaevskaia Rusia este una dintre cele mai vagi variante ale Imperiului Bizantin, unde doar un indiciu al cuvântului împăratului este legea. I se spune numai ceea ce vrea să audă. Nu există nici o îndoială cu privire la demnitatea umană cu aparatul oficialilor care văd și ascultă totul și se grăbesc să se răcească.mintea Rusia nu poate înțelege poemul lui Tiutchev complet Acest lucru nu se limitează la poezii despre Rusia de la poet. Câteva luni mai târziu, în Caucaz, se va uita la ea diferit.

surpriză

Rece ca bisturiu unui chirurg, motiv Lermontov pauze la gândul regiunilor de stepă în care secole de iarbă tăcută, legănându-se pe pădurile nemărginite de inundații uriașe ca mare, râuri. Dar faima ei, laminate în sânge, pacea ei mândru și prețuită, legendele întunecate ale cele mai vechi timpuri nu răspunde la sufletul poetului. El este aproape și drag prieten - un drum de țară, nu călare, ci într-un coș de simplu, în cazul în care vă puteți culca și uita-te la marea cer, paiele să mestece și să aștepte pentru luminile în ferestrele satelor triste.

Ce altceva este draga poetului

Ce scrie Lermontov în continuare? Rusia (poemul "patria-mamă") pare similară și spre deosebire de satul lui Pușkin, care a fost menționat mai sus. Poate o astfel de Rusia, pe care poetul o descrie în continuare, vă rog să vă adresați unui cetățean curat, bine intenționat, care are chiar și piste atente în pădure? Niciodată! Este puternic, sălbatic și incomprehensibil. Și asta sperie străinii. Dar vom continua analiza poeziei. Rusia, Rusia mai rustică, pe care Lermontov o iubește, este reprezentată și de fumul de miriște, de bagajele care stau în stepă și de o pereche de birches albe stând pe un deal în mijlocul unui câmp galben. El este fericit să vadă o prosperitate modestă a țăranului - o arie plină. Chiar și o baracă săracă cu acoperiș acoperiș, dar nu străin de estetică (jaluzele sculptate pe fereastră), evocă în suflet un răspuns, o bucurie.analiza poeziei rusia Și un străin va fi seara înrouată rece până la miezul nopții să se uite la dansurile din vacanta cu ștanțare și șuierând acest sindrofie violent, care poate speria forța ei nemeryany? Toate acestea sunt aproape și dragi adevăratul suflet rus, că nimic nu cunoaște limite. Sufletul este atât de largă încât să cultive vastitatea.

aforisme

Village Tyutcheva Ovstug foarte mult pentru a iubi orizonturile largi, stepele vaste, câmpuri vaste și virgin pădurile din Bryansk County. Toate acestea au creat cea mai poetică situație, pe care poetul nu a uitat nici în țările străine, nici în Petersburg. Iată cum la caracterizat fiica sa cea mai mare Anna. bloc poem rusia Era un om cu o minte aprinsă, strălucitoare, curajoasă ridicându-se în sfere de gândire și mai ales imaginație, dar neliniștită și instabilă în domeniul credințelor religioase și al principiilor morale. Odată cu vârsta, a început să-și exprime aforism gândurile, creând mici capodopere ale cvartelor.

Creație excepțională

După cum spunea Schopenhauer, "cine crede clar, spune clar". Acest lucru poate fi atribuit întregii capodopere citate - "Mintea nu poate înțelege Rusia" (Tyutchev). Poezia este pe deplin cunoscută tuturor, nu există nici o îndoială în legătură cu aceasta. Desigur, este asociat cu înțelegerea lui Pushkin și Lermontov a țării. Lermontov a iubit Părintele, în ciuda rațiunii și intelectului, și în acest quatrain se spune că mintea, atunci când vine vorba de Rusia, nu are nimic de-a face cu ea. Este foarte special. Standardele occidentale nu sunt potrivite pentru aceasta. Rusia nu este nici la vest, nici la est.Lermontov Rusia poem Calea, așa cum am văzut deja, are propriile sale, în mișcări și șocuri. Acest lucru a fost demonstrat de secolul al XX-lea. Trei revoluții, chiar patru, într-un singur secol, nu sunt prea multe pentru o țară? Iar acum, când a avut loc următoarea resturi, prăbușirea ideii fantastice de a construi o lume nouă și fără precedent, ce rămâne să fie făcut în era eternității? Cred doar. După cum a spus Tyutchev. Este adevărat, în 17-30 de ani, Rusia nu poate înțelege cu o minte (Tyutchev). Poemul a confirmat pe deplin acest lucru. Apoi a existat o creștere spirituală, pe baza unei idei absolut esențiale - construirea unei societăți de egalitate universală. Și cât de departe a vrut poetul să arate? Poate că el este profetic, și el a fost iubit de misticism, filare tabele, medii, ceva ce el a prevăzut în 63 de ani.

Literatura epocii de argint

La sfârșitul secolului al XIX-lea, vechile forme ale cuvântului poetic au izbucnit, iar Bryusov a stat la originea simbolismului. În spatele lui a mers și la depășit pe el ca un poet, gânditor și vizionar Alexander Blok. Ciclul "Patria" a fost creat timp de nouă ani. Bloc a venit la el la doi ani după prima revoluție rusă. În ciclul imediat după "Pe câmpul Kulikovo" este "Rusia". Probabil că nu întâmplător că, după cuvintele pe care inima nu poate trăi pace, amplasat în scris anterior un poem numit „rus“, și ar trebui să apeleze la el - „Rugați-vă!“ M-am simțit blocuri? "Rusia" este un poem plin de tendințe, deși poetul spune că nu-și poate cruța partea nativă. Cu toate acestea, dragostea și admirația pentru ea sunt sinonime cu milă. Primul quatrain începe cu imaginea drumului cu șanțuri slăbite. Dar frumusețea pe care oamenii pretutindeni încearcă să o înconjoare este descoperită în acele pictate. Și trecând prin coliba gri a țării sărace, iar vântul favorit al lui Blok cântă melodii rusești. Și din aceste lacrimi vin în ochii mei, ca primele lacrimi ale dragostei (comparație), care răspund dureros în inimă și care nu pot fi ținute. Sa născut aici și, prin urmare, poartă crucea cu atenție. Iar crucea ne este dată cu forța. Așa a simțit blocul. "Rusia" este un poem într-o oarecare măsură nemilos, pentru că eroul liric este de acord că patria-mamă își va da frumusețea celui pe care-l dorește.Poezii poezii din Rusia Dar frumusețea nu este simplă - jaf. Cu un astfel de înșelător nu se poate face față. Doar adaugă o preocupare. Dar puține dintre ele, grijile, s-au întâmplat? Femeia de origine este frumoasă, dar își ascunde frumusețea pentru moment cu batista ei modelată, împinsă la sprâncene.mintea Rusia nu poate înțelege poemul pe deplin Aceasta este o analiză a poeziei "Rusia". Este totuși același lucru cu cel al lui Lermontov - câmpul și pădurea. Apoi, pe drumul lung, imposibilul este posibil (oximoron). Lasă-l să privească de sub batista lui. Și lăsați cântecele lungi și lungi ale zgomotului. Rusia se va descurca cu toate adversitățile și lăcomia. Cum? Dar cine știe. Mintea nu înțelege Rusia. Poemul este pe deplin de acord cu concluziile lui Tyutchev - se poate crede doar în Rusia.

Secolul XIX, XX și XXI - tendințe politice

Acestea sunt trei repere din istoria noastră. Când fracturile feudale, apoi capitaliste, au izbucnit și mai târziu încearcă să stabilească noi ordini juridice și legale, dar, printre altele, se bazează pe propunerile lui Stolypin. Adică, nu a fost inventat nimic nou, dar cel puțin ar putea fi implementat. Dar cel mai important lucru care nu este prezent în țară în prezent este că nu există nicio idee generală de inspirație pentru care oamenii ar dori să meargă. Creștinismul în toate țările se confruntă cu o perioadă de dispariție. Și în ciuda faptului că catolicii încearcă să-l reînvie cu puțină fervoare, este practic imposibil. Ortodoxia, care încearcă să sprijine guvernul țării noastre, se află, de asemenea, într-o profundă criză. Păstorii noștri spirituali merg la popor? Au întâlnit-o la raliuri? Practic nu. Drept urmare, oamenii nu formează o conștiință religioasă. Și dacă este așa, atunci este înlocuit de păgânism.Sălbaticul modern Încercăm să captivăm ideea de tinerețe veșnică, să publicăm mijloace inovatoare ale ridurilor, de la bolile articulare, să creăm un cult al corpului, să ne pictim ca niște sălbatici, tatuaje. Ne întoarcem la origini, dar pe o nouă virajă spirală. Poetul din Rusia a însemnat o dată mult, mult mai mult. Poate că într-o zi poezie, poeții Rusiei vor umple sufletul unei persoane rusești cu o privire nouă asupra lucrurilor familiare.

Poem `Aniversarea lui Borodino`: Pușkin și ideile sale despre semnificația RusieiPoem `Aniversarea lui Borodino`: Pușkin și ideile sale despre semnificația Rusiei
Analiza poeziei `Patriei` a lui M. LermontovAnaliza poeziei `Patriei` a lui M. Lermontov
AS Pușkinul "Norul". Analiza poemuluiAS Pușkinul "Norul". Analiza poemului