Filme despre Cinderella și Princesses: o listă cu cele mai bune povestiri, recenzii

Cenușărele și prințesele au fost întotdeauna interesante pentru fetele de vârste diferite. acestea personaje de poveste

le provoacă sensibilitate și bucurie. Chiar și femei ca filme despre Cenușăreasa și printese. Lista acestor poze vă va rog spectatorii. În această listă există comedii interesante, precum și melodrame. Fiecare fată sau fată va putea găsi un film interesant pentru ea însăși.

O comedie fascinantă

Principalele personaje din imagine "Programul de protecție prințesă" - două fete tinere - Rosalind și Carter. Aceste fete frumoase sunt foarte diferite. Ei trăiesc departe unul de celălalt. Ei au diferite cercuri și culturi sociale.

Carter este o fată simplă. Locuiește într-un mic oraș provincial cu tatăl său, care lucrează într-o organizație secretă. Carter sa obișnuit cu faptul că în viața ei nu există nici o strălucire, nici lux. Ii place frumusetea locurilor sale natale. În plus, această fetiță se poate ridica cu ușurință pentru ea însăși. Rosalind este o prințesă care trăiește într-un stat mic. De la naștere, viața ei este plină de lucruri frumoase și scumpe. De asemenea, fata știe eticheta de la o vârstă fragedă.

filme despre lista Cenusareasa si Printesa

Aceste două fete frumoase erau inițial necunoscute. Dar, după lovitura de stat, frumosul Rosalind trebuie să fugă. Aici este asistată de un agent special, care gestionează programul de protecție a monarhilor. El stabilește prințesa acasă, salvând astfel viața ei. Acum, Rosalind va trebui să conducă un stil de viață diferit. Vor înțelege fetele - asta e întrebarea. Mulți oameni au plăcut această imagine. Unele mame consideră că acest film este instructiv.

Cinema despre Cenușăreasa

Adu-ți aminte de basmul din Cinderella din copilărie? Această imagine este foarte asemănătoare cu aceasta. Principalul personaj al filmului "Povestea Cenușărească" este o fată de șaptesprezece ani pe nume Sam. Trăiește surori și mama vitregă. La școală, fata este agresată. Sam visează să se înscrie la Universitatea Princeton. Despre aceasta, fata îi spune prietenei sale virtuale, poreclit Wanderer, care în viața reală este apărătorul echipei de fotbal a școlii. Tipul sugerează lui Sam să se întâlnească la minge, care va avea loc în onoarea Halloween.

Fetița frumoasă Sam se va confrunta cu admiratorul său secret într-o mască și o rochie superbă. Aici, se pare că se pune începutul unei povestiri de dragoste. Dar un apel telefonic subită strică totul. Acum nu puteți anticipa cu exactitate dacă aceste două inimi singure vor fi împreună ...

Imaginea "Povestea Cenușăresei" a fost plăcută de mulți. Unii cred că acest studio de basme "Disney" este ideal pentru vizionarea familiei. Asigurați-vă că aveți nevoie de timp pentru a fotografia.

"Prințesa pentru Crăciun"

Când a murit sora Jules, ea a trebuit să devină gardianul celor doi nepoți - un băiat adolescent și o fată de șapte ani. Femeia nu trebuie să-i hrănească pe copii și să le îmbrace, ci și să le acorde atenție, precum și îngrijire. La urma urmei, acum Jules este obligat să-și înlocuiască mama. În ajunul Crăciunului, familia merge la bunicul din Europa. Acolo Jules și copiii așteaptă o mulțime de întâlniri plăcute și surprize interesante. Potrivit fetelor, "Prințesa pentru Crăciun" este un film foarte luminos, care este frumos de urmărit, mai ales în timpul sărbătorilor de Anul Nou. Cei care au văzut deja acest film, cred că povestea lui este foarte interesantă.

Princess Protection Program

Film interesant despre Cenușăreasa din vremea noastră

Această poveste este despre o fată numită Katya, care urcă foarte rapid scara de carieră. Dar într-o zi se îndrăgostește. Fata nu mai era atât de fericită până acum. Dar curând va afla că toate acestea nu sunt adevărate, ci doar un plan planificat artistic. În acest joc, Katyusha este doar un pion. Acum, fata nu este interesată în mod deosebit de muncă și de carieră.

După ce se calmează puțin, decide să facă schimbări serioase. Și acest lucru va afecta nu numai lucrarea, ci și aspectul, precum și gândirea fetei. O serie interesantă este "Nu te naște frumos". Acest film a fost foarte popular când a fost publicat. Multe fete încă mai iubesc această serie. Imaginea arată cum vă puteți schimba viața în bine, dacă doriți, desigur.

"Sărbători romane"

Această imagine descrie aventurile uimitoare ale unei tinere regale într-un oraș antic. La Roma, o vizită oficială vine o prințesă pe nume Anna. Zilele sale sunt pictate literalmente de minute. Anna este obligată să dea interviuri, să viziteze diverse locuri, să viziteze mingea oficială.

La sfârșitul serii, prințesa are o defecțiune nervoasă. Doctorul îi dă medicamentul. Dar fata nu vrea să se odihnească, ea scapă din ambasadă pentru a se bucura de o plimbare prin oraș singur, fără pază, jurnaliști și retinue. Libertatea ei prințesa este foarte fericită. Îi place să meargă pe străzile unui oraș frumos, să privească oamenii.

nu sa nascut frumos

Dar plimbarea ei încalcă acțiunea liniștitoare pe care medicul a dat-o. Ca urmare, printesa adoarme pe parapetul uneia dintre case. În acest moment, tocmai sa întors acasă jurnalistul american Joe Bradley. Nici nu și-a putut imagina că va găsi o prințesă sub casă. Deși nu și-a dat seama imediat că este o persoană regală. Așa a început vacanța amuzantă și interesantă a lui Anna. "Sărbători romane" - acesta este filmul care este amintit de mult timp. Imaginea este diferită, așa cum spuneau cei care au văzut-o, o poveste magnifică. Actorii care au jucat în film sunt foarte frumoși și talentați.

"Pretty Woman"

Ce altceva merită să vizionați filme despre Cenușăreasa și prințesele? Lista va continua imaginea numită "Pretty Woman". Acesta nu este un film pentru copii, dar merită atenție, pentru că aici, ca într-un basm, o fată săracă devine prințesă. Rolurile principale ale filmului sunt interpretate de Richard Gere și Julia Roberts. Magnatul financiar "îndepărtează" o fată foarte frumoasă pentru o noapte. Dimineața o invită să se alăture lui pentru o săptămână întreagă. Firește, acest serviciu va fi plătit generos. Fata, desigur, este de acord cu o astfel de ofertă tentantă. Dar când perioada plătită se termină, ambii oameni nu vor să se despartă. Această imagine în 1991 a fost nominalizată la Oscar. De asemenea, a câștigat 4 nominalizări la BAFTA.

sărbătorile românești

Filmul ia plăcut multă lume. Adesea o revizuiesc. La urma urmei, există o mulțime de momente bune și pozitive în tabloul care impresionează spectatorii în centrul sufletului. Unii oameni nu aprobă această imagine, considerând filmul ca propagandă a prostituției. În acest fel, personajul principal a câștigat bani.

"Cum să devii o prințesă?"

Ce altceva merită să vizionați filme despre Cenușăreasa și prințesele? Lista va continua imaginea "Cum să deveniți o prințesă?".

Cinderella Story

Principalul personaj este Miya. Aceasta este o fată tipică nesigură de 15 ani. Mia locuiește în San Francisco. Fata studiază la școală, visă de dragostea celui mai popular tip - Josh. Dar băiatul, desigur, nu observă "șoarecele gri". Într-o bună zi bunica vine și povestește un lucru interesant. Ea îi spune lui Mia că tatăl ei era Prințul de la Genovia. Acum era rândul Miei să devină o prințesă. Trebuie să învețe cum să conducă țara. Dar copilul nu știe cum să se comporte și pare nereprezentat. Apoi bunica ia situația în mâinile ei. După aceea, Meya se confruntă cu o alegere dificilă.

Prințesă pentru Crăciun

"Cum să devii o prințesă?" - acesta este un adevărat basm. O astfel de imagine este, fără îndoială, interesantă, fascinantă. Puteți vedea acest lucru, așa cum spun multe femei. Dar acest tip de filme merită vizionate doar fetițele.

Acum știi ce sunt interesante filme despre Cenușăreasa și prințesele, lista este prezentată mai sus. Sperăm că vă vor plăcea aceste filme și vă veți petrece timpul bine.

"Rush hour 3` - actori și poveste"Rush hour 3` - actori și poveste
Melodrame interesante cu un complot fascinant: ce să urmăriți searaMelodrame interesante cu un complot fascinant: ce să urmăriți seara