Cele mai bune filme cu Sophia Loren: lista, rating, descriere, povestiri și recenzii

Celebrul star de film Sophia Loren (Sofia Shikolone) sa născut în 1934. Familia starului viitor avea un venit destul de modest, astfel încât fata a încercat să-și schimbe viața spre bine de la o vârstă fragedă.

Aspectul remarcabil și o figură uluitoare de o frumusețe tânără au fost remarcate la concursul de frumusețe din micul oraș Pozzuolli, unde a trecut copilăria și tineretul. La varsta de 14 ani devine castigatoarea concursului. Încurajată de succes, Sophia își încearcă mâna la concursul "Miss Italy" în 1950 și devine câștigătorul premiului "Miss Elegance". Este posibil ca lumea să nu fi întâlnit niciodată o mare actriță dacă producătorul Carlo Ponti nu ar fi acordat atenție.

filme cu sophy

Primele roluri și filme cu Sophia Loren subliniază doar datele ei externe. Ponty nu vede o gravă instincte dramatice actriță, el este atras de frumusetea si spontaneitatea ei, și nu este surprinzător faptul că rupe romantismul dintre colegii. Carlo divorțează soția sa, se căsătorește cu Sophia. După aceasta, rolul actriței este radical reconsiderat.

Rolul serios

Prima lucrare serioasă a lui Sophia Loren în filmul "Aurul din Napoli", creată de Vittorio de Sica, în care tânără actriță a trecut foarte bine caracterul unui simplu comerciant, a fascinat regizorul. După care Sofia, pentru o lungă perioadă de timp, să devină muza sa. Publicul a plăcut filmele regizorului cu Sophia Loren. Un succes deosebit a fost tandemul actorului cu Marcello Mastroianni. Și în ce imagini joacă împreună?

Filme interesante

Pictura „Căsătoria în italiană,“ „Ieri, astăzi și mâine“ și filmul „Floarea Soarelui“, cu Sophia Loren și Marcello Mastroianni amintesc căldura pasiunilor autentice de audiență și sentimentele pe care actorii întruchipate cu pricepere pe ecran. Toate pozele spun despre relația neliniștită dintre iubiți, situația se schimbă de la cinstit la tragic. Dar, în același timp, personajele își poartă dragostea prin timp și circumstanță. În opinia dvs., aceste imagini nu au nevoie, deoarece acestea au devenit de mult clasice și este întotdeauna plăcut să le vedem din nou.

Mulți critici de film cred că unele filme cu Sophia Loren o dezvăluie cel mai complet pe ea ca pe o actriță dramatică. Acestea includ: Chochara, căsătoria italiană, ieri, astăzi, mâine și floarea soarelui.

un film de floarea-soarelui cu sophie

Un joc talentat în imaginea "Chochar" a lovit chiar și celebrul critic al filmului de la Hollywood. Fiabilitatea scenei de film, în care Sophia a jucat victima violenței, nu ia lăsat indiferenți. Lucrarea ei strălucită a fost premiată cu un Oscar. După acest eveniment, ofertele încep să vină de la maeștrii de cinema de la Hollywood, iar primele filme cu Sophia Loren, împușcate într-o fabrică de vis cu participarea unor vedete de film recunoscute, apar pe ecrane.

"Mândria și pasiunea"

În filmul "Pride and Passion" partenerii ei sunt celebrul Cary Granti și Frank Sinatra. Filmul dezvăluie despre evenimentele militare din 1810, când Napoleon a capturat o serie de țări europene. Partizanii spanioli se luptă cu disperare pentru independența lor. Frumusețea lui Juan, interpretată de Sophia Loren, uimește cu curajul și atractivitatea ei. Și, bineînțeles, va avea dreptate. Deși cu mari sacrificii. Vizitatorul de astăzi crede că filmul este oarecum naiv, dar chiar și pentru a juca frumoasa actriță, merită o privire.

Opinia publicului

filme cu sophy

A împușcat mai mult de o sută de picturi cu Sophia Loren. Lista celor mai bune filme nu va transmite senzația pe care o simte spectatorul, revizuind din nou imaginile în care joacă actrița. Talentul și talentul său de actorie au cucerit nu numai inimile a milioane de oameni, chiar și sufletul ascetic al Arhiepiscopului de Genova sa răsturnat. El a subliniat în glumă că biserica se opune clonării, dar pentru Sophia Loren merită făcută o excepție. Actrița are multe premii și premii în arsenalul ei.

De nouă ori premiată cu Globul de Aur, are premiul pentru cea mai bună actriță Festivalul de Film de la Cannes, Leul de Aur al Festivalului de Film de la Veneția, Ursul de Aur al Festivalului de Film de la Berlin, Premiul Academiei Britanice de Arte Cinematografice. A primit un premiu special pentru contribuția sa la cinematografia mondială - o statuetă de argint "Saint George".

Opinia lui Sophie

Sophia Lauren consideră că cele mai bune filme din cariera ei de actorie nu au fost încă decise. Dar el observă lucrul cu Marcello Mastroianni. Ea subliniază unitatea specială a sufletelor și similitudinea caracterului cu acest actor remarcabil.

cele mai bune filme sunt cele mai bune

Filme cu Sophia Loren și Marcello Mastroianni

• „Căsătoria italiană“, spune despre vicisitudinile iubirii Filomena și Domenico, a cărui soartă insidios aduce pentru prima dată într-un bordel, în cazul în care eroina tânăr trebuie să facă o viață. O scurtă întâlnire a durat o viață. Domenico nu poate admite în nici un fel sentimentele pe care le simte pentru Filomena. Nu poate fi cu ea sau fără ea. Prin urmare, este decis să se ia un pas disperat. Publicul observă că filmul nu și-a pierdut relevanța pentru ziua de azi.
  • "Ieri, astăzi, mâine." În această imagine, actorii joacă fiecare din trei personaje diferite. Acestea sunt trei povestiri despre relația dintre bărbați și femei, care prezintă diferite straturi sociale și condiții excelente, iar problemele în înțelegerea reciprocă sunt aceleași. Spectatorii notează caracterul comic al situațiilor în care se încadrează eroii și un joc minunat de actori.
  • "Modă înaltă". Imaginea nu este fără sarcasm. Aici lumea este foarte subtil deranjată moda înaltă. Toate mijloacele sunt folosite în atingerea scopului. Spectatorii notează umorul subtil al complotului și jocul uimitor al celebrului tandem Sophia Loren și Marcello Mastroianni.
  • „Floarea soarelui“. Aceasta este o poveste dramatică a dragostei dintre Antonio și Giovanna. Dezvoltarea povestii lor de dragoste a fost împiedicată de război, personajul principal se îndreaptă spre frontul rusesc și, așa cum se întâmplă în război, dispare fără urmă. Joanna încearcă fără succes să-și găsească iubitul ei. Când toate posibilitățile sunt epuizate, ea merge în căutarea lui Antonio în Rusia. Recenziile filmului pozitiv, dramatic vă fac să gândiți.

Sophie Loren este lista de filme cu cele mai bune filme

Ultimele picturi

Ultimele lucrări până în prezent includ filme cu Sophia Loren "Casa mea este plină de oglinzi", "Nouă", "Recunoscut Europa", "Ardei umpluți merg la afaceri".

Imaginea "Casa mea este plină de oglinzi" este deosebit de dragă actriței. Din moment ce este autobiografică și povestește despre drumul ei greu pe faima, precum și dificultățile cu care se confruntă mama și sora actriței.

Acum știi cine este Sophia Loren, filmografia și lista celor mai bune filme ale filmului sunt prezentate în articol.

Sofya Pavlova: biografie, carieră, viață personalăSofya Pavlova: biografie, carieră, viață personală
Sophia Loren: biografia starului tulburătorSophia Loren: biografia starului tulburător