Full-length anime Miyazaki Hayao: lista, descrierea și recenzii

Există numeroase modalități de a scăpa de aspirația practică a lumii moderne, nu toate sunt sănătoase și sigure, deși există opțiuni, dintre care cele mai stralucitoare sunt basmele. Hayao Miyazaki este un adevărat creator de basme, pentru că filmele sale animate nu sunt doar un anime, ci un fel de filosofie. Anime-ul complet de Miyazaki Hayao, lista cărora poate fi recomandat în siguranță copiilor și adulților, oferă o ocazie de relaxare a sufletului, ridicându-l la un nou nivel de dezvoltare, mai aproape de lumină.

anime lista miyazaki hayao

Lumi magice din Miyazaki

Primul film de animație de lungă durată al lui Hayao Miyazaki a apărut în 1979, fiind "Lupinul III: Castelul Cagliostro". Un exemplu minunat de muncă scumpă și dureroasă, animație totală, acest film a devenit un fel de vestitor al apariției rapide a generației de oameni din studioul "Ghibli" (Studio Ghibli).

Munca a distins întotdeauna Miyazaki subliniat atenție la detalii. Acesta este cazul rar atunci când o imagine de desene animate de ansamblu frumos, și nu doar spune o poveste. Toate anime de Hayao Miyazaki, a căror listă este atașată mai jos, plin de dragoste pentru lume. natura desen atentă, picăturile de ploaie, pasiunea atinge pentru viața de zi cu zi, în toate manifestările sale, aceasta nu este infamul mentalitatea japoneză, ci mai degrabă ceva mai bun de calități umane.

Full-length anime Hayao Miyazaki - lista celor mai bune

Mulți fani ai creativității lui Miyazaki sunt sfătuiți să-și vizioneze filmele în ordine cronologică. Aceasta vă permite să vă imersați complet în atmosferă, în ciuda faptului că acestea sunt povești foarte diferite care apar în diferite lumi.

Deci, anime Miyazaki Hayao, o listă de filme de lung metraj în ordine cronologică:

1. "Lupinul III: Castelul Cagliostro" - 1979.
  2. "Navshikaya din Valea Vânturilor" - 1984.
  3. "Castelul Heavenly al lui Laputa" - 1986.
  4. "Vecinul meu Totoro" - 1988.
  5. "The Witch Service Delivery" - 1989.
  6. "Porco Rosso" - 1992.
  7. "Prințesa Mononoke" - 1997.
  8. "Spirited Away" - 2001.
  9. "Castelul de mers pe jos" - 2004.
  10. "Ponce pește pe stâncă" - 2008.
  11. "Din pantele Kokuriko" (scenariu) - 2011.
  12. "Vântul întărește" - 2013.

Desigur, acest lucru nu este tot expertului, Hayao Miyazaki a lucrat, de asemenea, pe seria anime, au luat parte la lucrările altor directori, care acționează ca un scriitor, a face schite, scenarii, lucru pe animație și editare. Prin urmare, ar fi un pic prematur să spunem că „Vântul creste mai puternic“, a fost ultima lucrare a maestrului. De fapt, este mult mai anime de Hayao Miyazaki, o listă de lucrări în care a fost implicat, mi-ar fi făcut foarte mult timp. Aceasta este doar cea mai recenta lucrare regizoral, și inima master va da mai generos public călduros apreciativ.

hayao miyazaki anime lista de cele mai bune

"Spirited Away"

Vă invităm să cunoașteți câteva dintre creațiile lui Hayao Miyazaki. Anime, lista celor mai bune o poveste frumoasă "Spirited Away".

Micul Chihiro, cu părinții săi, sa mutat într-un mic oraș, aproape un sat. Ea este supărată de mișcare și crede că nimic interesant nu o așteaptă. Dar în curând, fata se găsește într-o lume magică ciudată, unde părinții ei se transformă în porci, în jurul valorii de monștri și fantome groaznice, și se duc foarte mult să meargă acasă, dar drumul sa înecat în mare.

Acolo, Chihiro se cunoaște cu un băiat pe nume Haku, care, de fapt, se dovedește a fi un dragon alb. El o ajută să scape de vrăjitoare voodoo rău Yubaby, Chihiro găsește mulți prieteni, și de a salva părinții înapoi acasă. Aceasta este o istorie foarte mândru, în care există bunătate în toate personajele, chiar dacă acestea apar la început să fie rău, lacom sau prost.

toate lista anime haiao miyazaki

"Prințesa Mononoke"

Destul de diferite în tonuri, activitatea lui Hayao Miyazaki, anime, lista celor mai bune continuă "Prințesa Mononoke". Această poveste poate fi numită o dramă ecologică, în ciuda faptului că este vorba despre oameni și, în parte, despre animale.

Asitaka, prințul din ținuturile lui, era în calea unui demon distras, distrugând totul în calea lui și blestemat pe el. Demonul sa dovedit a fi unul dintre gardienii pădurii, care a fost rănit cu un glonț de fier, și din acest motiv și-a pierdut mințile și sa aruncat în întuneric. Pentru a înlătura blestemul, Asitaka sa dus să caute țara în care sa născut acest fier rău.

Prințul a găsit orașul de fier, în care domnește doamna Eboshi. Orașul vine în pădure, taie copaci, minează minereu și topește fierul, așa că fiarele uriașe se află în război cu el, dar fără succes. Fiica umană adoptivă a unui mare lup luptător, prințesa Mononoke, încearcă să-l ucidă pe doamna Eboshi, pentru a salva natura, dar ură ramine doar ura și moartea.

Asitaka si Printesa Mononoke nu sunt în măsură să salveze pădurile Duhului, al cărui cap a cerut împăratului, dar a salva pădurea, pădurile reintoarcem la spiritul capului său, și el în schimb vindeca tot orașul bolnav și fum de fier devine insulă verde și înfloritoare.

desene animate anime haaya miyazaki listă

Vecinul meu Totoro

Spre deosebire de filmul anterior, acest lucru poate fi referit la categoria „desene animate pentru copii, anime Hayao Miyazaki.“ Lista continuă povestea glorioasă a "Vecinului meu Totoro".

Surorile Satsuki și Mei nouă și patru ani, pana cand mama lor in spital, se mută împreună cu Papa în fermă. Sora mai mare a merge la școală, tati merge la locul de muncă, toată lumea așteaptă cu nerăbdare să atunci când mama se întoarce. Și chiar în pădure trăiește un deținător imens și pufos Totoro Forest, mici băuturi spirtoase pădure colecta ghinde, în câmpurile și munții uzate gigant Catbus - pisica-autobuz de la douăsprezece picioare. Și să surorile stupide certat din cauza prostii, dar se iubesc, totul se termina cu bine si mama va recupera cu siguranță.

full-length anime lista hayao miyazaki

"Serviciul de livrare a vrăjitoriilor"

Această poveste este despre o vrăjitoare mică numită Kiki. Este timpul să urcați pe mătură și să zburați din casă pentru a vă găsi propriul oraș și a aduce beneficii oamenilor. Cu ea merge pisica neagră Zizi. Ea întâlnește oameni diferiți, atât buni cât și răi, are prieteni adevărați. Această poveste bună despre modul în care o fată crede despre viața ei, frica de viitor și alteritatea la toate, astfel încât magia începe să-și piardă puterea. Dar dacă ea ar trebui să se uite, să salveze alți oameni, cum se întoarce magia.

Bună și infinită credință în oameni sunt pline de toate anime Hayao Miyazaki, lista este departe de a fi complet. Aici este totul - valori eterne, detalii interesante ale gospodăriei, dar mai ales în creațiile lui Miyazaki de speranță și credință. Credință în bine.

"Spirited Away": caractere care nu pot fi uitate"Spirited Away": caractere care nu pot fi uitate
În căutare de interesant, sau Cum de a deveni un jucător anime?În căutare de interesant, sau Cum de a deveni un jucător anime?
Lista celor mai bune anime pentru 2013Lista celor mai bune anime pentru 2013