Recenzii: filmul "Triunghiul" (2009). Actorii și rolul filmului "Triunghi"

Puzzle-urile au atras întotdeauna atenția unui filmator experimentat. O imagine demnă este capabilă să captureze complotul în abis, aruncând din ce în ce mai sofisticat intersectarea liniilor cheie. Din nefericire, rareori puteți întâlni un film cu adevărat fascinant, cu un scenariu clar desenat și desen atent al personajelor, mai ales dacă este vorba de filme de gen similar. Cu toate acestea, uneori, chiar și cele mai neremunerabile filme pot lăsa o impresie profundă în amintirea unui animator animat. Pentru a astfel, fără îndoială, pot fi atribuite "Triunghi" - " filmul 2009

an.

Filmul filmului

actori triunghiariDoriți să mergeți la mare pe un iaht în compania prietenilor? Puțini ar fi refuzat un astfel de weekend. Personajul principal, Jess, aduce în mod independent un fiu cu autism. Asistență bărbătească pentru ea în această problemă dificilă nimeni nu are, așa că obișnuia să-și asume întreaga responsabilitate pentru ei înșiși. Cu toate acestea, fata este de acord să viziteze iahtul prietenului său Greg, pentru a scăpa de obligațiile de rutină și internă, în timp ce fiul mic va fi la școală. Se pare că nimic nu a sugerat probleme, dar compania se încadrează în epicentrul furtunii, după care iahtul suferă un accident. Personajele principale au supraviețuit în mod miraculos și au văzut în curând garnitura care se apropia. Și ca și cum totul ar fi trebuit să se încheie cu un sfârșit fericit, dar nava era doar o iluzie a mântuirii. În ciuda deplângării totale, cineva le urmărește pe căptușeală. Jess înțelege prea târziu că sunt toți în pericol, pentru că ciclul de timp este în desfășurare și nu se știe cum să ieși din ea.

Principalele personaje ale filmului "Triunghiul"

Actorii care au jucat roluri cheie nu sunt incluși în ratingul celor mai faimoase vedete din Hollywood. În ciuda acestui fapt, filmul sa dovedit a fi memorabil și merită feedback pozitiv. Filmul "Triunghiul" dezvăluie multe secrete ale sufletului uman, fără a uita să lase loc pentru întrebări.

Michael dormanPrincipalul personaj Jess pe ecran încorporează o actriță australiană Melissa George. Caracterul ei este esențial pentru complot, așa că a fost necesar să depunem toate eforturile pentru a ne asigura că privitorul a fost complet absorbit de temerile și sentimentele ei. Este remarcabil faptul că eroina Melissa evoluează cu adevărat cu fiecare întoarcere a complotului. Schimbările sale în caracter, convingeri, hotărâri în acțiuni spre sfârșitul filmului devin mai tangibile, multe complimente dovedesc acest lucru. Filmul „Triunghiul“ a fost capabil să combine mistica și nu doar oroarea, dar chiar și atins pe astfel de probleme importante precum remușcare umană și disperare.

Proprietarul iahtului Greg este un bun prieten al lui Jess. Este interpretat de actorul Michael Dorman, cunoscut în special pentru roluri în emisiuni TV. Caracterul său este foarte apropiat de personajul principal, poate chiar favorizează sentimente romantice pentru ea, încercând să o protejeze de durere și dificultăți. Dar din moment ce se referă la "Triunghiul" genul de thriller, povestea de dragoste nu era destinată dezvoltării. Michael Dorman sa descurcat perfect cu rolul căpitanului iahtului și al prietenului său Jess.Liam Hemsworth

Cel mai faimos actor care a jucat în acest film a fost Liam Hemsworth. Acum, numele său este în special audiat, pentru că a jucat unul dintre rolurile principale din saga "Jocuri de foame". Deși caracterul său, la prima vedere, pare destul de cufundată, în cele din urmă el încă contribuie la înțelegerea imaginea de ansamblu. Și să Liam Hemsworth nu a devenit popular datorită acestui thriller, mulți admiratori ai operei sale vor fi cu siguranță interesant să-l văd în acest film.

Spectator reviews

Filmul "Triunghiul" nu este inclus în categoria cinematografiei de masă. Acest film este pentru un amator, pentru că are o poveste foarte non-trivială, capabilă să surprindă, în unele locuri, chiar șocant, orice cinefil. De aceea, recenziile despre el sunt foarte diverse.

Opinie profesională

Acest thriller mistic a fost surprinzător de primit pozitiv de criticii de film. De obicei, astfel de casete nu sunt foarte populare din cauza micului buget și a absenței stelelor de prima magnitudine. Cu toate acestea, majoritatea opiniilor conținau feedback pozitiv, ceea ce a dus la o atenție sporită la imagine. Pe site-ul Rottentomatoes filmul a colectat mai mult de 30 de recenzii pozitive, ceea ce a condus la un rating ridicat de 82%.

Răspuns pozitiv

Filmul "Triunghiul" a fost pentru mulți o comoară. Jumătate dintre cei care s-au familiarizat cu aceasta, fără o exagerare, consideră această imagine una dintre cele mai bune din genul său. Având în vedere că filmul este un puzzle, iar în final lasă mai multe întrebări decât răspunsuri, cum este cinefililor care sunt dispuși să analizeze ceea ce se întâmplă pe ecran, chiar și după vizionarea filmului. Toată lumea care a apreciat acest film, a văzut în ea ceva mai mult decât un complot răsucite. Mulți au văzut un înțeles profund și au înțeles mesajul regizorului.

Triunghiul filmului 2009Cele mai multe comentarii pozitive arată că acest film trebuie doar să fie vizionat de mai multe ori pentru a prinde fiecare lucru mic și pentru a realiza ideea principală a regizorului. În plus, nu puteți ocoli fotografia frumoasă. Scenics, ocean deschis, creșterea pescăruș - toate aceste elemente nu corespund cu povestea de refrigerare, dar este o disonanță și creează o atmosferă specială a filmului.

Opinie negativă

Filmele de acest gen vor fi întotdeauna percepute negativ de masa principală a filmarilor, care preferă blockbusteri sau melodrame simple. Chiar și mulți fani ai thriller-ului nu vor dori deloc "Triunghiul". Filmul în 2009 a făcut un progres în domeniul puzzle-urilor, combinând mai multe motive simultan.

Mulți nu au privit până la capăt și au preferat să scrie imediat recenziile negative. Filmul "Triunghiul" poate lăsa în urmă un gust neplăcut, amestecat cu disperarea și dezamăgirea personajului principal. Acest fapt ar trebui, de asemenea, să fie luat în considerare la vizionarea acestui film.

Interpretarea parcelei

Din moment ce acest film este destul de complicat în înțelegere, mulți care au privit la el au înțeles ideea de bază în moduri diferite. Există mai multe versiuni ale evenimentelor care s-au întâmplat cu personajul principal.

Primul este legat de factorul spațiu-timp. Cu alte cuvinte, eroina a intrat într-un cerc vicios, care se repetă în mod constant. Sfârșitul său este începutul său. Prin urmare, indiferent ce face, această înregistrare va fi redată din nou și din nou.răceala de groază pe valuri

A doua opțiune a fost exprimată de cei cărora nu le place imaginea. Unii spectatori au simțit că principalul personaj este bolnav mental și suferind o personalitate divizată. Tot ce se întâmplă este doar rodul imaginației ei bolnave.

Și ultima opțiune indică o pocăință profundă și un sentiment de vină în fața fiului. Tot ce se întâmplă în film este doar încercarea ei de a schimba nenorocirea care sa întâmplat în ultimele momente din viața ei.

Rezultatul

Confuz, intrigant și înspăimântător - toate aceste adjective descriu cu exactitate filmul "Triunghi". Actorii și-au întrupat personajele la un nivel adecvat, iar personajul principal a reușit să-i dezvăluie întregul potențial. Acest film nu este pentru toată lumea, este greu de înțeles și aproape indescifrabil. Cu toate acestea, fiecare persoană care apreciază genul thrillerului și este pregătită să-și "spargă capul" peste complot trebuie să se uite la "Triunghiul" pentru a-și forma propria opinie cu privire la valoarea acestui film.

triunghi de film

Sloganul din imagine descrie filmul ca pe o groază de răceală pe valuri. Poate că aceasta este doar o judecată superficială, deoarece ideea cheie nu se încadrează în cadrul a ceea ce se întâmplă pe navă. Ideea filmului este mult mai profundă și mai subțire. Cu toate acestea, nu fiecare public de film va fi capabil să-l prindă prima dată.

Filmul "Număr 44": actori, roluri, recenziiFilmul "Număr 44": actori, roluri, recenzii
Actorii care au jucat în film: "Sfinții din Bundok"Actorii care au jucat în film: "Sfinții din Bundok"
Film preferat "Floare de floarea-soarelui", actori și roluriFilm preferat "Floare de floarea-soarelui", actori și roluri