Strings Elixir: recenzii și recenzii

Selecția sforilor pentru o chitară nu este cel mai simplu lucru. muzicieni cu experiență, desigur, cunosc deja bine instrumentul său și este puțin probabil să fie confundat în alegerea, dar pentru incepatori o astfel de sarcină poate fi destul de descurajatoare. De exemplu, nu toți tinerii muzicieni știu că chitara clasica, în orice caz, nu se potrivesc cu șirurile de metal si chitara acustica, dimpotrivă, mult mai rău, dacă utilizați nailon. Dar dacă vânzătorul ar trebui să avertizeze de la începuturi despre astfel de nuanțe, atunci unele probleme trebuie rezolvate independent.

Ce brand să alegeți? În ciuda faptului că răspunsul final la această întrebare este posibil doar prin încercări și erori, unele informații de bază pot fi obținute prin citirea recenziilor pe diverse mărci. Unul dintre cele mai populare și bine-cunoscute produse ale industriei muzicale sunt corzile pentru chitara Elixir, care vor fi discutate în continuare.

Prezentare generală a mărcii Elixir

Elixir Strings

Compania americană Elixir a fost primul producător care a început să utilizeze materiale ultrathin în fabricarea șirurilor. Din acest motiv, șirurile de Elixir sunt adesea numite veșnice. Ele sunt mult mai puțin predispuse la coroziune, nu atât de poluate după un timp. Polimerul utilizat la fabricarea acestor șiruri, umple spațiile dintre înfășurările, împiedicând pătrunderea murdăriei de pe degete și influența agenților de umiditate și de curățare. Producătorul susține că șirurile de Elixir "trăiesc" de până la cinci ori mai mult decât cele netratate, fără a-și pierde sunetul proaspăt și "suculent".

Corzi pentru elixir de chitară

Majoritatea absolută a muzicienilor în toate felurile laudă brandul Elixir. Mulți dintre ei acordă atenție calmului și forței, precum și durabilității incredibile. În același timp, mulți acorde atenție confortului jocului - șirurile de elixir sunt plăcute la atingere și practic nu se murdăresc. Principalul dezavantaj, potrivit chitarilor, este prețul. Costul unui set poate ajunge la patru până la cinci mii de ruble. Prețul setului depinde de tipul de instrument.

Elixir: bas

Corzi pentru chitara bas. Elixir

Stringurile pentru chitara Elixir sunt disponibile in mai multe forme. La vânzare există seturi pentru basul cu cinci și patru șiruri. De asemenea, dacă este necesar, șirurile pot fi achiziționate separat. Prețul pachetului poate varia între două și patru mii de ruble. La fel ca toate corzile acestui brand, bass Elixir este de asemenea echipat cu o acoperire NANOWEB, care împiedică pătrunderea murdăriei și protejează împotriva coroziunii. Durata medie a vieții lor este de 3-4 luni, sub rezerva unor lecții zilnice sau repetiții.

Elixir: Electro

Elixir String pentru chitara electrica

Un chitarist care a cumpărat o chitară electrică este cel mai probabil implicat în muzică profesional sau are intenții atât de serioase. Pentru chitara rock care acționează la site-uri de cluburi rock complexe de concert, o calitate extrem de importantă și durabilitatea tuturor elementelor de scule. Elixir Corzi pentru ghitare electrice face treaba cu un bang - probabilitatea ca ei vor rupe în timpul unui concert sau pierde calitatea sunetului după câteva săptămâni de repetiții dure, este redusă la minimum. Costul unui set de șiruri de caractere, inclusiv șiruri de caractere fără împletituri, cu acoperire NANOWEB este de aproximativ o mie de ruble.

Elixir: acustică

Corzi pentru chitară acustică Elixir

Chitara acustica este un instrument solid si frumos. Adesea proprietarii sunt foarte atenți la instrument și, uneori, chiar obțin chitara din copertă doar "în sărbători". În ciuda absenței în acest caz a necesității de a schimba în mod constant șirurile din cauza tăierii sau a contaminanților excesivi, o lungă simplă poate avea, de asemenea, un efect negativ asupra calității sunetului. Corzile pentru chitara acustica Elixirul cu un strat de polimer sunt destul de rezistente - nu sunt supuse coroziunii si nu pastreaza frumusetea sunetului chiar si in cazul unor pauze lungi in clase. Costul setului variază de la o mie la o mie și jumătate de mii de ruble.

Falsificarea șirurilor de Elixir

Printre muzicieni, uneori există opinia că este posibil să cumpărați șiruri false de Elixir. Unii chitariști împărtășesc experiența amară de a cumpăra "contrafăcut", plângându-se de instabilitatea șirului la coroziune și viață scurtă. Cu toate acestea, producătorul spune: este aproape imposibil să cumpărați un set contrafăcut. De asemenea, producătorii sunt gata să garanteze faptul că toate produsele sunt supuse unui control strict, iar o gamă largă de calitate nu este motivul pentru astfel de incidente. Cel mai probabil, cumpărătorii inactivi sau neexperimentați nu și-au formulat clar dorința în magazin sau au cumpărat bunurile fără să fi studiat ambalajul. Faptul este că de ceva timp în vânzare au fost versiuni depășite de Elixir fără acoperire polimer. Pe ambalajul unor astfel de corsete nu exista un marker anticoroziv, insa logo-ul companiei si designul ambalajelor erau similare, motiv pentru care au aparut astfel de neintelegeri.

Sfaturi pentru nou-veniți în achiziționarea de șiruri de caractere

Primul și probabil cel mai important sfat - nu salvați instrumentul. După cum știți, mizerabilul plătește de două ori, iar în achiziționarea de șiruri de caractere această declarație rămâne în vigoare. Surorile surzi, greu sau excesiv de fragile nu vor aduce plăcere muzicianului în joc, iar în curând va trebui din nou să meargă la magazin. În același timp, este necesar să se țină seama de faptul că cursa pentru marcă se poate încheia, de asemenea, într-o dispoziție stricată și o gaură în buzunar: unii producători bine-cunoscuți au o gamă serioasă de calitate.

Înainte de a cumpăra, trebuie să studiați recenziile și, de asemenea, să nu ezitați să puneți întrebări vânzătorului: cel mai adesea ei sunt ei înșiși muzicieni și sunt întotdeauna gata să dea un sfat permanent. De asemenea, în ciuda tuturor avantajelor unor șiruri de calitate scumpe, ei au nevoie de îngrijire corespunzătoare. În cazul în care chitaristul nu stochează până la îngrijire, el va trebui cu siguranță să umple acest gol. Astfel, puteți extinde semnificativ durata de viață și puteți menține nivelul dorit de sunet.

Cum să reglați în mod corespunzător chitara? Reguli de bazăCum să reglați în mod corespunzător chitara? Reguli de bază
Cât costă o chitară? Factorii care afectează prețulCât costă o chitară? Factorii care afectează prețul
Pentru chitaristi incepatori: care este diferenta dintre o chitara acustica si o chitara clasica?Pentru chitaristi incepatori: care este diferenta dintre o chitara acustica si o chitara clasica?