"Atacul Titanilor": recenzii ale filmului. Primul film: "Cruel Peace"

Actorii din industria cinematografică modernă - maeștrii și debutanții recunoscuți - răsfrâng periodic spectatorul cu povești - previziuni despre viitorul omenirii. Mai des, în măsura imaginației lor exuberante, prezic o civilizație umană toate posibilele necazuri, accidente și orori. În cele mai multe cazuri, asemenea kinoprognoză postapocaliptică nu pare convingătoare, uitându-se la ele nu este teribilă. Dar grupul de creatori al filmului japonez "Atacul titanilor", recenziile telespectatorilor nu vă vor lăsa să mintă, puteți sperieri pe adevărat.atacuri titani recenzii

Deplasați-vă de nedescris

La acel moment, atunci când este sigur, a devenit cunoscut faptul că regizorul japonez Shinji Higuchi, unul dintre cei mai importanți experți japonezi în domeniul efectelor de film, co-autor al seriei legendarului „Neon Genesis Evangelion“, a început să lucreze la o versiune de film de lungime întreagă de „atacuri“ din întreaga lume au început de mult hype. Recenzii ale filmului "Atacul titanilor. Cruel World "a început să fie publicată cu mult înainte de lansarea imaginii pe ecran, de la începutul proiectului. Majoritatea criticilor perplex, gândindu-mă la modul în care se poate ghiftui în calendarul planificat al narativ epic cu numărul impresionant de personaje vii și evenimente importante. Dar Higuchi si colegii sai in loc sa filmeze populara manga, autorul a creat un kinovariatsiyu liber în care munca grea este recunoscut de Hajime Isayama. Comparând cu literar filmul „Atac asupra Titan“ originale, experții reale au remarcat unele similitudini - Titans ca Titanilor, oraș ca un oraș, și personajul central Eren - toate la fel, dar totul altceva este complet diferit, și nu pentru mai bine.atac de la Titans recenzii ale filmului

Apetitul titanic

"Atacul Titanilor. Filmul a fost primul care a primit recenzii mixte. Se pare că proiectul nu este adresat fanilor manga, ci publicului care preferă toate exoticele. Poate de aceea creatorii nu sunt deloc îngrijorați să fie autentici față de original (unele personaje nu sunt deloc, unele sunt înlocuite). Cu toate acestea, pentru oamenii ignoranți, nu contează deloc. Cu toate acestea, problema este că în filmul "Atacul titanilor" (recenzii ale criticii de film confirmă acest fapt), personajele și relațiile de caractere sunt clar formulate. Spectatorul neinvitat riscă pur și simplu să nu înțeleagă ce eroi sunt în fața lui (până când sunt devorați).

Așa a fost

Conform poveștii, într-un viitor relativ îndepărtat de pe planetă merge catastrofă globală și Pământul este atacat cu perfidie Titanilor. Asociațiile ciudate, asexuate devorează oamenii cu orice ocazie. Persoanele individuale reușesc să scape prin închiderea unor monștri uriași de la monștri. O sută de ani trec. Noua generație, băieții și fetele tinere încep să simtă că nu există niciun monstru. Dar, în prezent, ca protagonistul Ehren (Haruma Miura), îndrăznește să spună acest gând eretic, Titanii încep să atace. Monstrii reușesc să încalce peretele vechi și să se hrănească pe teritoriul limitat al rezervației omenirii. Cu o imediată infantilă, acești giganți devoră populația afectată de panică. În această mașină de tocat carne monstruoasă Eren pierde iubita lui Mikasa (Kiko Midzuhara), dar este conștient de scopul și sensul vieții sale. Eroul vrea răzbunare și intenționează să distrugă toți canibalii. Cu sprijinul unui vechi prieten Armin (Kanata Hongo), el înrolează în echipa explozie sinucidere diversantov- pentru a elimina gaura din perete și să facă un monștri îngâmfate meritat Holocaustul. Pe scurt, este posibil să se caracterizeze narațiunea complotului din tabloul "Atacul titanilor". Recenzii ale filmului și structura marcajului narativ deranjează gafele.atacă recenziile cruciale ale Titanilor din lume

De mult așteptată alternativă

Faptul că prima parte a filmului avansat neglijent, cu efecte speciale 90 și scenariul punctata nu anulează o surpriză, chiar și uimire că provoacă. În public a existat o alternativa mult asteptata si mult dorit sa plictisit de masă de la Hollywood, chiar barbar, artizanală, dar prohibitiv reale și care trăiesc în contemporane excesele din industria filmului. Iată principala valoare a lucrării lui Shinji Higuchi, sub titlul "Atacul titanilor: lumea crudă". Recenzii ca o marcă și faptul că filmul lovește codurile și referințele sale semantice.ataca primele recenzii ale filmului Titans

Cel de-al doilea film

Firește, analizarea fanteziei mistice din punctul de vedere al raționalismului este extrem de proastă. După publicarea primei părți a închiriere „Atacul Titanilor“ proiect (cum ar fi recenzii despre care este imposibil să se numească laudativ) Shinji Higuchi elimină al doilea episod. Acum Eren (Haruma Miura) este convertit în titan și Serviciul de Securitate este incantata sa anunte un complice al inamicului și un trădător. Un tânăr este condamnat la moarte. Dar în timpul reducerii verdictului, de unde apare uriașul canibal cu ochi mai inteligenți și răpirea protagonistului. În plus, generalul Consiliului de Securitate și grupul său, în timpul unei ciocniri, sunt împușcați. Și acum numai prietenii-prietenii lui Eren pot salva orașul.recenzii ale filmului atacă lumea crudă a Titanilor

Încercarea de a justifica

În timp ce privim imaginea, se pare că autorii, după eșecul primului episod "The Titans Attack" (comentariile despre film sunt în mare parte scrise negativ) se grăbesc să se justifice. Dacă prima imagine a fost prezentată spectatorului personajelor, evidențiind lumea și problemele lor, atunci al doilea a fost să devină un punct culminant al luptei epice. Nu era acolo. "Sfârșitul lumii" conține mult mai multe discuții: despre istoria originii monștrilor, despre sensul vieții, despre perspectiva viitorului etc., și arată complet ridicol. Deci, partea a doua se confundă, în primul rând, cu dialogurile de coșmar și, după toate, dezamăgește luptele climatice. Din motive de justiție, trebuie remarcat că bătăliile nu arată complet neajutorate și neimpresionante, dar spectatorul a avut dreptul să aștepte ceva uimitor. În rest, al doilea episod este același cu primul. Caracterele cinematografului sunt spre deosebire de prototipurile lor din benzi desenate, intriga complotului este primitivă și, uneori, absurdă, nu efecte speciale prea spectaculoase. Dar fanii de la thrash vor iubi filmul.

Stephen Hopkins: biografia regizoruluiStephen Hopkins: biografia regizorului
Director al "Star Wars" George Lucas: biografie, istoria creării primului film de filmeDirector al "Star Wars" George Lucas: biografie, istoria creării primului film de filme
Filmul "Curse: începutul sfârșitului". Recenzile nu sunt o propozițieFilmul "Curse: începutul sfârșitului". Recenzile nu sunt o propoziție