`Century Adalin`: recenzii, actori și roluri, complot

În 2015, în distribuția filmului a apărut o melodrama fantastică "Epoca lui Adalin", ale cărei revizuiri sunt diametral opuse. Rezumatul picturi poveste este o poveste a unei femei care, ca urmare a fenomenului de îmbătrânire naturală fără precedent și a pierdut capacitatea de a trăi un secol, ascunde de autorități.secolul adalin

Parcela. cravată

Narativul narativ al picturii "Vek Adalin" (2015) se bazează pe povestea vieții personajului principal Adalin Bowman (Blake Lively), născut în San Francisco în 1908. Viața Adalin a mers destul de des: a crescut, sa căsătorit, a dat naștere copiilor, și-a pierdut soțul. Dar, într-o zi, în 1937, eroina, după ce a călătorit peste noapte pe mașina mamei sale, cade într-o anomalie meteorologică reală - în California, zăpada a căzut. Femeia a fost distrasă de drum și mașina ei, după ce a părăsit banda, cade în apă. Principala eroină se îneacă, inima se oprește, dar apoi o lovitură de fulger lovește mașina, care nu numai că o revitalizează, dar oferă și un uimitor supernormal - corpul ei se oprește din cauza îmbătrânirii. Deja pe parcela de complot devine clar, "Vek Adalin" - filmul este unic fantastic, iar mai departe, mai interesant.

secolul adalin film

Aproape punctul culminant

Tânărul aspect al lui Adalin de 45 de ani stârnește suspiciunea în rândul poliției și al FBI-ului, pentru a nu se afla sub supravegherea strictă a autorităților, heroina decide să-și schimbe numele, profesia și locul de reședință la fiecare zece ani. Apoi vine anul 2015, femeia se uită încă la 20 de ani cu o coadă, trăiește în San Francisco, unde apare "Jenny" și lucrează ca bibliotecar. Adalin consideră că a sosit momentul pentru următoarea mișcare, ea caută deja o casă confortabilă în Oregon. Dar, la petrecerea de Anul Nou, un filantrop fermecător, tot cunoscătorul și milionarul Ellis (Mihil Haushman) se cunoaște și încearcă să o apere. Iar tatăl său (Harrison Ford) intenționează să afle totul despre fată, care era interesată de fiul său. Prin urmare, păstrând intriga, puteți descrie acțiunea de complot a benzii "Century Adalin" (2015). Toată distracția începe după datarea personajelor principale.

secolul adalin 2015

Fără logică

Filmul "Epoca lui Adalin" analizează criticii numiți melodrama mijlocie, numind acest regizor de producție Lee Toland Krieger. Potrivit criticilor de film, regizorul a luat un material interesant, dar nu a reușit să-l pună în aplicare în mod corespunzător, iar personajul principal, el este permis să facă într-o scenă, doar un singur - trebuie doar să fie Blindingly frumos. În plus, filmul suferă de logica fara mila lame (a parcelei în ansamblu și puncte individuale), care au sacrificat în curs de dezvoltare linii romantice. O încercare de a clarifica situația directorului și să umple golurile din poveste, folosind VoiceOver cu explicații cvasi-științifice a ceea ce se întâmplă, nu un succes. Cu toate acestea, cel mai important, că „The Age of Adaline“ - un film care are un complot expresiv, punctul culminant intrigant de izolare și de atingeri, și argumente neconvingătoare se suprapun ilustrații vizuale luminoase.

vârsta actorilor adalin

Actori și roluri

Într-un astfel de sentiment de melodrame romantice povară incredibilă plasată pe efectuarea compoziției, și un film, cu acest sincer norocos. Decorate de actorii "Century Adalin" Blake Lively, Michiel Haushman, Ellen Burstin și Harrison Ford. Actrița, care a jucat un rol important, pentru a participa la proiect a fost vedeta din seria „Gossip Girl“, diferența în filmul original „Pantaloni Calatorind“ străluceau în „The Town“, Ben Affleck, a dispărut după filmul „deosebit de periculos“, și aici, din nou, sa declarat în melodrama "Epoca lui Adalin". În rolul principal - Blake Lively. Aptitudinile sale nu pot fi evaluate fără nici o ambiguitate, este faptul că la început nu se dezvăluie complet, astfel încât spectatorului sofisticat îi poate părea o altă copie a lui Gwyneth Paltrow. Dar, mai aproape de culminarea presiunii ei, actrița demonstrează o îndemânare de invidiat, dezvăluind cea mai largă gamă de sentimente ale personajului ei și o face natural, emoțional, dar este potrivit.

Mihil Haushman îi recitește partenerul, un cavaler modern, deși fără armură și un cal, dar cu vitejie, inteligență și onoare. Dar descoperirile picturii "The Age of Adalin" sunt numite nu interpreții principalelor roluri, însă actrița Ellen Burstin, a încorporat imaginea fiicei sale Adalin. Actorul veteran Harrison Ford își depășește în mod sigur colegii, fiind un spectator în cea mai romantică imagine din ultimul deceniu.

vârstă adalina încearcă

deficiențe

Acțiunea bună nu poate face automat un ideal film - "Epoca lui Adalin" poate fi criticată. În primul rând, în ciuda eforturilor actorilor, dragostea plină de viață a eroinei lui Lively și Ellis nu poate fi numită. În al doilea rând, uneori directorul dorința prea dornici de a demonstra toate machiaj abilitățile și o mulțime de dulap Adalin epoci diferite. Uneori, amintirile ei nu conțin nici o încărcătură semantică, dar sunt făcute doar pentru ca actrița să arate o nouă imagine minunată. În al treilea rând, rezolvarea culminantă a problemei eroinei (non-îmbătrânire și nemurire) sa dovedit a fi mult mai ridicolă decât apariția ei. Acest lucru, desigur, nu este cel mai important lucru în cinematografie, dar nu este atât de neatent să ținem seama de esența justificării.

rezumat

Conform evaluării criticilor profesioniști de film, melodrama romantică-fantezie intrizează privitorul și își păstrează atenția în mare parte în detrimentul celui de-al doilea plan. Flashback-urile, pline de narațiuni, sunt mai emoționale decât prezența povestirii, iar machiajul și costumele au avantajul față de dialoguri și cuvinte. Comentariile "Age of Adalin" nu au numit capodopera nemuritoare, dar el va purta cu siguranta spectatorul in intregime, intrucat fortele sale folosesc imaginea cu atentie si filigran.

Filmul `Night Violet`: actori, roluri, complotFilmul `Night Violet`: actori, roluri, complot
Filmul "Yurkina sunrise": actori și roluriFilmul "Yurkina sunrise": actori și roluri
FA Abramov `Pelageya`: un rezumat, un complot și personajele principale ale…FA Abramov `Pelageya`: un rezumat, un complot și personajele principale ale…