CSI: Scena crimei: actori și roluri, recenzii și recenzii. `CSI: Scena crimei - Miami `

"CSI: Crime Scene Investigation", (C.S.I. Crime Scene Investigation) - un popular serial de televiziune american despre viața de zi cu zi a Laboratorului de Medicină Legală din Las Vegas. Premiera a avut loc în toamna anului 2002 la CBS, unul dintre canalele centrale de televiziune din SUA. Seria „CSI: Crime Scene Investigation“, actori și roluri care reflectă evenimente reale din lumea Criminologie american, este o serie de sezoane, cu un număr de serie, fiecare dintre care este descris de unul până la trei crime care au avut loc în orașul Las Vegas, și uneori în împrejurimile sale.

csi actori scena crimei

responsabilitate

Pentru a participa la seria "CSI: Crime Scene", actorii sunt selectați foarte atent, deoarece fiecare personaj trebuie să aibă doar caracteristicile sale caracteristice și o personalitate strălucitoare. Angajații laboratorului CSI reprezintă partea cea mai responsabilă a poliției criminale americane, calitatea muncii lor depinzând de exactitatea evaluărilor experților privind dovezile fizice găsite la locul crimei.

Agenți de prietenie

În fiecare sezon al seriei "CSI: Crime Scene", actorii alternativi, acțiunea este construită astfel încât să fie implicată cât mai mulți actori posibil. Această tehnică, de regulă, funcționează, complotul se dezvoltă mai dinamic, dacă într-un episod participă de la trei la cinci persoane. În plus, în fiecare serie de "CSI: Crime Scene", actorii încearcă să sublinieze relațiile lor prietenoase. Aceasta este o cerință a directorului, deoarece într-o organizație atât de mică, dar foarte responsabilă, cum ar fi CSI, nu ar trebui să existe vreo animozitate și dispreț față de angajați.

Actorii din seria "CSI: Crime Scene", actori și actrițe sunt interpreți interpretați ai rolurilor, în spatele cărora nu există un film și mai multe spectacole de televiziune.

Opinii și recenzii

În primele luni după lansarea episodului pilot, criticii și-au exprimat reținerea, în recenziile lor nu exista nici o certitudine. Proiectul CSI a fost prezentat oarecum scandalos: o mulțime de sânge pe ecran, complicate infracțiuni penale. Și numai după ce străzile orașului au devenit goale în timpul spectacolului, presa a început să posteze recenzii care reflectau opinia publică.

csi scena crimei miami actori

Cazinou Las Vegas

Capitalul de jocuri din Statele Unite atrage oamenii de câteva decenii. În cea mai mare parte, aceștia sunt jucătorii, norocoși și nu foarte, venind să se distreze sau sperând să câștige niște bani pierduți. Mulți dintre vizitatorii cazinoului suferă de jocuri de noroc, adică acești oameni nu pot abandona jocul.

Într-un context atât de tensionat, se produc adesea certuri criminale între elementele criminale, se produc crime și asasinate. Structurile de poliție, precum și CSI sub conducerea excentricului Căpitan Grissom sunt chemați să monitorizeze ordinea din Las Vegas. În general, echipa face acest lucru, poliția ajunge la timp la timp, operează prompt și întotdeauna au rezultate impresionante de investigare.

Filmul "CSI: Crime Scene Las Vegas" este un grup coerent de profesioniști care își cunosc afacerea. În fruntea echipei de experți se află căpitanul poliției Gil Grissom, fermecător, deși cu câțiva oameni ciudați. El, împreună cu subordonații săi este luat pentru cazurile cele mai inexplicabile și complicate, dezvăluirea crimelor complicate pentru medico-legală - doar o chestiune de timp - mai devreme sau mai târziu, făptuitorul va fi găsit. Seria "CSI: Scena crimei Las Vegas", ale cărei actori își joacă personajele în mod fiabil și imaginativ, se află pe lista celor mai populare programe de pe canalul CBS.

CSI scena crimei noi actori york

Rolul interpreților - cine este implicat în filmarea seriei "Crime in Las Vegas"?

Actorii din seria "CSI: Crime Scene" sunt ocupați cu personajele lor pe termen lung, au trecut deja 15 sezoane, care constau în 335 de episoade. Membrii permanenți ai CSI sunt doar optsprezece, acestea sunt:

• William Petersen - în rolul dr. Gilbert Grissom, șeful grupului de experți;
  • Marge Helgenberger - joacă Catherine Willows, lider adjunct (lider în anotimpurile 10-11);
  • Ted Denson - în rolul lui Russell, coordonator al celui de-al treilea nivel;
  • Elizabeth Shu - îndeplinește rolul lui Julie Finley, șef adjunct al celui de-al treilea nivel;
  • George Eads - rolul lui Nicholas Stokes, șef adjunct al celui de-al treilea nivel cu 10 și 11 anotimpuri;
  • Georgia Fox - joacă Sarah Seidl, expert al CSI de nivel 3;
  • Gary Durdan - îndeplinește rolul lui Warrick Brown, angajat CSI de nivelul al treilea;
  • Eric Schmanda - în rolul lui Greg Sanders, un expert CSI de nivel 3;
  • Robert David Hall - joacă rolul dr. Albert Robbins, șeful legistului;
  • Paul Gilfoyle - angajat în rolul detectivului șef Jim Brass;
  • Wallace Langham - îndeplinește rolul lui David Hodges, un chimist și patolog;
  • David Berman - îl interpretează pe David Phillips, asistentul medicului legist;
  • Elizabeth Arnoy - joacă rolul lui Morgana Brody, CSI expert la nivel secund;
  • Louise Lombard - în rolul lui Sofia Curtis, șef adjunct;
  • Liz Vessi - îndeplinește rolul lui Wendy Simms, specialist în ADN;
  • Lauren Lee Smith - în calitate de Riley Adams, expert CSI de nivel 2;
  • Lawrence Fishburne - joacă Dr. Raymond Langston, specialist de nivel 2;
  • John Wellner - în rolul lui Andrews Henry, toxicolog și specialist în ADN.

Popularitatea seriei

Filmul multiplu "C I I: Crime Scene", actori și roluri în care au fost identificați cu spectatori cu adevărați polițiști, a devenit într-un timp scurt cel mai vizitat emisiune de televiziune pe tema criminologiei. Publicul de spectacole în anumite sezoane a ajuns la 26 de milioane de persoane, potrivit canalului CBS. Aceasta a fost o înregistrare necondiționată a indicatorilor de rating. Actorii și rolurile seriei "Scena crimelor CSI" au devenit un subiect de discuție pentru întreaga societate americană. Oamenii au vrut să creadă că experții adevărați ai poliției din orașele Americii lucrează la fel de eficient ca și personajele de pe ecran. Acest lucru explică ratingul ridicat al seriei "CSI: Crime Scene". Actori și roluri din film au intrat în fiecare casă americană, au fost empatizați, sprijiniți mental și în orice mod doreau succes.

cast of the crime scene cs las vegas

Crime în Las Vegas (prima serie)

A fost comis o crimă de club de noapte, unul dintre vizitatori a fost împușcat. Grissom și detectivul șef Brass inspectă corpul. În acest moment, un mesaj despre o altă crimă ajunge la pagerul lui Gilbert. În camera motelului, o prostituată este ucisă, craniul ei este spart. Între timp, Grissom și Brass găsesc portofelul omului ucis în club, iar Catherine Winslow interoghează un bărbat care a petrecut noaptea cu o prostituată moartă acum. El susține că el însuși a chemat poliția când sa trezit și a văzut o imagine teribilă. Între timp, un alt mesaj se referă la decedatul din baie: el a fost electrocutat. Warring Brown este acuzat de investigație. Catherine îndepărtează amprentele digitale în camera motelului și inspectează încălțămintea cu striptease la tocuri foarte înalte. Robbins, șeful legistului, face o autopsie a corpului unei prostituate și susține că în momentul morții ei era destul de beată. Catherine interoghează în acest moment un prieten apropiat al unui stripteuș care nu poate explica abraziunile proaspete de pe mâini. Între timp Brass rezolvă crima într-un club de noapte în căutarea fierbinte, vinovatul sa dovedit a fi o vizitează artiștii clienți care au tras în oameni atunci când muzica tare a fost jucat și sub masca de curățare buzunarele lor. În ceea ce privește decedatul din baie, sa dovedit că aceasta este o sinucidere, care a folosit o modalitate neobișnuită de a-și stabili facturile cu viață - o placă electrică fierbinte, imersată în apă. Spirala a cauzat un scurtcircuit, iar o descărcare curentă a ucis o persoană.

filmul cu actorii și rolurile scenei crimei

"CSI: Miami"

Las Vegas este un oraș nu numai de oportunități mari, ci și de dezamăgiri. Un loc similar este Miami în Florida. Acest oraș este numit "paradis" pe planeta Pământ. În Miami, precum și în Las Vegas, elemente criminale din întreaga lume se înfruntă. Există multe locuri de muncă pentru poliție, ofițerii de nivel mediu și tutorii abia reușesc să facă față violatorilor ordinii publice și infractorilor. Pe această temă, în 2002, a fost lansată seria "CSI: Crime Scene Miami". Actorii au fost invitați și alții.

Seria a fost împușcată din 2002 până în 2012, în această perioadă au trecut 10 sezoane și au fost demonstrate 232 de serii la televiziunea CBS Studios.

Un rating destul de mare a fost scris și seria "CSI: Crime Scene Miami". Actorii și rolurile au fost alese având în vedere specificul regiunii, mediul stațiunii din Miami și-a dictat propriile condiții speciale. Infracțiunile din oraș au fost comise în principal în hoteluri turistice, pe plaje și în distracții de noapte. Actorii și rolurile din seria "CSI: Miami" se deosebeau radical de personajele de la Las Vegas. Principala diferență a fost că majoritatea experților din laboratorul de medicină legală sunt rezidenții locali care știau din interior și din plin problema crimei din Miami. O astfel de examinare atentă a scenariului este o caracteristică care distinge seria "CSI: Crime Scene Miami".

Actorii care au participat la filmări:

• David Caruso - îndeplinește rolul locotenentului Horatio Kane, șeful laboratorului, al treilea nivel criminalistic;
  • Emily Procter - Caracterul detectiv Callie Ducane, șef adjunct;
  • Adam Rodriguez - rolul detectivului Eric Delco, un criminalist de nivel 3;
  • Jonathan Togo - joacă rolul detectivului Ryan Wulff;
  • Rex Lynn - în rolul sergentului Frank Tripp, departamentul de sacrificare a detectivilor;
  • Eva Larue - interpretează Natalia Bois Vista, criminalist;
  • Omar Miller - în rolul lui Walter Simmons, expert, criminalist de prim nivel;
  • Kim Dileini - îndeplinește rolul locotenentului Megan Donner, un criminalist de nivel III, adjunctul șefului laboratorului;
  • Rory Cochrane este personajul detectivului Tia Speedl, criminalistul;
  • Sofia Milosh - rolul detectivului Elina Salas, expert în departamentul de crimă;
  • Alexander Handy - joacă Dr. Alex Woods, patolog;
  • Magalin Echikanwake - îndeplinește rolul doctorului Tara Price, patolog;
  • Eddie Kibrian - în rolul lui Jesse Cardoz, criminalist al celui de-al doilea nivel.

c s i scena crimei

Criminalitatea din Miami (primul episod)

Horatio Kane este informat despre rezultatele ADN-ului pe care la solicitat în legătură cu o crimă misterioasă. Cu câteva ore mai devreme, un bărbat a fost aruncat dintr-o fereastră de zgârie-nori și criminalul a dispărut de la poliție pe o barcă cu motor. Conform analizei ADN, se pare că el este fiul lui Kane însuși. După ce a examinat corpul victimei, se pare că a fost împușcat pentru prima oară în piept și apoi aruncat afară din fereastră. Horatio interoghează fiica decedatului, iar Jack Berkeley examinează camera. Curând găsește o amprentă de adidași, un glonț cu revolver și un comunicator. Impresia pantofilor duce detectivii la un anumit Dylan, care neagă implicarea sa în crimă. În acel moment, soția prizonierului Michael Newberry este răpită. Când Horatio Kane sosește la loc, se aude un apel către telefonul mobil. Aceasta a fost o legătură cu răpitorul, care a cerut imediat o sută douăzeci de mii de dolari. După cum sa dovedit mai târziu, suma pe care răpitorul o datorase fostului coleg de cameră, care se ocupa de un termen de închisoare. Iar cu privire la răpire mi-am hotărât să mă ocup cu creditorul și să-mi salvez viața. În această situație confuză ar putea înțelege dintr-o dată, a fost nevoie pentru a face o cerere la închisoare pentru a trimite confirmarea eliberării sale doi deținuți împreună, istoria relațiilor lor, latura financiară a întregii afaceri și caracteristicile ambelor. deși răpire a fost separată într-o producție separată, iar toate celelalte documente au fost de natură formală, totuși anchetatorii au efectuat toate acțiunile necesare care erau legate de această istorie penală.

"CSI: New York"

În septembrie 2004, postul de televiziune a fost lansat pe un alt serial de televiziune „CSI: Crime Scene Investigation New York“, cu privire la activitatea echipei de detectivi de la Criminalistică Departamentul de Poliție din New York. Telefilmul a durat nouă sezoane, 197 de episoade au fost filmate. Ultimul episod a fost lansat în februarie 2013.

La New York, la fel ca și în Miami și în Las Vegas, există un grup de detectivi specialiști care investighează infracțiunile. Toți membrii echipei sunt specialiști calificați, fiecare în domeniul său propriu. Capul este Mac Taylor, care crede că între evenimente criminale există o relație, și pe baza experienței din trecut, puteți descoperi o mulțime de alte infracțiuni. Pe această declarație, se construiește complotul seriei "CSI: Crime Scene New York". Actorii, sau, mai degrabă, personajele pe care le joacă, au adoptat teoria șefului lor, Mack Taylor, și au dezvăluit cu succes o crimă după alta. Interrelația dintre infracțiunile nu este întotdeauna urmărită, însă ideea de continuitate a infracțiunilor era plăcută de toată lumea, iar experții au început să respecte cu strictețe această regulă. Au existat cazuri în care a funcționat principiul presupuselor interdependențe dintre crimă, iar cazul a fost dezvăluit într-o chestiune de ore. În astfel de cazuri, Mac Taylor, ca autor al teoriei, a primit un premiu.

Distribuția serialului "CSI: Crime Scene New York":

• Gary Sinise - joacă rolul detectivului Mak Taylor, capul;
  • Melina Kanakaredes - în rolul detectivului Stella Bonacer, șef adjunct, criminalist al celui de-al treilea nivel;
  • Power Ward - jucat de expertul Joe Danville, lider asistent, criminalist de gradul 3;
  • Carmine Giovinazzo - în rolul detectivului Danny Messer, al treilea nivel criminalistic;
  • Vanessa Ferlito - joacă Eden Bern, detectiv, criminalist al celui de-al doilea nivel;
  • Anna Belknap - rolul expertului Lindsay Monroe, un criminalist de nivel 3;
  • Robert Joy - joacă Dr. Sid Hammerback, specialistul medical principal;
  • George Bakkli - îndeplinește rolul asistentului de laborator Adam Ross, specialist tehnic al laboratorului;
  • Hill Harper - în rolul lui Sheldon Hawks, criminologist al celui de-al doilea nivel;
  • Eddie Cahill - joacă rolul detectivului Don Flack, expert în crimă;
  • Emmanuel Vosges - rolul detectivului Jessica Angel, expert în arme;
  • Claire Forlani - Dr. Peyton Driscoll, detectiv, nivel terț criminalistic.

Seria „CSI: Crime Scene Investigation New York“, în care actorii au dovedit a fi profesioniști la nivel înalt, este etapa finală din această trilogie pe canalul de televiziune CBS Television Studios.

CSI actori de cercetare a scenei crimei și roluri

Crime în New York (prima serie)

Un bărbat se târăște de-a lungul zidului unui zgârie-nori. Trece la etajul 40 și continuă pe drum, privind prin ferestre. Dintr-o dată, spidermanul se oprește și începe să privească cu atenție la fereastră. Apoi scoate un telefon mobil și sună undeva. După câteva secunde, se întoarce în mod ciudat, se desprinde de pe margine și zboară în jos. Mac Taylor și Hawkes ajung la scena. Trupul celor căzuți este desfigurat, este imposibil să o cunoști. În timpul căutării, poliția găsește un telefon de la victimă, de la care omul a sunat în ultimele secunde ale vieții sale. Apelul a fost trimis serviciului 911. În camera din afara ferestrei, de unde a izbucnit alpinistul, există o firmă de avocatură. Când inspectează sediul, descoperă corpul lui Lee Dillard, unul dintre managerii companiei. Intervievați toți angajații biroului juridic, inclusiv soția ucisului. În opinia ei, soțul ei avea atât de mulți dușmani încât ar fi trebuit să fie ucis mult mai devreme și este surprinsă că sa întâmplat chiar acum. După ceva timp pe treptele ușii din spate găsiți un alt cadavru. Acesta este un tânăr cu sute de diamante ascunse pe corpul său. Bijuteriile sunt într-o anumită legătură cu o firmă de avocatură, dar nu există dovezi clare despre acest lucru. Apoi se pare că unele diamante sunt false, iar cele reale sunt doar cele pe care se află semnul laser. Ancheta se oprește. Va dura câteva zile pentru a rezolva această infracțiune complicată, pentru a reține toți suspecții și pentru a da un caz în cazul.

Candice Patton: Biografie, emisiuni TV, viata privataCandice Patton: Biografie, emisiuni TV, viata privata
David Caruso: biografie, filmografie și viața personalăDavid Caruso: biografie, filmografie și viața personală
Mini-serie `Sindromul jucatorului de șah`: actori și roluriMini-serie `Sindromul jucatorului de șah`: actori și roluri