Filmul "Acest moment ciudat": recenzii, descrieri, recenzii, actori și roluri

În istoria cinematografiei există trei filme numite "Acest moment ciudat". În ciuda faptului că împărtășesc aceeași politică de gen, comentariile variază dramatic. Prima este o imagine a unui producător și director francez din 1977 Claude Berry,

al doilea este un remake modern al anului 2015 de către fiul producătorului Tom Langmann, iar al treilea de către un rom din anul 2014, regizat de debutant, scenaristul Tom Gormikan. Fiecare film este sincer, fiecare are motive comice și tragice.acest moment ciudat revizuiește

Claudiu Berry tragicomania franceză

În anii 1970, totul Comediile franceze, a intrat în închirierea sovietică, a trecut cea mai severă cenzură. Prin urmare, lucrările individuale ale celebrului regizor francez Claude Berri și producătorul, bine-cunoscute publicului interne pentru comedia „Welcome to the Sticks!“ Și „Asterix și Obelix“, a fost ordonat intrarea ecranele cinematografiei sovietice. Prin urmare, acesta este un film în 1977, „Acest moment ciudat“ (critici de film internaționale comentarii nu numesc în special „îngrijorat“) puțin cunoscute kinogurmanam interne. La urma urmei, o imagine cu un nume diferit „aberație Un moment“ destul de sincer. Tema principală a filmului a fost notoriu „panica de sex masculin“, cauzate de revoluția sexuală a schimbării sociale, care a transformat reprezentanții unei puternice jumătate din omenire de maeștrii vieții în sclavi, care sunt dependente de capriciile femeilor. Opinii și recenzii ale filmului „Acel moment ciudat“, în anii `70 au fost indignată și cea mai mare parte negativă, adică. A. A scris criticii de film predominant de sex masculin.acest moment ciudat revizuiește filmul

Un remake remarcabil

Încercarea de a Thomas Langmann, fiul lui Berry, de asemenea, un producător, câștigător al „Oscar“ pentru „Entertainer“, pentru a reaminti lumii una dintre cele mai provocatoare casetele tatălui peste accesul la închiriere adaptat banda remake-ul. Lansat în chirie în 2015. „Acel moment ciudat“ descriere și comentarii au avut similare cu originalul. Regizorul Jean-Francois Richet transformat provocatoare și sincere, dar face gândul la tragicomedie relației geriatrie debut brusc cu un tânăr erou (aproape un adult) fiica celui mai bun prieten. Directorul Remake Jean-Francois Richet, care a împușcat prima și numai filme criminale ( „Assault on Precinct 13“), a lucrat în alianța de creație cu scriitorul Lisa Lisa Azuelos, care este considerat un profesionist în categoria de tineret. Ea a fost autorul celebrei școlii franceze de filme romantice «LOL» și a pus un remake același film numit „de vară. Colegi de clasă. Dragoste. " Proiectul „Acest moment ciudat“ recenzii de film numit pas de cariera semnificativă pentru un scriitor si regizor pentru remake.recenzii și recenzii ale filmului acest moment ciudat

Corsicanul Antoine (Francois Cluse) care nu mai trăiește pe insula sa natală, după ce decide să se întoarcă în țara sa natală și să-și arate lui Votchin, fiica lui Luna (Lola Le Lann) de 17 ani. Împreună cu ei cel mai bun prieten al lui Antoine Laurent este trimis în Corsica (Vincent Cassel) și fiica sa, Marie (18 ani), Marie (Alice Issass). Prezentându-se înainte de alegere - să te plictisești acasă sau să cobori în discotecile de noapte și petreceri de pe plajă, fetele preferă ultima și bine ajustată să trimită căutări ale companiei bărbatului. Marie caută o companie de colegi, dar luna începe să privească îndeaproape și să se intereseze de Laurent. Odată, în timp ce se află sub influența băuturilor calde, se duc la o înnotătură de noapte, care, din cauza flirturilor arogante de o frumusețe tânără, se termină cu sex pe plajă. Dimineața, Luna îndrăgostită flutură cu fericire, îl descurajează pe Laurent arzând cu rușine, temându-se de mânia dreaptă a lui Antoine, care ascunde o pușcă de vânătoare. Momentul filmului "Acest moment ciudat" (Franța) este numit cel mai provocator și ars.acest moment ciudat în Franța

Dilema morală

Ca urmare a colaborării dintre Azuelos și Richet, remake-ul "Acest moment ciudat" adaptat pentru modernitatea haotică sa dovedit, recenziile au fost imediat numite de imaginea lui tragic-comică. Valoarea filmului nu este că într-adevăr captivează și îi distrează suficient pe observator, ci că întrebările pe care creatorii de telespectatori le pun la dispoziție după ce au privit mult timp nu pot fi aruncate din cap. Principala dilemă morală a imaginii este dacă un tânăr ar putea fi impus atât de persistent unui adult și dacă o persoană care este elev în vârstă de la părinți este pregătită să meargă cu ea. La urma urmei, spectatorul instinctiv simte că ceva și cumva nu este așa. Ce standarde morale pentru a evalua acțiunile eroilor? La urma urmei, în epoca noastră de nebunie de certitudine și clară categorică nu găsim. Ce este mai bine: să te uiți și să simți sau să ai încredere în opinia profesioniștilor, făcând o ofertă de recenzii și recenzii? Filmul "Acest moment ciudat" îi va face pe toți să gândească.

Dramă sau comedie?

Imaginea "Acest moment ciudat" echilibrează în mod ferm între comedie și drama. Scene funny și glume în imagine destul de puțin, ei nu provoca atacuri de râs homeric, de multe ori doar un rânjet. De asemenea, gradul de dramă nu scade, deoarece scenele în care pasiunile trebuie să fiarbă și să explodeze sunt atenuate de părtinirea comică. În acest caz, trebuie remarcat faptul că erotica în cinematografie este relativ mică, este prezentă numai din motive de complot. Iar episoadele sincere s-au dovedit a fi seducatoare si frumoase.acest moment ciudat descriere și recenzii

Acționând Casting

Analizând filmul "Acest moment ciudat", recenziile marchează o distribuție strălucitoare a filmului. La jocul actorului și într-adevăr nu crap. Clusoe și Cassel sunt adevărați profesioniști, Lola Le Lann îi compensează pe unii dintre ei cu o figură de lux. Dar sentimentele exprimă mult mai credibil decât caracterul principal al originalului. Kassel, desigur, arată decent, mult mai bine și mai sportiv decât personajul principal al filmului original Berry. Dacă comparăm caracterele celor două picturi, atunci avantajele vor fi pe partea laterală a filmului modern. Originalul este mai degrabă o parabolă farcicală, fără a pretinde că este adevărată. O poveste nouă ne face să credem în ceea ce se întâmplă, mai ales dacă privim cu ochii masculi.și recenzii și recenzii ale filmului acest moment ciudat

Actor-debutant român

„Acel moment ciudat“ (2014) - este ROMKA debutant regizoral Gormikena Tom, care participa la acest proiect a acționat ca unul dintre producătorii de comedie cinică „Movie 43“. Alt film imagine expresiv, vioi și dialoguri amuzante ales perfect coloana sonora. Descrierea filmului „Acel moment ciudat“ (SUA) spune povestea a trei buni prieteni care împărtășesc o tulburare în viața lor personală, astfel încât acestea să construiască de la un cinic înrăit, dar pentru cinism ostentativ pofta ascuns romantism.descriere pentru acest film incomod

Principalul personaj Jason (Zac Efron) se bucură de toate avantajele de burlaciune, prietenul său Daniel (Miles Teller) încearcă să-l imite în toate lucrurile și să păstreze pasul. Cel de-al treilea lor prieten, Mikey (Michael B. Jordan), este căsătorit, dar în momentul în care soția lui depune o hotărâre de divorț, prietenii îl văd ca pe un semn de sus și încep să lumineze în cluburi deja trei. Trinitatea promite solemn unii pe alții să nu înceapă o relație. Dar soarta are planuri complet diferite pentru ei. Toți cei trei interpreți ai rolurilor principale sunt fermecători și naturali, se completează perfect între ei.

rezultat

Filmul filmului este condiționat și controversat, dar, ca rezultat, Tom Gormikan a primit o comedie romantică energică și plină de viață, creată ca și cum ar fi prin modelele clasice ale genului. Predictabile și banale, are o veche morală ca lumea - fiecare trebuie să crească și să învețe responsabilitatea. Și cu ea imaginea sa dovedit a fi plăcută și plăcută, asemănătoare lucrărilor de la distanță Kevin Smith, de exemplu, "în căutarea lui Amy". Desigur, Gormiken nu a ajuns la nivelul maestrului, dar urmărește în mod adecvat echilibrul dintre existențialismul modern, romantismul și umorul. Creatia sa nu are rafinamente inovatoare, nu surprinde, si uneori chiar calmeaza si se opreste. Aceasta nu este distracția cea mai originală, dar sub starea de spirit adecvată va merge cât mai mult posibil.

Filmul "Asterix și Obelix v. Caesar": actori, complot și povesteFilmul "Asterix și Obelix v. Caesar": actori, complot și poveste
Isabel Nanti: comedie amuzantă pentru vizionarea familieiIsabel Nanti: comedie amuzantă pentru vizionarea familiei
Actor și regizor francez Richard Berry: biografie, carieră și detalii ale vieții sale personaleActor și regizor francez Richard Berry: biografie, carieră și detalii ale vieții sale personale