Cele mai bune filme - melodrame rusești și străine: recenzii

Uneori, într-o seară de toamnă rece și ploioasă, vreau să mă fac un ceai fierbinte, să mă înfășoară într-o pătură caldă și, îmbrățișând-o cu iubitul meu, să văd un film bun. Fereastra este dominată de vreme melancolică, alături de cealaltă jumătate - de aici invariabil atrage ceva romantic și plăcut pentru suflet. Problema este una: ce produs cinematografic să-și oprească alegerea, pentru că sunt atât de multe. Pentru a vă îndruma pe drumul cel bun, vă oferim o listă de melodrame pentru fiecare gust și culoare.

Capodopere sovietice

Vreau să încep cu picturi sovietice amabile, uneori naive, dar întotdeauna adânci și frumoase. Cele mai bune melodrame sunt testate nu numai în timp, ci și de dragoste populară. La urma urmei, aceste imagini se bucură cu plăcere nu numai de generația mai în vârstă, ci și tineret modern. De exemplu, "Moscova nu crede în lacrimi" (1979) - un film în două părți al lui Vladimir Men`shov, a primit un Oscar. Povestea a trei fete sovietice, a căror soartă se dezvoltă în moduri diferite, dezvăluind nu numai trăsăturile caracterului lor, ci toate realitățile acelor timpuri. Această imagine ridică starea de spirit, te face să gândești și să empatigi cu eroii.

cele mai bune filme melodramaDe asemenea, puteți descrie melodrama "Office Romance" (1977). Lucrarea lui Eldar Ryazanov povestește despre nașterea iubirii dintre șeful sukhar și subordonața ei timidă, care în mod independent aduce doi copii. Două ore și jumătate de vizionare fac audiența să râdă și să plângă în același timp. Categoria „Cele mai bune filme-sovietic melodramă“ include, de asemenea, astfel de toate imaginile adorabil ca „Girls“ (1961), „Ironia sorții“ (1975), „Athos“ (1975), „Din motive familiale“ (1978), „Gara pentru doi "(1982)," Love and Doves "(1984) și alte picturi.

Melodramele moderne rusești

Aceste filme, fiind urmași ai cinematografiei sovietice, au luat de la el tot ce este mai bun: sinceritate, romantism și un sfârșit fericit. Și condimentat cu motive moderne - elemente ale detectivului, crimei, aventurii și fanteziei. Un singur lot bun melodrama nativului producția include în lista sa filmul "Vino să mă vezi" (2000) - o poveste de Anul Nou despre vechea servitoare Tatiana. O femeie care și-a dedicat viața îngrijirii unei mame bolnave și împăcată cu o soartă rea, primește șansa de a câștiga fericirea personală.

single-episod melodramasNu este rău și filmul de tineret "Walk" (2003). Timp de o oră și jumătate, care durează melodrama, trei eroi - o fată și cele două cunoștințe obișnuite - trăiesc o poveste de dragoste întreagă. Promenada lor în seara Sankt-Petersburg este plină de râs, plâns și un secret teribil. În același timp, totul se termină absolut neașteptat. Printre bune melodrame rusești merită să se sublinieze și "Barberul siberian" (1998) și "Est-vest" (1999). Printre picturile moderne din 2015 - "Opt noi date", "Vino înapoi", "În căutarea activă" și altele.

Emisiuni TV din Rusia

Acolo puteți să vă întoarceți cu adevărat spectatorul modern. Recent, în țara noastră se realizează picturi cu mai multe serii, astfel că seriile dramatice din Rusia sunt prezentate într-o gamă largă de teme tematice. Merită să se sublinieze imediat filmul "de lungă durată" - "Regina frumuseții" (2015). Aceasta este o poveste despre o fată din sat care a cucerit podiumurile din întreaga lume. După ce a câștigat recunoașterea mondială, se întoarce în patria ei, unde o așteaptă doar ura, invidia și realitatea crudă. Arată bine și seria "Nouă luni" (2006) despre femeile însărcinate. Fiecare serie este o poveste nouă despre un pacient al unui spital de maternitate din Moscova, condus cu elemente de comedie și, bineînțeles, cu dragoste reciprocă. Este bine ca fiecare poveste din acest film să se termine pozitiv.

Serialul drama din RusiaSerialele de televiziune rusești vechi se remarcă în contextul general. Melodramele din "Inima celor Trei" (1992) și "Border. Tayozhny Novel "(2000) a câștigat mult timp dragostea națională. Prima imagine - o poveste despre doi tineri îndrăgostiți de Leoncia. Trinity călătorește lumea în căutarea unei comori străvechi, întâlnindu-se cu aventură, intră în necaz, trecând testul. Cel de-al doilea film este despre dragostea care a izbucnit între soția militară și tinerii subordonați ai săi. Seria captează și păstrează în suspans până la sfârșitul.

Filme străine

Fără îndoială, toată lumea va avea melodramele preferate de o singură utilizare. În ciuda acestui fapt, există o serie de picturi care sunt plăcute de aproape fiecare spectator. Acesta este filmul "Casa de lângă lac" (2006) - o poveste fantastică despre corespondența cu ajutorul unei cutii poștale. Folosindu-l, Kate și Alex, care trăiesc în intervale diferite de timp, se găsesc unii pe alții. O altă imagine uimitoare cu Keanu Reeves - "Sweet November" (2001). Filmul cu elemente ale dramei este dependență și pur și simplu fascinant. Aceasta este o poveste despre modul în care o tânără seducătoare și filozof, frumoasa Sarah, își schimbă radical opiniile asupra vieții unui agent publicitar plictisitor obișnuit.

lista de melodramePrintre melodramele comediante puteți selecta „Intuition“ și „Kate și Leopold“, care a apărut pe marile ecrane în același an - 2011. Prima imagine spune povestea a doi îndrăgostiți care, după ce sa întâlnit doar o singură dată, o lungă perioadă de timp încercând să găsească unul pe altul, iar al doilea - povestea de dragoste a unui gentleman din secolul al XIX-lea , care a intrat în lumea noastră și a întâlnit o femeie de afaceri Kate. Printre melodramele bune și experții numesc astfel de filme "When Harry Met Sally" (1989), "French Kiss" (1995), "Amelie" (2001), "Love Actually" (2003) și altele.

Televiziunea din străinătate

Noi melodrame care merită vizionate: "Cum am întâlnit-o pe mama ta" și "Downton Abbey". Primul include deja 9 anotimpuri: a fost împușcat din 2005 până în 2014. Sunt de acord, puteți să-l transmiteți nu numai în seara de toamnă, dar și pe tot parcursul iernii, deoarece filmul este foarte "lung". În centrul acestei povestiri se află o poveste despre Ted, care își caută iubirea adevărată. Îl ajută în acest prieten Barney, burlac și sceptic. În ceea ce privește "AbbeyHeillip", a început să lucreze la ea din 2010. Procesul de împușcături fascinante durează până astăzi. Audiența a văzut deja 6 sezoane, ceea ce spune despre viața unei familii. Acțiunea are loc în Anglia secolului al XIX-lea. Rudele împărtășesc proprietatea după moartea contelui: toate acestea sunt însoțite de diverse vicisitudini, drame dragoste și scandaluri violente.

noi melodrameNu uitați de cele mai bune filme melodrama care ne-au plăcut în anii `90. Toți sunt iubiți Beverly Hills (1990), Melrose Place (1992), Friends (1994). Printre noile picturi este de remarcat și "Lonely Hearts" (2003), "Disperate Housewives" (2004), "Anatomia pasiunii" (2005) etc.

Emisiuni TV din America Latină

Vorbind despre cele mai bune filme melodrama, trebuie să vă atrageți imediat atenția asupra imaginii "Angel Angel" (1998). Vă amintiți povestea de dragoste romantică și dramatică a unui servitor tânăr și a fiului stăpânului? Odată, în anii `90, seria de televiziune din Argentina a fost urmărită de toți locuitorii Rusiei, empatizați cu personajele principale. Printre seriile braziliene putem distinge "moștenirea fatală" (1996) - istoria relației dintre două familii, legată de legăturile de ură și dragoste. Filmul atrage din prima serie. De asemenea, nu uitați de "Clone" (2001). Seria spune cum tânărul a fost clonat după moartea lui Diogo și ce a venit din el.

cele mai bune filme melodramaMexicanii au dat lumii o mulțime de filme, pozițiile de lider printre care este "nimeni altul decât tine" (1985). Linia de parcelă este încurcată cu diverse peripeții amoroase care apar între frumoasa Raquel și cei doi frați. Printre celelalte "săpunuri", publicul a marcat, de asemenea, pozitiv "The Devil" (2000) și "Charm" (2009).

Cele mai bune melodrame americane ale secolului XXCele mai bune melodrame americane ale secolului XX
Lista celor mai bune melodrame ruse - un cadou real pentru doamnele senzualeLista celor mai bune melodrame ruse - un cadou real pentru doamnele senzuale
Prezentarea celor mai bune melodrame ruseștiPrezentarea celor mai bune melodrame rusești