Seriale similare pe "Vampire Diaries". Lista celor mai bune, nume, recenzii

O serie similară pe "Vampire Diaries" este capabilă să îi intereseze pe toți telespectatorii care îi plac povestirile despre crearea nocturnă. În timpul său, acest spectacol a câștigat publicul o poveste despre doi frați cu o putere supranaturală, dus de o fată. În prezent, este cel de-al șaptelea an al proiectului TV, iar ratingul este în continuă scădere. Pe ce pot spectatorii care se plictisesc de switch-ul seriei?

Seriale TV corelate pe "The Vampire Diaries": clasic

Sunt imagini cu monștrii de noapte, care au fost vizionate de toți fanii genului fără excepție. Acesta este "Interviu cu un vampir", "The Vampire Diaries" și, desigur, "Buffy". Ultima serie, lansată în 1997 și numărând 7 sezoane, poate fi considerată un pionier.

seriile similare pe jurnalele vampirilor

Principalul personaj al spectacolului "Buffy the Vampire Slayer", la prima vedere, pare ca o scoala obisnuita. Cu toate acestea, în loc să se confrunte cu probleme tipice pentru vârsta ei, fata este forțată să se lupte cu creaturile nopții, să le învingă și să se pregătească pentru noi bătălii. Acțiunea se desfășoară într-un oraș mic, un grup uriaș de monștri. Ca toate seriile similare din "The Vampire Diaries", proiectul oferă spectatorilor și o linie de dragoste. Desigur, pasiunea lui Buffy este un reprezentant al naturii supranaturale.

Merită să arătați "Original"

Cei care sunt interesați de seriale similare despre "Vampire Diaries", nu pot trece cu greu de "Original". Shaw, o traducere alternativă a cărei denumire sună "Ancient", a apărut tocmai din cauza imaginii lui dragoste triunghi Damon, Stefan și Elena. Personajele sale principale erau personaje, cu care publicul sa întâlnit deja în "Agende". Ei sunt reprezentanți ai primei familii de monștri, care nu pot exista fără sânge: Klaus. Ilie, Rebecca.

seriale, cum ar fi jurnalele de vampiri

Undeva în anii `20, frații vampiri și sora lor fermecătoare au domnit deja în New Orleans, subjugând complet populația. O existență frivolă, saturată de sărbători și de alcool, a pus capăt apariției lui Michael - un vânător care a jurat să distrugă pe Klaus și pe asistenții săi. În zilele noastre, familia originală decide să se întoarcă în orașul abandonat pentru ao cuceri din nou. La fel ca toate serialele precum "The Vampire Diaries", spectacolul este aglomerat de alte ființe supranaturale: vârcolaci, vrăjitoare. Frații și surorile vor câștiga dacă vor deveni conducători New Orleans din nou?

"Legăturile de sânge": feedback de la spectatori

Spectacolul "Legăturile de sânge" este, de asemenea, recomandat pentru cei care sunt interesați de seriale similare despre "The Vampire Diaries". Vizitatorii așteaptă o altă privire la povestea de dragoste a unui bărbat și a unei ființe supranaturale.

Amurg film

În centrul plotului spectacolului, de asemenea cunoscut sub numele de "legăturile de sânge", este fată Vicki Nelson. Ea a lucrat odată la poliție, însă problemele de sănătate au forțat-o să se recalifice ca detectiv privat. Căutarea soluției crimelor misterioase îl conduce pe Vicki lui Henry Fitzroy - un vampir frumos care a sărbătorit recent cea de-a 450-a aniversare. Seriale precum "The Vampire Diaries" sunt cunoscute pentru relații de dragoste complexe. Prin urmare, publicul nu va fi surprins să se alăture echipei și Mike Celluci, ofițer de poliție, fascinat de detectiv.

Spectacolul "Link-uri sângeroase", a cărui complot este preluat din romanele lui Tanya Huff, va atrage spectatorii cu neobișnuit. Creatorii proiectului TV fac accent nu pe o poveste romantica, ci pe o linie de detectivi. Fanii sunt atrasi de o serie nesfârșită de ghicitori și crime, în care personajele principale sunt forțate să se ocupe. Va fi vreun bine de câștigat sau de detectivi care așteaptă înfrângerea provocată de creaturi mistice?

"The Vampire Diaries" în film: "Amurg"

Atracția reciprocă a vampirului și a muritorului este consacrată cu succes pe marele ecran. Filmul "Twilight" merită cu siguranță să vadă fani ai emisiunii TV nenumărate. Personajul principal este Bella, în vârstă de 17 ani, care este forțată să locuiască împreună cu tatăl ei într-un mic oraș misterios, asemănător cu celebrul Mystic Falls.

conexiuni sângeroase

Atenția școlii este atrasă de un coleg de clasă neobișnuit care aparține unei familii de vampiri - "vegetarieni" care își susțin existența cu ajutorul sângelui animal. Alegerea lui Edward și a anturajului său nu este împărtășită de alte clanuri, ceea ce face previzibilă confruntarea. Lista ființelor supranaturale, care trăiesc în oraș, creațiile nopții nu sunt limitate. Sunt vârcolaci, ceea ce face filmul "Twilight" chiar mai interesant. Ce finală așteaptă povestea care a reunit-o pe Edward și Bella, va câștiga dragostea?

Este posibil să interviu un vampir

Cei care se află în seria similară cu "Vampire Diaries", lista ar trebui să fie completată cu o altă lucrare clasică, demonstrată de mult pe marele ecran. Este vorba de imaginea "Interviu cu un vampir", unde creaturile întunericului sunt prezentate într-o lumină mai întunecată. Ar trebui să fie cu siguranță văzută de cei care consideră "Zilele" ca o serie destinată copiilor și adolescenților.

seriale similare cu lista de jurnale vampir

Povestea începe cu faptul că un tânăr jurnalist, pregătit pentru orice pentru un reportaj viu, cunoaște vampirul. El este de acord să-i dedice detaliilor vieții sale, să spună despre transformarea într-un monstru. Acest lucru sa întâmplat cu o plantă tânără plantație în 1791, când și-a pierdut soția și copilul. Louis a avut dorința de a părăsi această lume, dar datorită cunoașterii sale cu un vecin cu puteri supranaturale, a avut loc renașterea sa.

Merită să te uiți "Strain"

"Stamm" este un proiect relativ nou de televiziune despre vampiri, care în prezent oferă telespectatorilor doar două sezoane. În centru nu sunt monstrii înșiși, așa cum se poate observa în istoria orașului Mystic Falls. Monsterii mistici nu mai arata ca oameni atragatori, mai degraba amintesc victimei unei epidemii. Victoria asupra "virusului" care transformă o persoană într-un vampir este sarcina principală care se confruntă cu protagoniștii.

interviu cu un jurnal de vampiri vampiri

Imaginea începe cu faptul că un avion american face o aterizare a avionului, în care nu există nici o singură persoană vie. Ephraim Goodweather este un expert important în centrul epidemiei, conceput pentru a înțelege ce sa întâmplat. Ancheta arată că oamenii de la bord au suferit de un virus care se transformă în vampiri. Epidemia presupune o scară din ce în ce mai amenințătoare, punând sub semnul întrebării supraviețuirea omenirii.

"Real Blood": feedback de la telespectatori

Spre deosebire de "Stamm" "True Blood" - o serie în care crearea nocturnă este indistinguizabilă de oamenii obișnuiți. Eroii săi sunt vampiri care nu mai vânează ființe umane prin dezvoltarea sângelui artificial. Acest lucru ia determinat pe monștri să înceteze să-și ascundă existența, anunțând-o lumii întregi. Printre ființele supranaturale au existat și aceia care continuă să iubească vânătoarea, abandonând invenția sintetică.

Povești de dragoste fierbinți, lupta dintre clanuri și specii, efecte speciale spectaculoase - toate acestea vor fi găsite cu ușurință de audiența din serii și de filmele care amintesc de "The Vampire Diaries".

Câte episoade din "Vampire Diaries" în sezonul 4, în curând toată lumea va ști!Câte episoade din "Vampire Diaries" în sezonul 4, în curând toată lumea va ști!
Stefan Salvatore: Chestionar pentru Vampire BeautyStefan Salvatore: Chestionar pentru Vampire Beauty
"Vampire Diaries", 6 sezon: descrierea seriei, complot, actori și roluri"Vampire Diaries", 6 sezon: descrierea seriei, complot, actori și roluri