Ultima ora. Recenzii despre drama dramatice

Pe seria "Ultima Ora" se cunoaște puțin. Un thriller fantastic ar fi putut câștiga mai mult succes decât cel pe care îl are în prezent. Poate fi atribuită acelor proiecte care nu au fost deschise. Sau a fost atât de rău încât nu a fost inițial localizat. În acest articol, vom încerca să analizăm succesul și eșecul seriilor și, pe baza recenziilor publicului, să conchidem dacă are dreptul să existe.

comentarii ultima oră

Pornire rapidă și o cădere puternică

Canalul ABC, care a fost mult timp renumit pentru varietatea de emisiuni de televiziune, a fost interesat de ideea viitorului proiect în 2012, dând lumină verde producției primelor treisprezece episoade. Nu intenționează să o introducă în rețeaua de difuzare în noul sezon TV, ABC a fost nevoită să prezinte filmul în februarie 2013, înlocuindu-și unul dintre celelalte show-uri închise. Seria a durat câteva episoade în aer, dar a reușit să obțină critici. "Ultima ora" (marturie la aceasta confirmare) a suferit un eșec complet, iar ABC a stabilit cele mai grave ratinguri din istoria sa.

ultima ora a seriei

Care e eșecul? În premieră, care nu a fost dată cel mai bun timp, sau doomul inițial? Seria "The Last Hour" (1 sezon a devenit singura) a părăsit aerul pentru totdeauna. Prin acest punct, publicului i sa arătat un complot cheie, dar nu și-a recunoscut continuitatea.

Ce cinema?

Scepticul avid Hank Foley este angajat în expunerea miturilor și a ghicitorilor. El nu crede în magie, ci este editorul unei reviste dedicate misterelor și fenomenelor paranormale. Soția lui Laila este îndrăgită de antichități și își păstrează propriul magazin. Odată ce reușește să-i cheme soțul și să spună că hoții au infiltrat magazinul. Mai multe despre asta, Hank nu știe nimic.

Încercând să înțeleagă de ce și cui este necesar, el descoperă, în interiorul soției sale rare, o hartă pe care, conform legendei, calea către comori este criptată. Această descoperire nu are scopul de a îmbogăți, ci de a schimba întreaga ordine mondială. Hank se întoarce la doi dintre prietenii săi, iar un angajat al FBI Beck oferă de asemenea ajutor. Ei află că Laila este ținută de un terorist internațional care are viziunea asupra ceasului ei. Hank va trebui să descopere un secret de un secol pentru a afla cum o simplă botez poate amenința viitorul întregii omeniri.

Am trecut-o!

Ideea seriei nu este nimic original. Și totuși, conducerea canalului a considerat-o interesantă. "Ultima oră" (recenzii adesea spun acest lucru) sunt comparate cu multe imagini, de exemplu, "Codul lui Da Vinci" sau "Comorile națiunii". Întreaga narațiune se reduce la un indiciu la un mare mister, însoțit de o mulțime de mici, care ar trebui dezvăluită de cei patru protagoniști. În plus, umanitatea este în joc. Sunt de acord, nu nou, ci interesant. Caracteristica spectacolului era imprevizibilă. Mutarea scenariului nu poate fi prevăzută, iar creatorii călătoresc cu îndrăzneală prin diferite epoci, revenind parțial la cel de-al doilea război mondial.

"Ultima ora": feedback despre cum sa te implici si sa nu te desparti

În ciuda închiderii seriei, caracteristicile moderne vă permit să o urmăriți online. Deci, spectatorii au șansa să vadă toate cele treisprezece episoade și să afle în sfârșit ce va fi finalul. Ce a atras pe cei care au îndrăznit să ajungă la final?