Filmul "Dezgheț": recenzii, actori, complot

Despre acest spectacol poți vorbi mult timp. Unul dintre proiectele cele mai anticipate, care a fost lansat în ajunul anului 2014, a fost atât de mult succes, dovedind că filmul intern poate fi produs filme bune, în ciuda faptului că parcela acțiunii nu are loc în Rusia. Seria a primit multe premii semnificative. Cu marele său succes, numele regizorului Valery Todorovsky,

fiu al unui renumit cinematograf, care, bazat pe amintiri personale, a creat o imagine a ceea ce el însuși simte intimitatea emoțională.

recenzii de dezgheț de film

Film despre cinema

Afișați întreaga poveste - este atât murdar cât și interesant. Deci, puteți dezvălui secrete profesionale, care sunt mai bine lăsate în spatele scenei. Pe de altă parte, orice spectator va fi încântat să vadă cum este perfecționată arta. "Industria cinematografică din interior" - poate, deci, este posibil să se caracterizeze ideea cheie a seriei "Dezgheț". Conținutul filmului nu a cauzat dificultăți speciale, pentru că înainte de Valeriu Todorovski existau pagini de istorie care puteau fi citite mereu. dezghețarea conținutului filmuluiPotrivit creatorului proiectului, el la dedicat tatălui său, Peter Todorovsky, alegând perioada narațiunii când a făcut primele sale pași creativi. În plus, în amintirile Todorovski Jr. conservate fragmente de evenimente și fapte, care a inclus îndrăzneală în complot. Răspunzând la o întrebare despre dacă există un prototip al filmului „dezghețului“, Valery, în primul rând, se spune că nu intenționează să arate celebre personalități. Dimpotrivă, se amestecă armonios imaginile și personajele pe care publicul a trebuit să construiască o paralelă ghicitul caracteristici persoană specifică. Deci, printre ei a fost fostul șef al „Mosfilm“, ministru adjunct al cinema, directori și operatori, desigur, Todorovski senior. Astfel, prototipurile filmului "The Thaw" nu au suportat reflecțiile culturii moderne. Întreaga gamă de personaje sa dovedit a fi saturată, la fel de aproape de începutul anilor `60.

Înapoi în trecut

În 1962, primul film al lui Pyotr Todorovsky Never, unde acționează ca regizor, a fost eliberat. Această perioadă este asociată cu începutul lungii sale cariere profesionale, iar în acest moment trăiesc regizorii sovietici, eroii filmului "The Thaw". Todorovski-junior se întorcea acolo înainte. recenzii ale filmului dezghet Todorovskyscript-ul de imagine „De-a lungul apa întunecată“ este transferat la Leningrad anilor `60 și a vorbit despre viața a trei persoane creative: poet, pictor si director. În 2008, Valery pune "Stilyag" - despre tineretul cinematografic subcultura pentru tineret, care a apărut abia în perioada sovietică. Ideea de „dezgheț“ a venit după întâlnirea cu creatorul serialului american „Mad Men“, Matthew Weiner, care, explorând ocupația tatălui ei în lumea de publicitate, a venit cu un proiect despre viața unei agenții de publicitate de la șaizeci de ani distanță. „Dezgheț“, recenzii de film care a avut încă să fie găsit, în conformitate cu Valery, a devenit cel mai important din cariera sa actuală, care prezintă un tribut adus cinematografiei sovietice. De asemenea, el a devenit pentru el primul proiect de televiziune la care nu a lucrat în genul picturilor cu mai multe serii.

Dificultăți cinematografice interne

Ar fi necinstit să ne limităm la o simplă demonstrație a vieții offscreen a cinematografiei sovietice. Filmul filmului "Thaw" este pătruns de versuri de dragoste, care își vor lua nișa în ea. Narațiunea se concentrează asupra operatorului Victor Hrustaleva că, după moartea tragică a prietenului său scenariu găsește neaprobată, știind că următorul film promite să fie o „bombă“. Între timp, el trebuie să filmeze comedia "Fata și brigada", care spune despre viața colectivă a fermei unui mic sat. Noul său prieten, tânărul regizor Yegor Myachin, participă la împușcături. Pe site-ul există, de asemenea, fosta sotie Hrustaleva Inga si actrita aspirant Mariana, care devine obiectul pasiunii celor doi bărbați în același timp.

prototipurile dezghețului filmului

Credibilitatea - în detalii mici

Douăsprezece serii ale seriei au fost prezentate pe primul canal în perioada 2 - 13 decembrie 2013. În aprilie 2014, a fost lansată o ediție DVD și Blu-Ray. Recenzii ale filmului "Dezgheț" Todorovsky încă a trebuit să învețe, dar mai importante au fost evaluările criticilor. Pentru a se asigura că s-au dovedit a fi calde, sarcinile creatorilor au inclus reproducerea maximă a tuturor detaliilor. Rechizitorii au cumpărat lucruri antice pe care nu le puteți găsi în magazinele moderne, iar clienții au cusut sute de costume. Toți corespundeau spiritului anilor `60, dar Todorovski dorea să scape de fiabilitatea absolută, crezând că la început trebuie să fie frumos. Două personaje principale - Inga și Mariana - au primit cel mai mare număr de lucruri pentru garderoba lor. Actrița filmului "Thaw" Anna Chipovskaya a recunoscut că a schimbat mai mult de douăzeci și cinci de trupe. Rochile au inclus și alte atribute - ciorapi, curele, corsete, lenjerie de corp. Asemenea echipament de zi cu zi a creat silueta necesară. Prin urmare, actrița avea o figură subțire și se bucura cu bucurie de "raritate", chiar și atunci când scenele sincere nu au prevăzut acest lucru.

serie de filme de dezgheț

O astfel de lucrare a clienților a dat naștere laudelor meritate ale publicului care a iubit filmul "Thaw". Review-au reiterat în mod repetat că detaliile minore ajuta să transfere în epoca sovietică, cum ar fi muzica lui Konstantin Meladze (Todorovsky a lucrat cu privire la „Dudes“), iar cele mai multe dintre piesele interpretate de actori. Sau mașina lui Viktor Khrustalev, Moskviciul roșu, a cărui idee, apropo, a luat Todorovski din copilăria sa reală. Un fel de "cip" erau versurile care au sunat la sfârșitul fiecărei serii. Și înainte de difuzarea seriei, Primul canal a publicat reclame, în care actorii au citit poemele lui Gennady Shpalikov și Bella Akhmadulina.

Filmul "Dezgheț". Feedback și opinii

După eliberarea seriei în aer, a fost necesar să se profite de roadele muncii lor. În special, mulți spectatori păreau jocul nenatural al actritelor principale, care, pe fundalul celorlalți parteneri de pe scenă, s-au "mutat" fără succes în timp. În general, esența filmului "Dezgheț" a transmis spiritul omului sovietic, indiferent de vârsta sau ocupația sa. După cum am menționat mai devreme, evaluările colegilor săi au rămas importante pentru Todorovski. criticul de film Yury Bogomolov deplange rețelele sociale în care filmul este aproape crap, referindu-se la mici autenticitatea istorică și criticul Irina Petrovskaya exprima opinia vizavi, crezând greșit să-l percepem nu ca un întreg, ci numai în căutarea pentru astfel de discrepanțe.

Laudă onorată, premii semnificative

Una dintre principalele premii cinematografice a fost "Nika". Premiile Asociației producătorilor de film și de televiziune „dezgheț“, a luat în mai multe categorii, inclusiv: „Cel mai bun mini-seria TV“, „cel mai bun regizor“, „cel mai bun film“, „Cea mai buna muzica“, „Cea mai bună lucrare de designer de costume și machiaj ", Precum și" Cea mai bună actriță ", a moștenit Victoria Isakova.

În 2014, "Thaw" a fost distins cu premiul "TEFI". În ciuda faptului că în nominalizarea "Cel mai bun actor" au fost nominalizați actorii Victoria Isakova și Evgeny Tsyganov, premiul a fost acordat lui Mihail Efremov. Printre alte nominalizări au mai fost și "producător de televiziune" (Valery Todorovsky a făcut-o) și "cea mai bună serie de televiziune".

Filmul "Vulturul de Aur" nu a fost ocolit nici. Premiile au fost acordate categoriilor "Cel mai bun serial TV" și "Cele mai bune roluri" Evgeny Tsyganov și Victoria Isakova. Anna Chipovskaya și Alexander Yatsenko a primit premii.

esența dezghețării filmului

La beție - luptă! Dar lucrul principal este în altul

După lansarea primei serii, rețelele sociale pline de posturi indignate despre o suprapunere a câtorva lucruri arătate, de exemplu, sexul, fumatul și alcoolul. Nu înțeleg indignarea spectatorului, creatorii au răspuns laconic că asemenea lucruri au fost și în anii șaizeci. Asemănător cu 60 de ani, ca și adevărul lor despre ei, fiecare are. Prin primul canal, a fost introdusă o taxă corespunzătoare împotriva legii federale, iar Vladimir Jirinovski a propus eliminarea totală a proiectului din aer. Fie ca atare, filmul "Thaw" (foto la această confirmare) este o poveste despre oamenii care vor să fie fericiți și frumoși. Potrivit spectatorilor, în spatele giulgiului de fum de tutun, a fost mai important să se ia în considerare cele mai importante - versatile relații umane, pe care mulți oameni o uită atunci când evaluează filmul.

Femeie, cele mai puternice imagini

Seria cu același succes se poate lăuda cu prezența unor personaje feminine. Recenzii ale filmului "Dezgheț" Todorovsky cea mai mare parte pozitive despre actrita de joc. Deci, Anna Chipovskaya a reușit să transmită transformarea unei fete naive într-o adevărată scorpie, care este vizibil mai ales pe fundalul este întotdeauna incomparabila Victoria Isakova. Cameraman Lucy Polynin prin contrast Jana Sextus între complexele lor, care diferă cu puterea uimitoare a iertării, și Svetlana Kolpakova a primit rolul Nadi - pentru a aduce o femeie simplă, care crede cu tărie în idealurile. Printre altele, se poate menționa, de asemenea, fiica lui Asusta Khrustalev, care din cauza adolescenței ei încă trebuie să "strică".

eroi ai dezghețului filmului

Dezghețarea sufletului spectatorului

Seria a fost o mare oportunitate de a vă bucura de joc în filmul despre cinema. Dar nu numai piesa actorului care a primit o recunoaștere publică distinge filmul "Dezgheț". Opinii spun crearea unui cadru unic, afectează magnitudinea de filmare a urmat, străzile și curțile troleibuzelor sovietice și monumente de arhitectură de recunoscut. Filmul este plin de sunet, ceea ce face posibilă crearea unei atmosfere de luminozitate. Imaginile personajelor principale din detaliile gândite, inclusiv rochii si coafuri pentru femei. Se simte în mod special gândirea fiecărui personaj și implicarea sa cu ceilalți. Captează spiritul timpului, dar nu o reflectare realistă a epocii sovietice, epoca de sentiment și frumusețe vizuală - care face parte din fundația pe care spectacolul este construit „dezgheț“. Recenziile filmului îl numesc cel mai mare episod din istoria modernă.

Film despre noi

Este greu de imaginat "dezgheț" într-un film separat sau serie. Este ceva mai mult. O întreagă poveste, relatând autorul și principalul martor Valery Todorovski, care se duce la un dialog cu publicul. Fiecare dintre ei a primit o nouă oportunitate de a reveni la trecut. Și dacă este dificil, atunci cel puțin credeți și simțiți, vizionați de pe ecranul televizorului.

Toate personajele sunt individuale, fără divizare în bine și rău. Cu simplitatea ei, ei par complicate, dar înainte de a trece la discuție, este necesar să se facă o paralelă cu mine, în parte pentru că „dezgheț“ - o oglindă, care oferă o oportunitate de a se vedea.

Principalul lucru este atmosfera

Cea mai puternică parte a seriei este aceea de a arăta oamenilor obișnuiți care, poate ca actuala generație cinematografică, doresc să creeze un film bun, cu toate întoartele și sufletul, îmbibate cu o varietate de sentimente. De la durere la ură, viața lor constă în dorința de a crea. Realitățile vieții sovietice rămân singurele sunete susținute pe tot parcursul filmului, care aproape că nu se schimbă în comparație cu acțiunea însăși, rămânând unice și merituoase.

Succes necondiționat

Fără îndoială, acesta este un film care se evidențiază printre numeroasele proiecte ștampilate. El are, în mod legal, toate șansele să rămână în memoria publicului. Și cei care nu au văzut-o, cu siguranță vor fi mulțumiți de cunoștință. Finalul a lăsat un gust plăcut și o parte din intrigi, o speranță pentru o continuare. Imaginea este plină de iubire - sinceră, pasionată, exprimată în rude și prieteni, copii și prieteni, artă și patria. "Decongelarea" (conținutul filmului și integritatea parcelei) se distinge prin calitatea și profunzimea abordării de lucru. O producție frumoasă bazată pe experiența personală a lui Valery Todorovsky.

Filmul "În dragoste cu propria voință": actori și roluriFilmul "În dragoste cu propria voință": actori și roluri
Filmul "Bătălia pentru Sevastopol": actori și roluriFilmul "Bătălia pentru Sevastopol": actori și roluri
Filmul "Lucy": actori și roluriFilmul "Lucy": actori și roluri