Recenzii ale filmului "Regina jocului". Descriere, actori, poveste

În această vară, la primul canal a arătat o nouă serie în care unul dintre protagoniști se confruntă cu o alegere foarte dificilă: dacă el răzbuna familia lui despre ceea ce el a crezut mulți ani, dacă pentru a elibera durerea și alege o relație cu prietena mea. Recenzile filmului "Regina jocului", și anume despre această imagine vor fi discutate în articol, au apărut imediat după lansarea primei serii. Opiniile oamenilor erau diferite, dar ele erau similare într-un singur caz: actul a fost magnific. Ce este această serie, ce este și ce spune publicul - citiți în acest articol.

Storyline. Un început lung

Cu mulți ani în urmă au trăit doi prieteni ai pieptului - Pavel și Nikolay. Ei au menținut o relație caldă încă din copilărie, fiind pe deplin încrezători că prietenia lor este pentru totdeauna. Desi au deschis mai mult decat o afacere de succes, au devenit manageri ai unui hotel remarcabil. Actorii, care au fost aprobați pentru aceste roluri, sunt Alexei Longin și Mikhail Polosukhin. Au reușit să arate relația prietenilor deja adulți. Și actorii au jucat foarte deschis atât o prietenie puternică, cât și o ceartă nebună, care a condus la o situație atât de tragică.

recenzii despre jocul regina filmului

Și apoi într-o zi Nikolai ajunge la concluzia că doi co-proprietari pentru o afacere obișnuită sunt prea mulți. Prin urmare, el vrea să rămână în mândrie singurătate. Permițând să se întâmple niște fraude, Nicholas pur și simplu "îneacă" un prieten, devenind șeful afacerii lor comune pe termen lung. Firește, prietenia lor se termină. Paul, fără să se gândească la familia sa, abandonează această lume muritoare. Opinii ale filmului „Regina jocului“, actorii care au jucat rolurile lor perfect, sugerează că publicul este literalmente cufundat în poveste, uneori, cred cu sinceritate că totul se întâmplă în realitate.

Amintirea trecutului ...

Doi prieteni au avut noroc să conducă hotelul în anii nouăzeci. Timpul a fost dificil atunci, dar au reușit. Pavel a fost mereu o persoană simplă și bună. Avea o soție și fii. Nikolai este mai rigid atât în ​​materie de lucru, cât și în relații personale. El are și o soție - Galina, care la momentul dezvoltării istoriei era într-o poziție interesantă. Îi iubea sincer soțul și nu putea să creadă că are o relație cu Vera, soția lui Paul.

decât sa încheiat recenzia filmului reginei de film

Galya a murit de la nașterea fiicei lor Kolya. După aceasta, Nicholas ia rugat în mod constant pe Vera să-și părăsească soțul și să înceapă o familie cu el. Ea a refuzat, ceea ce a dus la răzbunarea iubitului respins. Din acest motiv, el îi ajută pe cel mai bun prieten să-l distrugă și îi spune despre legătura cu soția lui. Firește, această veste a afectat foarte mult pe Pavel, pentru că tot ceea ce el a aspirat la ceea ce credea, a pierdut orice înțeles. Așa că sa sinucis.

Un început bun și un sfârșit ciudat

Recenziile filmului "Regina jocului" spun că spectacolul îi place spectacolul, dar de obicei nu vine imediat. Prima serie este mai dinamică, restul sunt strânse. Mulți cred că totul ar putea fi pus în serie la cincisprezece-șaisprezece ani. Totuși, ochiul de pe ecran nu poate fi luat. La început, există unele intrigi, de ce există dorința de a privi mai mult pentru a înțelege ce se întâmplă, de ce și cum se va sfârși totul.

Ce a încheiat filmul "Regina jocului"? Mărturiile indică faptul că toată lumea se aștepta la ceea ce se va întâmpla în finală. Dar el a dezamăgit cumva. S-a încheiat cu jignire și fără înțeles. Prin urmare, unii spectatori care scriu recenzia lor întreabă: ar merita să te uiți la ultima serie sau ai trebuit să lași ceva moment de suspans și să gândești până la capăt pe cont propriu?

Pe scurt despre actori

Opinii despre filmul "Regina jocului sunt imposibile fără a menționa actorii, aprobați pentru rolurile principale din ea. Unii spectatori știu un pic mai mult, alții - puțin mai puțin. Dar toți au jucat la fel de calitativ. Deci, Vera Semyonovna este eroina, care este în centrul plotului. Din cauza ei au început toate evenimentele. Adevărat, de-a lungul anilor sa schimbat foarte mult. Odată ce a avut o aventură cu cel mai bun prieten al soțului ei, dar acum el este pentru ea - inamicul, cel mai important și cel mai urât.

Viața ei sa schimbat foarte mult. Ea a fost chiar tratată într-o clinică de psihiatrie. O altă persoană pe care o urăște este Anna Zubova. Și numai atunci când o fată își salvează viața, Vera, acea "se dezgheață" puțin în atitudinea ei față de ea. Actrita care a jucat aceasta femeie frumoasa, dar foarte nefericita - Yanina Sokolovskaya, cunoscuta pentru seria "Paradisul merelor".

finalul jocului de regină al filmelor

Un cuplu de tineri, relație care a schimbat aproape în fiecare episod, interpretat de Hope Bahtin (personajul ei - Anna Zubova) și Vakhtang Beridze (Sergey Narchinsky). În ciuda tinereții lor, atât în ​​spatele o pereche de zeci de diverse picturi: „Nu Born Beautiful“, „Misterul Reginei zăpadă“, „țigan“ și altele.

Un copil al copilăriei lui Anyuta, Mitya, Alexei Kondrakhov a jucat. Kira, soția sa, a fost interpretată de Liliya Kondrova. Rolul Sony, fiica lui Nina, sa dus la tineri actrița Larisa Baranova, familiar fanilor serialelor TV despre rolul unei gimnaste dăunătoare din "Prințesa Circului". Nu puteți lăsa fără atenție și un alt actor, al cărui zâmbet este amintit de toate fetele care în anii optzeci au fost de 16 ani și mai sus. Alexander Kuznetsov (rol în serie - Ivan Antonovich Pronin). În ciuda faptului că personajul său este departe de a fi un înger, este interesant să urmăriți opera artistului, pentru cât filigran el scrie această imagine.

Ce va câștiga: acționează sau blooper?

Deci, cum sa terminat filmul "Regina jocului"? Comentariile exprimă opinia publicului cu privire la lipsa de explicație a povestirii, despre faptul că trebuie să existe cel puțin o continuare. La urma urmei, totul a început atât de bine și clar. Dar sa încheiat cumva nu foarte ... Și nu toată lumea înțelege cine în acest film este aceeași regină. Opiniile sunt împărțite: unii spectatori sunt în favoarea Annei, iar alții pentru Vera Semyonovna. Unii chiar revizuiesc seria de două sau de trei ori, pentru a verifica cu exactitate corectitudinea alegerii lor.

recenzii despre jocul regina filmului

Și totuși, Anya trage un maxim pe prințesă. Dar credința - da, ea este regina reală, deoarece intriga este atât de subtil manipulează oameni, construirea și proschityvaya toate mișcările care câștigă se mișcă în aproape toate realizate. Recenziile filmului "Regina jocului" susțin că linia de scenariu a fost clar descrisă. La urma urmei, Yanina Sokolovskaya a fost actrita care a jucat rolul unui fel de personaje regale contemporane cu grația ei obișnuită, subtilitate și inteligență.

Terminarea ciudată a povestirii

Care a fost sfârșitul filmului în The Queen of the Game? Comentariile diferă în legătură cu această problemă. Dar nu despre ceea ce se întâmplă pe ecranul acțiunii, ci despre ce altfel nu putea fi. Sau era necesar, în ciuda tuturor lucrurilor, să se gândească la un sfârșit de mult iubit.

Deci, ce sa întâmplat în cele din urmă? După ce Anna salvează Vera de sinucidere, trebuie să treacă printr-o altă examinare. Se întâmplă astfel ca Anja să devină donatorul ficatului pentru Vera. Totul pare să înceapă să se îmbunătățească, dar simptomele unei boli psihice revin la Vera, de unde a fost deja tratată. Acum, în realitate, ea vede fostul ei iubit, care susține că ficatul ei este respins din cauza faptului că inamicul jurat era donatorul.

recenzii ale reginei filmului actorilor de joc

Acum, familia tânără trăiește în afară de credință. Odată ce Pronin îi spune că ia cerut o armă. Credința găsește arme la domiciliu și merge la o casă în care trăiesc tinerii. Se duce și Serghei. El a fugit în casă, la un moment în care mama lui, repetând în mod constant gravidă Anna că numai ea și tatăl ei este de vina pentru tot ce sa întâmplat cu ea, Vera, direcționează un pistol la ea. Încearcă să-i ia armele mamei, să lupte împotriva lui și să audă o lovitură. Anna, văzând că bărbatul ei iubit murise înaintea ochilor ei, îi apucă stomacul și căzu pe podea, simțindu-se durere insuportabilă. Între timp, în cele din urmă Vera merge nebun, ea stă lângă fiul ei, care tocmai fusese împușcat, și încearcă să-l trezească, spunând că băiatul ar trebui să meargă la școală.

Recenzile filmului "Regina jocului" au fost diferite: cineva a plăcut mai mult, cineva - mai puțin. Dar dacă oamenii își exprimă părerea, atunci istoria a lăsat un semn în inimile lor. Asta este ceea ce doresc mereu actorii?

`Queen of Spades: Ritualul Negru`: actorii și complotul filmului`Queen of Spades: Ritualul Negru`: actorii și complotul filmului
"Film foarte infricosator 3" - actori și complot al filmului"Film foarte infricosator 3" - actori și complot al filmului
Seria "Beach": actori, complot și povesti interesante despre fotografiereSeria "Beach": actori, complot și povesti interesante despre fotografiere