Seria "Prieten": recenzii, date de lansare, actori și roluri

Seria de televiziune "Druzhina" este poziționată ca un proiect istoric, caracterizat de autenticitatea și autenticitatea peisajelor, a imaginilor și chiar a costumelor. În ciuda faptului că imaginea nu a primit o rezonanță pe scară largă, a demonstrat totuși faptul că proiectul intern poate fi competitiv. Actorii din seria "Druzhina" au arătat un joc excelent, au reușit să reproducă dialectul, trăsăturile distinctive ale Rusich și o unitate de luptă specifică. Chiar și unele dintre libertățile care au fost permise pentru divertisment nu par prea artificiale sau artificiale. Proiectul sa dovedit a fi extrem de plin de viață și colorat. Seria mini-originală a depășit așteptările creatorului, astfel încât el nu neagă posibilitatea de a elibera continuarea.

Subtilități ale complotului

recenzii serie druzhinaProiectul a fost conceput ca o compilație a mai multor imagini de lung metraj. La început, lumina a fost văzută de două - "Crucea Domnească" și "Varangienii", urmată de o continuare. Terenul este centrat în jurul echipei Novgorod - o unitate militarizată, a cărei sarcină este să-l protejeze pe prinț. Prințul vechi Yaroslav trimite cei mai loiali războinici în căutarea unui tânăr prinț care, probabil, a fost îngropat într-un sat îndepărtat. Căutarea unui nou conducător are loc în contextul opoziției de la Novgorod față de cavalerii teutoni, care alimentează intrigi în spatele conducătorului, mituind boierii. Echipa este chemată să găsească moștenitorul cât mai curând posibil și să ridice pălăria lui Monomakh pe cap, altfel Rus va fi înlocuit cu putere.

Aceasta este povestea "Crucii Domnești", pentru că acesta este numele trăsăturii distinctive a tânărului prinț. Echipa, care constă din mai mulți războinici caracteristici, merge după un tânăr, dar întâlnește hoți. Actorii din seria "Druzhina" s-au descurcat bine cu sarcina și au arătat războinicii aspru, dedicați datoriei. De exemplu, unul dintre soldații finistilor a dat un jurământ de tăcere, dar chiar și asta nu a cauzat căderea personajului. Terenul celui de-al doilea film are loc pe fundalul aterizării varangienilor din țările nordice. Echipa din nou a respins invadatorii, chiar dacă a fost dificil. Caracterele seriei nu par nemuritoare sau invincibile. În ciuda faptului că sunt războinici calificați, ei tind să se teamă de propria lor viață și sănătate.

"Neamurile"

Arată echipa actoriLa trei luni după premieră, seria "Druzhina" a văzut o continuare. În august, creatorii au lansat alte două filme de lung metraj - "Pagani" și "Knyazhich". Acesta este de obicei considerat un sezon al seriei "Druzhina".

În această parte a proiectului au apărut noi eroi - adepți ai zeului păgân Mora, cărora li sa ordonat să găsească și să distrugă prințul. Brigada a trebuit să intre într-o confruntare cu un nou inamic, și mai târziu chiar și pentru a merge la mlaștini lor native, în scopul de a elimina complet pericolul de a salva omul tânăr, și de a găsi un antidot pentru frumusețea închisoarea locală. Între timp Neamurile propria lor „arma“, ca fecioarele cele mai credincioase Mara, care se desfășoară de boală și de ciumă.

"Knyazhich"

În partea finală a proiectului "Druzhina" acțiunile sunt transferate pe teritoriul Novgorod. Arhiepiscopul, care a vorbit pentru încoronarea tânărului prinț, era în minoritate. Mii de Yaroslav au fost uciși, boierul corupt se pregătește pentru o lovitură de stat, iar soarta principatului rămâne în balanță. 1 sezon al seriei "Druzhina" se încheie cu un final holistic și gândit, dar autorul a lăsat un fel de oportunitate pentru a crea o continuare. Data lansării seriei "Druzhina" (sezonul 2) este încă necunoscută, deoarece proiectul a rămas în genul "mini", deși a plătit deja în stadiul lansării preliminare.

serie de serie 1 sezonCreatorul seriei Mikhail Kolpakhchiev și-a poziționat inițial proiectul ca o creație obișnuită a unui fan al istoriei Rusiei. Să serie și a fost gândit ca istoric, a rămas într-o anumită măsură "fanatic", care a afectat calitatea de arme, decoratiuni. Recenzile despre spectacolul "Druzhina" sunt totuși mai pozitive decât negative. Acest lucru poate fi explicat prin caracterul carismatic al distribuției și relativă "libertate" a genului disponibil. În medie, ratingurile audienței sunt 6-7 puncte din 10. Potrivit criticilor, seria "Druzhina" rămâne un proiect de calitate.

Posibile dezavantaje

data de lansare a seriei druzhinaParcela originală, joc de actori de înaltă calitate, peisaje frumoase - toate acestea au permis proiectului să ocupe rapid nișa liderului în segment, după care trupa a găsit admiratori permanenți. Unele critici au fost obținute prin munca editorului și a scenaristului. În primul caz, a fost vorba de o trecere oarecum înceată a scenelor și de munca incomodă a camerelor. În al doilea, negativul a fost cauzat de modificări suplimentare ale scenariului, care, cu toate acestea, nu au schimbat radical esența evenimentelor. Realismul este, de asemenea, oarecum redus pentru a crește distracția. În ciuda vulnerabilității și a mortalității eroilor, războinicii sunt încă extrem de puternici și capabili să reziste chiar și numărului covârșitor de mare de adversari.

Comparație cu alte proiecte

echipa 2015Pe unele portaluri media, criticii au spus în răspunsurile despre seria "Druzhina" că ideea de creație este pur și simplu inspirată de alte lucrări. Printre acestea din urmă se numără "Regele Arthur", "300 de spartani". Direct creatorul a remarcat că nu a negat niciodată că ideea nu este deloc nouă. Cu toate acestea, punerea în aplicare a benzii pare oarecum diferită de "concurenții" menționați mai sus. Opinii din seria „brigada“ sugerează că proiectul este mare pentru generația tânără, deoarece are lumina necesară pe promisiunea de sacrificiu de sine și onoare, și insuflă o dragoste de interes și în studiul istoriei.

Calitate scăzută și "șablon"?

câte episoade din seriePe de altă parte, spectatorul sofisticat va găsi seria proaspătă și oarecum "ieftină", ​​cu ochii pe bugetul limitat la inițierea proiectului. Cu toate acestea, seria a plătit integral, care nu poate decât să vorbească despre calitatea benzii și despre un număr mare de aderenți. Seria lui Druzhin (2015) este un proiect care nu poate fi numit unic, dar și-a găsit încă nișa. Va fi o continuare? Câte episoade din seria "Druzhina" (sezonul 2)? Creatorul proiectului original nu a răspuns la aceste întrebări. Când proiectul se întoarce pe ecrane, nici măcar nu se cunoaște aproximativ, deoarece lucrările privind continuarea, dacă există, sunt păstrate în secret.

Locații și fapte interesante

Pe fondul peisajelor frumoase, se pune întrebarea involuntară despre locul unde a fost filmată seria Druzhina. De fapt, cea mai mare parte a materialului echipei de filmat pe teritoriul Sankt Petersburg, Novgorod, și în timp ce peisajele sale filmat în Pskov. Creatorii au încercat să găsească cele mai frumoase locuri cu natură neatinsă și lipsa de interferență din partea observatorilor externi. Puțini oameni știu, dar direct creatorului - nu nou venit în lumea filmelor de mare si, anterior, a prezentat publicului puii lor - „Leagănul abis“ Regizorul și scenaristul au fost selectați împreună pentru filmare. În plus, genul de „thriller istoric“, a venit în tandem din întâmplare, după cum autorul însuși a fost de planificare pentru a trage o poveste scurtă original sau baladă.

unde au împușcat o serie de echipebrigadă serie de actori,“perfect obișnuit cu rolul, în ciuda faptului că a considerat în mod convențional amatori, chiar și în lumea cinematografiei ruse. vigilanți Foreman Guodong a jucat Serghei Vorobiev, care a făcut, de asemenea, director al unor scene. Rolul impresionant Barrow a mers la Michael Bogdanov, Anikeev - Alexander Ehrlich, vyshen - Ghenadie Kazachkova, Finist - Alexey Parasiewicz, Booth - Andrew Pogrebinsky, Evpatii - Paul Badyrovu. Toate personajele arata armonios. Maestrul vrajitor, de exemplu, nu este înțelepciunea înflorește, cu toate că, în conformitate cu canoanele genului, este obligat să se uite om bătrân respingător. Sfântul Anikei sa stabilit, lasă personajul pe recenzii și sa dovedit oarecum stereotip.

De-a lungul dezvoltării complotului, jocul actorilor devine mai bun, mai coerent. Majoritatea scenelor nu mai pot fi respinse prin încetinirea excesivă, neclaritatea, schimbarea incomodă a personalului. Massovka diferă la început și nesemnificativ, dar greutatea în complot, care afectează pozitiv ritmul narațiunii. În general, exprimate de „echipe“ a câștigat masiv de „medie“ pentru lipsa de profesionalism și unele template-uri, dar în realitățile standardelor actuale pentru o astfel de evaluare nu pare a fi prea rău.

Evaluarea finală a seriei "Druzhina" - pozitivă. Proiectul nu are doar dreptul la viață, este original, armonios, luminos. Tânărul spectator va dori aura de basme în jurul noilor eroi, dar experiența, probabil, va trebui să guste originalitatea întruchipării ideii. Opinii despre spectacolul "Druzhina" sunt destul de ambigue, dar mai degrabă laudative. În cele din urmă, nu există atât de mulți luptători istorici în cinematograful contemporan.

Michael Weston: Calea CreativăMichael Weston: Calea Creativă
Sherry Miller: FilmografieSherry Miller: Filmografie
Seria "Beach": actori, complot și povesti interesante despre fotografiereSeria "Beach": actori, complot și povesti interesante despre fotografiere