Filmul `Collector`: recenzii, actori, complot

În 2016, filmul a fost lansat "

colector". Recenzii de spectatori și critici despre imaginea unui număr uriaș. Cineva premiera mult-așteptată dezamăgit, cineva a fost încântat de film. Cu toate acestea, cele mai multe recenzii ale filmului "colector" pozitiv. La urma urmei, rolul principal a fost jucat de favoritul milionarilor de spectatori ruși - Konstantin Khabensky.

recenzii pentru colecții de filme

În recenziile despre film "colector" adesea evidențiați specificitatea filmului. În poveste există doar un singur personaj. Există și alți eroi, dar ei nu-și văd fețele. Timp de șaptezeci de minute, un colector cinic bancar încearcă să rezolve o problemă bruscă. Evenimentele au loc în biroul său.

Arthur, care este numele personajului principal, lucrează cu debitori mari. Superiorii lui îl prețuiesc foarte mult. Nu e de mirare. La urma urmei, Arthur știe cum să facă datoria chiar și celui mai rău client cu bancă rece, bancă. În conversațiile telefonice cu dvs. "încredere" el nu folosește limbajul obscen, nu amenință și nu încalcă legea. Arthur folosește sofisticat metode de impact psihologic. Dar, de asemenea, aceste metode "bătut" datoriile nu rămân nepedepsite.

O dată pe Net, există un film inestetic cu Arthur. Conținutul acestuia devine imediat cunoscut tuturor colecționarilor cunoscuți. Într-o chestiune de ore, el se întoarce de la o persoană respectată într-un ratat. Un prieten care, chiar în primele faze ale filmului, la invitat la expoziție, nu mai comunică cu el. Secretarul personal al lui Arthur refuză să-l ajute din cauza teamă de concediere. Dar cine a postat un videoclip compromis pe Internet?

Odată Arthur am adus unul dintre cei mai mari debitori la sinucidere. Nefericita sa sinucis, nu a putut găsi suma necesară. Vaduva inconsolabilă a creat un plan de răzbunare brutală. Ea nu numai că a publicat un videoclip care ar putea distruge reputația inamicului ei. Femeia la făcut pe Arthur o propunere monstruoasă: ea va șterge înregistrarea după ce el, cum ar fi ei soțul, se va sinucide.

film de colecție 2016

Un colector inteligent și plin de resurse, desigur, nu a mers la aceste condiții. Nu are prea mult timp să caute informații despre persoana a cărei moarte este acuzat. Poate că această informație va ajuta la rezolvarea problemei, care, în doar câteva ore, ia distrus viața personală și profesională. În ceea ce privește videoclipul, este doar o montare. Apropo, publicul nu știa despre conținutul său, ceea ce explică comentariile negative despre film "colector".

Arthur reușește să stabilească adevărul. Fostul debitor nu sa sinucis deloc. El și-a dramatizat moartea pentru a-și lăsa nevasta neagră. Prietenii protagonistului realizează curând că videoclipul este montat. Arthur are din nou prieteni și muncă. Dar pentru orele pe care le-a făcut a ținut a singur, el și-a privit viața în mod diferit.

Protagonistul părăsește biroul. Pe stradă așteaptă femeia lui, care nu putea să creadă în trădarea soțului ei. Este mult mai ușor pentru ea să vină pentru necazurile ei în colector (care, merită spus, doar câteva minute de la caracterul negativ transformat în pozitiv). În ultimul episod, o femeie îl împușcă. Parcela "colector", după cum puteți vedea, este destul de simplă. Altul, poate, nu poate fi un scenariu pentru un film cu un singur personaj în el.

actori de film de actori

Actorii filmului "Collector"

De-a lungul filmului, protagonistul conduce dialog: cu prietena lui, cu capul, cu angajatul clinică veterinară și așa mai departe. Aceste caractere, așa cum am menționat deja, nu apar pe ecran. Acestea sunt exprimate de anchetatori actori:

• E. Stychkin.
  • I. Zolotovitskii.
  • P. Agureev.
  • T. Lazareva.
  • N. Tyunin.
  • K. Buravsky.
  • D. Moroz.

Regizat de"colector"- Alex Krasouski, renumit pentru picturile sale "revelații", "Metoda lui Freud". El este, de asemenea, autorul scenariului.

colectare complot

Din istoria creației

Prima conversație telefonică este protagonistul filmului "colector" (2016) conduce cu medicul participant la unul dintre clienții săi. Arthur afirmă cumva că debitorul trece o gastroscopie, apoi îl cheamă pe doctor. Gastroscopie - procedură destul de neplăcut, dureros. Colectorul distrage atenția de la munca doctorului, cauzând astfel debitorului lumină durere fizică la distanță. Apoi, după câteva minute, îl cheamă pe client și intensifică senzațiile neplăcute ale lui uimitor conștientizare despre viața sa personală. El reușește să obțină datoria rambursată. Foarte curând clientul se transferă la bancă cheltuială o cantitate mare.

Este demn de remarcat că acest detaliu din poveste a venit la Krasovsky în cap după ce a trecut o gastroscopie. Doctorul a fost distras de o conversație telefonică și director Între timp, am vizitat ideea de a crea o personalitate de film, un maestru al presiunii psihologice virtuosice.

director de colecție

buget

Pe filmare Filmul a cheltuit peste 700 de mii de dolari. Potrivit regizoarelor "colector" (2016), nu a fost ușor să găsim investitori. Mulți au speriat un subiect scandalos "colectori de datorii". A fost dificil să găsiți consultanți în imagine. personal colectare agențiile au reacționat cu neîncredere față de ideea lui Krasovsky și nu au căutat să le spună directorul despre nuanțele muncii lor. încă filmare grupul a reușit să obțină sfaturi profesionale.

Criticii au reacționat favorabil la film. Nu au fost publicate comentarii negative. În același timp, mulți regizori au subliniat acest lucru principalul lucru în film "colector" - nu evenimente și schimbări în sufletul protagonistului, care au reușit să-l transmită lui Constantin Khabensky.

Publicul a reacționat ambiguu la film. monoperformance - fenomenul din cinema modern rusesc este destul de rar și, aparent, puțini oameni sunt pregătiți pentru acest lucru. Ce avantaje și dezavantaje au văzut publicul în filmul lui Krasovsky?

habena colector constantin

Cinema psihologic non-standard

Una dintre cele mai bune ruse actori Secolul XXI a jucat în film "colector". Constantin Habensky- un actor a cărui participare poate ridica popularitatea, probabil, a oricărei imagini. Un cunoscut critic remarcat după premieră: interpretul rolului principal a reușit să păstreze atenția publicului exclusiv cu voce și carisma. Cu această declarație, desigur, admiratori ai creativității Knightley.

În doar o oră și jumătate actor a creat pe ecran o gamă largă de sentimente: de la încrederea în sine și narcisismul până la disperare și remușcare. Deci, principalul avantaj al filmului - genial jocul Knightley. Era ea, conform opiniei majorității spectatorilor, care a făcut acest film un cinematograf psihologic non-standard.

recenzii pentru colecții de filme

dialoguri

Eugene Stychkin în "antet" a jucat un ticălos, lipsit de orice principii morale. Cum a reușit să facă acest lucru? La urma urmei, el nu a apărut niciodată în cadru. Creați o imagine negativă vie, jucând doar interlocutorul telefonic al personajului principal, Stychkin a reușit să mulțumească actorie talent. Și bineînțeles, un dialog bine scris.

Darya Moroz a interpretat rolul fetei eroului Knightley. Ea juca o persoană frivolă, incapabilă să se simtă empatică cu o persoană cu care ei conectați o relație lungă. mulțumesc eroinăDarya Moroz trăsăturile caracteristice ale personajului principal sunt de asemenea dezvăluite. Arthur e un bărbat, care se înconjoară cu prieteni imaginați și crede în valori false. Și numai atunci când se află într-o situație critică, el înțelege cât de mult ipocrizie și vulgaritate în viața lui.

Vizionatorii ruși după premiera filmului lui Krasovsky au fost plăcut surprinși: un film cu buget redus poate fi, de asemenea, interesant. Indiscutabilă demnitate "colector" - luminos, plin de dialog psihologic. Dar filmul nu le-a plăcut tuturor.

colector de skrychkin evgeni

Personajul principal

Eroul se află într-o situație dificilă. Prietenii și colegii se îndepărtează de el. Drept urmare, colecționarul își schimbă opiniile asupra vieții și lasă biroul dezgustat. Ticălosul cinic se întoarce în nefericit o persoană singuratică. Unora dintre spectatori nu le-a plăcut ideea cinematografilor să-și imagineze un angajat colecția birou o persoană capabilă de pocăință. În plus, autorii recenziilor negative susțin că în talentul tabloului Krasovskogo Knightley nu a fost dezvăluită.

insinuare

Un detaliu important în poveste - Prezența unui videoclip care compromite protagonistul. Dar publicul nu știa ce sa arătat în filmul scandalos. Și în acest, poate, principalul dezavantaj al filmarilor. Cu o privire atentă la complot, puteți găsi o mulțime de situații absurde.

Despre conținutul videoclipului învață instantaneu totul. Aproape de clădirea de birouri în care se află eroul Knightley, imediat există o mulțime de oameni dispuși să se ocupe cu colectorul. Dar Arthur nu este o celebritate, nu politic figura. Cum a reușit să atragă atenția publică într-o chestiune de câteva minute? Lipsa de informații, abundența detaliilor neclare în complot - Principalul dezavantaj al filmului "colector".

Povestea, eroii și actorii filmului "The Eight"Povestea, eroii și actorii filmului "The Eight"
Filmul "Număr 44": actori, roluri, recenziiFilmul "Număr 44": actori, roluri, recenzii
Comedie "Feriți-vă, bunica!": Actori, roluri, complotComedie "Feriți-vă, bunica!": Actori, roluri, complot