Serial "Si totusi imi place ...": actori si roluri, complot, recenzii

Noua serie „Cu toate acestea, îmi place“, actorii care au jucat încă o poveste de dragoste, speranță, tradare si iertare, a fost lansat în 2008. Dar, până în prezent, rămâne foarte relevant și atrage atenția spectatorilor asupra nenumăratelor evenimente și nu întotdeauna fericite care au loc în el.

Familiaritatea cu personajele principale

Moscova, anii `70. Personajul principal al seriei Vera, ca și prietenii ei (Inna, Nina și Zina), este tânăr și vesel. Toți sunt nou-veniți, adică, spun ei, o limită. În capitală, ei trăiesc într-un dormitor și lucrează la unitatea cu bile, sau "minge" - așa cum o numesc. Originea lor este foarte populară, nu au putut obține educație. Dar principalul lucru pe care îl au, după fete, este că prietenia lor, așa cum se pare, pentru viață.

În seria "Și totuși iubesc", actorii au fost colectați diferit - atât bine cunoscuți publicului, cât și începătorilor. Prieteni au jucat Irina Nizina (Inna), Yana Esipovich (Zina), Olga Dobrina (Nina). Toată lumea are propriul vis, dar drumurile pentru fiecare fetiță sunt complet diferite. Ei nu înțeleg moscoviți și vorbesc amiabil despre "burghezi".

Credința în această imagine a fost interpretată de actrița Tatiana Arntgolts. "Și totuși îmi place" a devenit următoarea ei operă interesantă.

Speranțele credinței într-o singură zi sunt justificate - întâlnește un tânăr pe nume Vadim. El este fiul unui diplomat general și viitor. Împreună cu el în acea zi a fost și prietenul său, Volodya, pe care Inna la observat imediat.

și totuși iubesc actorii

Moscoviți-studenți au invitat fetele la filme, totuși, numai Vera și Inna au fost de acord să plece. Deja în cinematografie, sa ținut o întâlnire cu o fată Vadim Katya, care a avut o ședință cu un străin. Comportamentul acestui cuplu a indicat clar că sunt într-o relație. Iată o întorsătură a graficului afișat seria "Și totuși îmi place."

A urmat o explicație turbulentă între Vadim și Katya. Toate acestea, reacția tânărului la înșelăciune, la tot ce sa întâmplat, au stârnit interesul credinței în el.

Cunoaștere cu părinții

Vadim și Vera început dating. Deci a durat trei luni, timp în care fata mai mult și mai obișnuiți cu Vadik. Și apoi, în cele din urmă, el a decis să introducă credința cu părinții lor. Această întâlnire a avut loc un pic ciudat la început mi-am pierdut credința în prezența senior Lyagushovyh (acesta este numele lui Vadim), dar apoi, amintindu-și de sfatul Ina persistent că toate moscoviții bea mult, surprins pe toata lumea, literalmente sticla de alcool Glusha după sticlă. Desigur, părinții au fost îngroziți.

și totuși îmi place spectacolul

Deci, imaginea "Și totuși îmi place". actori Mikhail Zhigalov, Vera Alentova Tatiana Arntgolts și Anton Khabarov a jucat foarte bine familiarizat. Și această scenă a fost pus în scenă, astfel încât telespectatorii ar putea experimenta toate respingerea părinților Vadim său nouă fată, nu este în mod clar potrivite pentru aceasta privind statutul (și modul în care el - „de aur“ de tineret, dar este - o limită slabă) - toată jena și stangacie Credinței, care nu știam cum și ce să spun și cum să câștige Efremovich Nicolae și Anna Bronislavovnu- puțin comportament ciudat Vadim, care se pare că tocmai au dat seama că au o credință complet diferit.

Nu-i place de nora

Părinții lui Vadim sunt categoric împotriva relației cu Vera. Și dacă Nicholas Efremovich înțelege că este foarte bun, om simplu și naiv, că Bronislavovna Anna vede vizitatorii ei, la toate costurile care doresc să se stabilească în capitală, o familie decentă bună. Vrea ca fiul ei iubit să se căsătorească cu Katya, ai cărui părinți au fost de mult timp prieteni. Dar Vadim "a picat un pic", cu atât mai mult, el este ofensat de Katya pentru trădarea ei. În plus, îi plăcea foarte mult lui Vera - naivitatea lui, puritatea sa, dragostea lui pentru el. A fost opusul complet al prădătorului lui Katya, care avea totul de la naștere și care era obișnuit să se plimbe pe cap.

Tatyana arntgolts și toate la fel iubesc

În cea de-a treia serie "Și totuși iubesc", seria arată nunta lui Vera și Vadim. În acea zi, fata, la îndemnul noii sale mamici, trebuia să-și abandoneze prietenii. La urma urmei, Anna Bronislavovna a motivat acest lucru spunând că, din acel moment, cea mai importantă persoană din viața lui Vera va fi soțul ei. Sincer iubitor Vadim Vera este de acord.

Cum de a separa iubitorii?

În mijlocul celebrării este una dintre cele mai de rang înalt invitați și în același timp unchiul Volodea (altele Vadim), bine beat, urcă sub masă să se târască la tânăra soție și să fure pantoful. Vera, fără să înțeleagă ce a fost și a înspăimântat-o ​​cu un călcâi pe frunte. Vizitatorul a căzut inconștient. Ambulanță l-au dus la spital, și Lyagushovy Katin tatăl (așa cum au fost, de asemenea, invitați Kate și părinții) au mers cu el. Vera, Inna și Volodya au plecat acasă. Dimineața sa dovedit că oaspetele tocmai a atins alcoolul și nu și-a amintit nimic. Furtuna a trecut. Dar acest incident a înființat în cele din urmă o soacră împotriva nora. Anna Bronislavovna era sigur că credința a fost de vină, și toate acestea ar putea avea un impact negativ asupra carierei Vadyushi ei preferat. Chiar și la nuntă, ea se plânge tatălui lui Katya că este gata pentru orice, dacă numai această unire s-ar destrăma.

Du-te! Te rog, du-te!

După nuntă, noii soții trăiesc foarte bine. Credința iubește sincer pe Vadim. El îi atinge spontaneitatea și, de asemenea, pare să se îndrăgostească de fata. Sunt fericiți. Nikolai Efremovici susține credința, o calmează ocazional. Ea răspunde socrului cu o sinceră simpatie și respect. Singurul lucru pe care îl derutează și deprimă - Anna Bronislavovna care nu pierdeți momentul pentru a face credința încă o dată remarca sau pe ascuns a reamintit că fata - nimic în comparație cu Vadim.

Dar, pe de altă parte, văzând că fiul ei iubit în dragoste, ea încearcă să învețe credința anumitor reguli povedeniya- spune-i cum să odevatsya- încercând să o ajute să știu ce să studieze la Institutul, pentru a se conforma cu statutul de soția unui diplomat. Credința începe să participe la cursuri de pregătire în Institutul Pedagogic, în timp ce Vadim este într-o călătorie de afaceri în străinătate. Apoi, el ajunge și împreună au petrece câteva zile fericite înainte de următoarea plecare. Credința trăiește de așteptare pentru o nouă întâlnire, precum și faptul că soțul ei a promis data viitoare doar du-te cu ea.

și totuși iubesc complotul

Dar există o serie de evenimente care i-au distrus toate speranțele. Dintr-un atac de cord, Nikolai Efremovici moare, aflând că prietenul său, Colonelul Pravda, sa împușcat. După înmormântare, crezând că Vera a fost de vină pentru asta, Anna Bronislavovna a expulzat-o de acasă. Și numai sluga broaștei pare rău pentru Vera, doar că știe că Vera așteaptă un copil de la Vadim. Din acest moment, fata începe o viață foarte dificilă.

Ce spun publicul?

Terenul de „Still Îmi place“ poate părea destul de obișnuit, dar pentru un motiv oarecare, așa că vreau să respecte relația dintre credință și Vadima- așa că sper că toți vor fi bine- foarte rău pentru credință, care nu a căzut din vina în circumstanțe dificile și nu înțeleg cum a ieși din acest rău yamy- chiar și Vadim, care mulți ani mai târziu a dat seama cât de greșit a fost în tinerețe, distrugând primul său semyu- rău Anna Bronislavovna care la inimă este încă gândesc Rita poate fi casa ei nepoata, a luat-o cu ea când credința n Ei au plantat și crescut cu toată căldura sufletului.

și totuși îmi place comentariile

Multe evenimente diferite au loc în seria „Totuși, eu fac.“ spectatorii Guest cu privire la fiecare dintre ele - cum să crească Rita - fiica Vera și Vadima- sa întors la colibă ​​la mame- Rita asteptat-o ​​Zhenku- Vera după mulți ani sa întâlnit cu Vadimom- cum există viață de după Vadim el a aflat că Katya în mod constant inseala pe el. Filmul a primit amestecat într-adevăr. A existat o mulțime de negativitate, dar în viața de zi cu zi are loc nu mai puțin. atmosfera foarte bine arată ultimele decenii ale erei sovietice, viața clasei superioare și a claselor de jos ale societății. Poate că unele îndoieli datează și căsătoria fiului generalului într-o fată fabrica de la orfelinat, dar filmul pe film, și că pic de condiment la realitatea.

Seria "Și totuși iubesc", ale cărei actori au jucat foarte profund, a devenit una dintre cele mai bune imagini din ultimele decenii. Iar punctul aici nu este numai în direcția de calitate, ci și în rolul de comandanți ai cinematografiei interne, și tinerii actori.

Seria "În timp ce trăiesc, îmi place": actori, roluri, complotSeria "În timp ce trăiesc, îmi place": actori, roluri, complot
Seria "Frodya": actori, roluri, complotSeria "Frodya": actori, roluri, complot
Serii populare "Dramele familiei": actori și roluriSerii populare "Dramele familiei": actori și roluri