Filme "Expoziție închisă": lista, povestiri, recenzii

Primul canal în fiecare an ne plac cu proiectele sale originale pe o varietate de subiecte. Există programe pentru o gamă largă de gusturi: divertisment, socială acută, politică și comedică. Cu toate acestea, în 2007 a existat un transfer, care a fost serios diferit de toate cele de mai sus. Acesta a fost dedicat uneia dintre cele mai populare tendințe din arta contemporană - cinema. A fost numită "Show closed".

"Ecran închis"

"Expoziție închisă" este transferul autorului faimosului prezentator rus, actor și regizor Alexander Gordon. Această persoană nu este primul an este unul dintre cei mai calificați oameni din domeniul său. Este cunoscut pentru aproape fiecare spectator care urmărește în mod regulat televiziunea. Datorită "Show-ului închis", Gordon a reușit în cele din urmă să obțină statutul de reprezentant cel mai extraordinar și calificat al televiziunii interne. Spectacolul închis cu Alexander Gordon a durat șase ani. În decursul acestei perioade, au apărut numeroase emisiuni diferite, fiecare dintre ele fiind distins prin originalitate și material de calitate. Apoi, vom discuta în detaliu despre proiect și, de asemenea, vom afla care filme a fost prezentată Show-ul închis. O listă a celor mai discutate va fi prezentată cititorului de mai jos.

Despre ce transfer

Ideea este că studioul este privit și apoi sunt discutate filmele. "Expoziție închisă" (o listă a unora dintre picturile la care ne uităm astăzi) este o emisiune în care participă facilitatorul, directorii și echipajul de film. Li se dă posibilitatea să facă un discurs de deschidere și să explice în detaliu ce anume trebuie să vadă publicul. De asemenea, prezent în studio și mulți alți artiști calificați, cum ar fi scriitori, actori, critici și multe altele. Toți aceștia își pot exprima opinia imparțială după sfârșitul filmului. De asemenea, în dezbatere să participe în mod activ și simpli spectatori, printre care pot fi găsite atât studenți și tineri cinefililor mai mari, are o experiență considerabilă.

Caracteristicile transmisiei

Spre deosebire de multe alte programe rusești dedicate cinematografiei, în studio, sunt adesea prezentate filme destinate unui cerc restrâns de oameni. Acest tip de imagine este adesea numit arthouse. Ele nu sunt distractive, dar de multe ori poartă o idee mult mai profundă, ceea ce te face să gândești foarte mult. În aerul emisiunii "Closed Show" s-au difuzat în principal operele de film din țară. Dar de multe ori era posibil să se întâlnească și filmele străine sunt suficiente regizori celebri. Adesea, ei au venit personal la studio pentru a le spune fanilor ruși despre modul în care a fost creat fotografia lor, precum și pentru a împărtăși experiența lor în cinematografie. În special, una dintre chestiuni a fost vizitată de Francis Ford Coppola însuși - autorul unor astfel de capodopere ca "Nașul" și "Apocalipsa Acum". La "Expoziția închisă", el a prezentat, în momentul de față, ultima sa lucrare numită "Între".

Filme "Private show": listă

Apoi, vă oferim o listă extinsă de filme cele mai vizibile din programul "Show Closed". Dintre câteva duzini, am selectat cele mai bune și mai discutate filme pentru dvs. care au rezonat:

• "Vânătorul";
  • "Ellipsis";
  • "Scris de Sergei Dovlatov";
  • "Reprezentarea victimei";
  • "Mirosul de vânt";
  • "Un alt cer";
  • "Tipul de pe Marte";
  • „Beduin“.

filme de prezentare în interior

"Hunter" (filmul anului 2011)

Am decis să începem lista noastră cu această dramă de aventură neobișnuită a lui Daniel Netthaim. A fost prezentat într-una din ultimele emisiuni ale programului. În centrul istoriei acestei povestiri se află un om singurat pe nume Martin. Este un vânător experimentat și un singur. Martin evită în mod intenționat societatea umană. Protagonistul a fost mult timp obosit de viață și decide să ia destul de un loc de muncă riscant, pentru că el nu are nimic de pierdut, pur și simplu. După ce a încheiat un contract cu o companie destul de influentă, merge la pădurile mai puțin cunoscute și sălbatice din Tasmania. Sarcina Martin intră în căutarea și uciderea ulterioară a ultimului tigru australian, care timp de mai mulți ani a fost considerată complet exterminați puncte de vedere. În timpul călătoriei sale, el se împiedică pe o mică casă în care trăiește o femeie tânără Lucy. Recent, și-a pierdut soțul, care sa dus în pădure și nu sa întors de acolo. La ce va duce această întâlnire?

"Hunter" - un film în 2011, primit cu căldură de către critici profesioniști. În comentariile lor, au sărbătorit jocul de neegalat al lui Willem Defoe, care nu ezită să apară în cinematograful autorului cu buget redus al unui astfel de plan. Aici a jucat unul dintre cele mai bune roluri din ultimii ani. Dar, în ciuda acestui fapt, filmul a eșuat în biroul american. Foarte puțini oameni au mers în Rusia pentru asta. Din acest motiv suntem din ce în ce mai puțin capabili să vedem atât de mici capodopere. Directorii tineri și talentați pur și simplu nu alocă bani, deoarece creațiile lor nu se plătesc. Rămâne doar să sperăm că situația se va schimba în curând.

spectacol închis cu alexander gordon

"Ellipses" (2006)

Acest film, filmat de regizorul de film rus Andrei Eshpai, a fost prezentat în al doilea număr al programului și a primit multe recenzii pozitive de la participanții care au fost în studio. Principalul personaj al filmului este o femeie pe nume Kira Georgievna. Ea trăiește o viață complet fericită, care nu este mult diferită de o duzină de alții. Are un soț iubit, copii frumoși și o casă destul de confortabilă. Totul a continuat ca de obicei până când primul soț al lui Kira a apărut pe pragul casei. A petrecut douăzeci de ani în tabere. Acest lucru a afectat grav caracterul și convingerile sale de viață. Dar singurul lucru a ramas neschimbat - sentimente fata de eroina principala. Ca urmare, ei încep să se întâlnească în secret cu sotul ei actual. Dar cât timp pot ascunde adevărul de el?

În opinia spectatorilor care preferă cinematograful de masă să creeze arta, filmul "Dots" (Andrey Eshpai, 2006) a devenit una dintre cele mai puternice opere ale anului. De asemenea, sa remarcat faptul că în film au existat lucrări foarte puternice de acțiune, vrednice de cele mai mari premii. Și cu acest lucru este dificil de argumentat. Doar asta nu a ajutat filmul Eshpai să colecteze un registru de numerar decent în cinematografe.

scris de sergei dovlatovym roman liberov 2012

"Scris de Sergei Dovlatov" (2012)

Roma Liberov este unul dintre cei mai tineri regizori ruși. Filmul său intitulat "Scris de Serghei Dovlatov", a împușcat doar 32 de ani. Puțini oameni reușesc să se declare atât de devreme. In imaginea de mișcare a creat într-un mod foarte neobișnuit, se spune despre viața restante sovietice și scriitor american și jurnalist - Serghei Dovlatov. În anii vieții sale a creat multe opere diferite, și a scris și articole. Datorită numeroaselor scrisori, coloanelor editoriale și interviului, regizorul a reușit să arate această poveste neobișnuită.

Potrivit recenziilor criticilor profesioniști, filmul "Scris de Sergei Dovlatov" (Roman Liberov, 2012) este inovator și are o direcție îndrăzneață. Rar când debutanții gravitează spre experimente. În schimb, mulți încearcă să creeze ceva care să fie ușor de înțeles pentru un public de masă. Dar pentru Roman Liberov, faima nu a contestat. De aceea a reușit să creeze acest film remarcabil de animație documentară.

reprezentând victima centilor de argint din 2006

"Reprezentarea victimei" (2006)

Kirill Serebrennikov este unul dintre cei mai renumiți regizori ruși ai secolului XXI. În timpul scurtei sale cariere, el a reușit deja să-și dezvăluie pe deplin potențialul său regizoral și să creeze un număr considerabil de lucrări remarcabile de film. Spre deosebire de alți regizori, el nu se teme să ridice în subiectele lor teme de actualitate. "Reprezentarea victimei" - una dintre cele mai cunoscute lucrări ale regizorului său, împușcată cu o mulțime de umor negru.

În centrul parcului se află un tânăr pe nume Valentin. A absolvit recent institutul și caută acum un loc pentru a câștiga bani. De mult timp nu trebuia să se uite: el a reușit aproape imediat să obțină o poziție destul de neobișnuită în departamentul local de poliție. În sarcina lui Vali intră pentru a reprezenta victima pe teren infracțiunile, care îi conduce pe inculpați. Cu toate acestea, toate aceste investigații apar exclusiv pentru un control, ceea ce creează o parte considerabilă a absurdității a ceea ce se întâmplă.

Publicul ridicat dintr-o dată un film „joacă victima“ (Kirill Serebrennikov, 2006), în starea de cult. Numeroase răspunsuri pozitive la această zi continuă să se varsă în filmul regizorului. Multi fani de film amintesc scena in care unul dintre personaje spune, este monolog bine-cunoscut, cu aromă de mat selectiv. A fost datorită acestui fragment faptul că această generație a recunoscut filmul curent.

miros de heather ameth magomedov 2011

"Mirosul de vânt" (2011)

Nathanael este un tânăr care își petrece cea mai mare parte a vieții pe Internet. Deci nu este nimic surprinzător prin faptul că realitatea virtuală a devenit pentru el mult mai aproape și mai plăcută decât lumea înconjurătoare. După ceva timp reușește să se familiarizeze cu o fată tânără. Dar ei comunică doar pe Internet. Dar într-o zi, personajul principal decide să facă un pas serios. El colectează lucrurile și se stabilește în călătoria sa. El speră să-și întâlnească iubitul și să încerce să construiască o relație reală. Va reuși să facă asta?

Filmul unui regizor puțin cunoscut, Amet Magomedov, sa îndrăgostit de participanții la programul "Spectacol închis". Experții au exprimat multe recenzii pozitive, și a lăudat, de asemenea, interpret principal al rolului. Dar au existat cei care au rămas nemulțumiți de ceea ce au văzut. Îi poți înțelege. După filmul „Mirosul de iarbă neagră“ (Amet Magomedov, 2011) este un reprezentant tipic al genului de comedie. Da, există o mulțime de idei interesante în film, dar încă se așteaptă ceva mare de la acest film telespectatorii nu consiliază.

alte mami dmitry sky 2010

"Un alt cer" (2010)

Pentru Dmitry Mamulia, acest film a fost singurul din cariera sa. Și este ușor să ghicești de ce, uitându-te la secțiunea cu colecțiile filmului în box-office-ul local. Pentru spectatori, filmul "Un alt cer" (Dmitry Mamulia, 2010) a trecut pur și simplu neobservat. În centrul povestirii se află un bărbat numit Ali, care călătorește în jurul Asiei Centrale cu fiul său de nouă ani. Încearcă să facă tot posibilul pentru a-și găsi soția. A abandonat-o acum câțiva ani, plecând la muncă. Dar Ali nu-și pierde speranța să o găsească și să se întoarcă. Va reuși în asta?

Mulți oameni notează natura dramatică generală a ceea ce se întâmplă pe ecran. Filmul este construit complet pe subevaluare. Printre altele, în practică nu există nici un moment pozitiv. Telespectatorii au vorbit în repetate rânduri despre acest lucru și sa plâns că este destul de greu să se așeze printr-un astfel de film deprimant până la sfârșit.

tip de pe Marte, Sergey Osipyan 2010

"Tipul de pe Marte" (2010)

Filmul „Omul de pe Marte“ (Serghei Osipyan, 2010) a provocat cele mai controversate critici, dar, în același timp, a găsit răspunsul din partea telespectatorilor obișnuiți. Filmul sa bucurat de multe datorită umorul discret ușor și actorii uimitoare ales de mână.

În centrul povestirii se află un tânăr care este angajat într-o companie de ciocolată destul de mare. Deocamdată, afacerile lui au urcat în sus. Dar într-o zi situația sa schimbat dramatic ...

Bedouin igory voloshin 2012

Bedouin (2012)

Cazul rar când toți spectatorii și criticii au fost de acord că filmul beduin merită cu siguranță să fie văzut. Igor Voloshin (2012 a fost anul nașterii imaginii) știe sensul într-un film bun. Talentul regizorului său este notat de toți, fără excepție, datorită căruia "Bedwin" și-ar putea găsi succesul.

În centrul plotului se află o mamă singură tânără, care se confruntă cu probleme grave: fiica ei se îmbolnăvește de o boală gravă. Ea trebuie cât mai curând posibil să strângă suma necesară pentru operație. Dar eroina nu are bani. Apoi, în cele din urmă disperată, decide să meargă într-o țară îndepărtată, unde trata bolile în moduri extrem de neortodoxe ...

Nu toate filmele discutate în cadrul transferului. Lista "închisă" a fost uriașă și fiecare articol din ea merită cu siguranță atenția. Vizionare plăcută.

Katya Gordon: biografia unui diva media scandalosKatya Gordon: biografia unui diva media scandalos
Alexandru Gordon: biografie, viață personală, fotografieAlexandru Gordon: biografie, viață personală, fotografie