Filme și seriale de comedie rusească: evaluare, recenzie, descriere și recenzii

Oamenii ruși sunt o persoană uimitoare. Dacă plângeți, atunci vă plângeți, dacă vă plimbați, apoi la pierderea pulsului, dacă visezi, apoi la munții de aur, dacă râzi, apoi la lacrimi. Și pentru a face cele mai vii emoții, filmăm filme uimitoare de comedie rusească. Ele ridicau astfel de vicii ca mită și adulter, umor drăguț peste simplitatea și naivitatea sătenilor. Și într-adevăr, indiferent cât de vesel sunt poveștile, filmele de comedie rusești despre sate întotdeauna lăsă o impresie de neșters.

Șapte comedii care te fac să râzi fără anvelopă.

Cele mai bune filme și seriale de comedie rusești se scufundă adânc în suflet. Următoarele imagini (evaluarea celor mai de succes) au acest efect:

1. "Iubire și Doves".
  2. "30 vizite".
  3. "8 primele date".
  4. "Despre ce vorbesc oamenii".
  5. "Ziua Radio."
  6. „Barman“.
  7. "Mireasa cu orice preț."

"Dragostea și Doves"

filme de comedie rusă despre satCei mai mulți dintre spectatori se agață de filmele rusești despre sat. Aventurile de comedie, melodramele și chiar fantezia timpurilor sovietice provoacă o adevărată încântare, însă imaginile spirituale simple sunt dincolo de concurență. Filmul "Dragoste și porumbei" se referă la genul melodramei comedie și este a treia piesă de lungă durată a regizorului Vladimir Menshov. La bază comedie lirică se află povestea de dragoste între soțul risipitor, soția mândră și insidiosul razluchnitsey. Un farmec deosebit al filmelor rusești de comedie se datorează actorilor incredibil de talentați și fermecători. Personajele principale din filmul „Love and Porumbei“ jucat de Alexander Mihailov, Nina Doroshina și Lyudmila Gurchenko. Totul incepe in film, ca in povestea populara rusa. Acolo a fost o dată un simplu țăran Vasile, și el a avut o soție gălăgioasă, dar pyshnotelye Nadezhda și trei copii. Un tip în această viață și să nu rănească o muscă, a lucrat bine, soția mea a iubit și respectat, iar la partea de alcool si nu arata chiar bine, cu excepția faptului că berea uneori linge. Dar a existat o pasiune pentru porumbeii Basil - porumbei. În ei, Vasili a investit, de asemenea, bani, câștigat sincer, ceea ce ia dezamăgit soția și economia lui. Dar porumbeii nu ar fi în măsură să distrugă idila familiei, dacă nu un oraș doamnă unul atât de nou-fangled. A luat cunoștință cu Vasily la stațiune, unde trauma a vindecat producția. Deci, invaluit Vasile dragoste de vacanță că el nu a revenit la mama casei și a rămas în oraș plin de viață este o nouă iubire. Dar sufletul omului simplu nu era pregătit pentru o astfel de schimbare semnificativă, iar inima lui a fost rupt la păsări alb cu aripi, dar femeia, inima dulce - Nadyushka.

"30 vizite"

comedie melodrama filme rusăRâsete până la lacrimi provoacă filme moderne de comedie. Melodramele sunt, de asemenea, adesea eliminate în genul de comedie. "30 de vizite" - aceasta este una dintre cele mai strălucitoare melodrame comice din 2015. Ca de obicei, după vizionarea filmului, audiența a fost împărțită în două tabere. Primul a spus cu entuziasm că filmul este super, foarte amuzant și bun, iar Natalia Medvedeva este frumoasă nu numai în momente ridicole, ci și în drame. Cea de-a doua tabără de spectatori a numărat faptul că filmul necomplicat, plictisitor și să-l caute până la capătul dorinței nu apare. În centrul imaginii se află principala eroină Dasha, a cărei relație cu tânărul nu atinge nunta în nici un fel. Într-o zi, cuplurile se certa și tipul rupe relația, ceea ce îl face pe Dasha să disperare. Pentru a se întoarce pe cel care este draga inimii, personajul principal este înregistrat pentru antrenament cu același nume "30 vizite". Mentorul acestui eveniment promite că, dacă te duci treizeci de luni într-o lună, atunci iubirea se va găsi. Dasha acceptă provocarea, dar este ușor să împliniți condiția, când pe cale sunt perverși, fii ai mamei și oameni foarte ciudați?

"8 primele date"

rusă filme comedie aventurăSerialele de comedie rusească, filmele conțin adesea o piesă de ficțiune. "Primele opt vizite" - un film despre întâlnirea sistematică a doi tineri în același loc fără voința lor. Mă întreb cum? Soarta lor interveni putere mai mare, prin care Credință și Nikita, timpul petrecut într-un club de noapte, o trezi zi împreună. La început, ei cred că motivul unei astfel de situații ciudate a fost un număr mare de alcool beat și mintea lor înnorată. Dar acolo a fost! În fiecare zi, ei dorm în paturile lor de lângă, se simt iubit de bărbați și femei, dar încă se trezesc împreună. Și aceasta continuă până când tinerii înțeleg că argumentarea cu soarta este inutilă. Privitorul o astfel de poveste fantastica a fost prins, iar rețeaua este umplut cu o varietate de clienți din categoria „bun film bun“, „demn de complot“, „o idee mare, filmul este recomandat pentru vizualizare.“

Ce vorbesc bărbații

filme de comedie rusă despre aventurile comediei satului„Cvartetul“ umor nu deține, și, la fel ca toate dintre ele filme de comedie rusești „Ce bărbați vorbesc despre“ forțat sincer să râdă în fața televizorului. Faptul că filmul este superb, confirma epitetele, care sunt conținute într-un comentariu despre ea: minunat film excelent onest,, minunat,, inteligent. Ce-a plăcut spectatorul? Povestea a patru bărbați care dezvăluie secretele cele mai profunde în timpul călătoriilor de mașini, au început să ia o pauză de la familiile lor. Dar într-un mod Camille, Sasha, Alex și Glory continuă să discute femei, copii, infidelitatea, mașini, și apoi asigurați-vă că pentru a obține într-o situație foarte amuzant și provocator. In special femeile impresionabili mai bine pentru a nu viziona filmul, deoarece dezvăluie secretele majorității acestor oameni, și, în plus, aproape fiecare femeie găsește în protagoniști iubiți ei înșiși ... Singura întrebare este dacă este pregătită pentru o astfel de revelație ...

"Ziua Radio"

cele mai bune filme de comedie rusească"Radio Day" este una dintre cele mai bune imagini care confirmă faptul că umorul real conține, de asemenea, filme rusești. Comedie aventură și melodramă - un film în orice gen din „Cvartetul“ se dovedește mare. "Ziua Radio" descrie o zi nebună pe postul de radio fictiv. Filmul arată cum prezentatorii radio pot crea cu pricepere munții din molehills și „alerga“ sunt știri provocatoare și creative pe care ei înșiși vin într-o oarecare confuzie. De exemplu, de la „Ziua Radio“ viewer recunoaște că reprezintă un nord-american de iepure-alezajului, și brazilian podkustovny bidentat chernopopik Polliwog. Principalele personaje din film sunt magnifice Leonid Baratz, Rostislav Hayit, Nonna Grishaeva, Kamil Larin și Alexander Demidov. Ce spun publicul despre film? Publicul este pur și simplu încântat!

"Barmanul"

seria de comedii ruse fmlmyCu siguranta, fiecare persoana ar dori sa fie in acelasi timp ametita si frumoasa, cu umor spumos, cu vraja si talentul in toate zonele. Este posibil? Da, dacă e un personaj Vitaly Gogunsky în filmul "Bartender". La fel ca multe filme de comedie rusești, "Barmen" joacă pe complexe umane. Protagonistul Vadik a fost un tânăr foarte modest și complex, așteptând în mod constant înfrângerea, nu a luat niciodată problema în mod decisiv. Se confruntă din nou cu eșecul, pepine în bar, unde barmanul îi servește un cocktail, care îi va potrivi chiar acum. Ca un val de baghetă magică, Vadik devine mai încrezător în ea însăși și reușește să cunoască frumusețea lui Julia. Pentru a arata bine in diferite situatii, Vadik foloseste multe cocktail-uri minunate, care au efectul opus. Efectele băuturii sunt de a trimite Vadik în diferite situații comice. Publicul a apreciat filmul, numindu-l drăguț și ușor, însă ideea este, în opinia publicului, încă prea mediocră. Iubitorii de povesti romantice au considerat acest lucru enigmatic și foarte senzual.

"Mireasa cu orice preț"

rusă filme de comedieFilmele de comedie rusești cu Paul Wola în rolul principal sunt pur și simplu condamnate la succes. În "Mireasa cu orice preț" va deveni rolul lui Lovelace, favorit alfa de sex masculin și de sex feminin al top managerului Stas. Personajul principal este capabil să conducă absolut orice femeie nebună, iar soția clientului său foarte important nu este o excepție. Atunci când părăsesc amantul din apartament, Stas observă șoferul acestui client. Ca urmare a suspiciunii, Stas decide să corecteze situația. Pentru a salva contractul și pentru a-și salva viața, el decide să creeze apariția relațiilor stabile și grave. Este atât de ușor pentru Stas să găsească femeia potrivită? Veți afla despre asta urmărind filmul "Mireasa cu orice preț". Publicul a apreciat talentul actorului Pavel Volya și a lăsat numeroase recenzii, conform cărora filmul - cool, umor - normal, și Stas - este real și imposibil. Dar nu ar putea fi altfel, pentru că Paul Wola este într-adevăr frumos în rolul unui smoothie, care are, de asemenea, un mare simț al umorului.

Filmele incendiare similare cu "American Pie"Filmele incendiare similare cu "American Pie"
Umor și comedii bune americaneUmor și comedii bune americane
Top 5: Cele mai bune comedii ruseștiTop 5: Cele mai bune comedii rusești