Recenzii ale filmelor "House of Fools", "Aurul nebunii", "Fool". Filmul "Fool": recenzii critice

Fool (nedotepa) - eroul invariabil al folclorului oricărui popor, el apare în proverbe, zicări, basme. Din cauza scurgerii sale, el face adesea acțiuni absurde, spre deosebire de bunul simț, spune ceva în afara locului. Uneori eroul este o ilustrație instructivă prin care naratorul ridiculizează deficiențele societății. În același timp, un nebun câștigă destul de des un monstru, salvează pe alții. Nu este surprinzător, cinematograful modern continuă să exagereze leitmotivul nebunului. Printre noutățile industriei naționale în acest subiect se numără filmul "Fool". Feedbackul despre imagine este recomandat pentru vizionare.

Ideea lui Iuri Bykov

Proiect nou Yuri Bykov - filmul "Fool" - recenzii ale criticilor interni de film au fost entuziaști, rating-ul său este IMDb: 8.00. Al treilea film de lung metraj regizat de aspectul său a provocat entuziasm în cercurile de elită artistice rusești, pentru că modelul său anterior de „Major“ a fost atribuit locul al treilea în lista celor mai bune filme ale anului 2013. Acțiunea noii lucrări are loc în aceeași lume cu povestea "maiorului". Pentru publicul tot aceeași țară nesoluționat în care toate mecanismele puterii invaluit corupție și furt, iar iresponsabilitatea colectivă a societății trimite totale de auto-distrugere. Criticii, lăsând filmul "Fool", a menționat că directorul a extins în mod semnificativ noua creare a orbitei de dezvăluiri. De asemenea, nu a trecut neobservat de faptul ca Bykov a invitat mai multi actori de pe banda sa anterioara "Fool": B. Nevzorov, K. Polukhin si D. Kulichkov.

recenzii de film nebun

Declarație fără compromisuri

Nu este un accident de film critici „prost“ a fost juriu bun „Kinotavr-2014“, a confirmat verdictul, a remarcat premiul Bykov pentru cel mai bun scenariu și o diplomă cu cuvintele „pentru exprimarea artistică fără compromisuri.“ Cei mai mulți membri ai Guild Criticilor de Film din Rusia a estimat denunțarea directă frontală a sistemului birocratic al directorului, a devenit, ca urmare a formulării principalelor defecte ale societății ruse moderne - indiferență față de tot ce se întâmplă în jur.

Filmul "Fool" revizuiește privitorii primiți contradictorii. Adepții regizorului-pravdoruba au apreciat poziția regizorului, în care era adevărat, supărat și înverșunat, dar mortal de frig și serios în raport cu eroii. Filistenii sceptici au acuzat în recenziile directorului că el, repetând și repetându-și încrederea în cele mai bune, el însuși în mod sadic lipsit de el.

Recenzii film critic de critici

Caracterul principal - un instalator privat Dmitry (Artem Bystrov) - El trăiește într-un oraș de provincie de la distanță, în apartamentul înghesuit cu părinții săi (Samoshina Olga și Alexander Korshunov) și soția lui (Daria Moroz) și progeniturile (Ivan Brad). Odată ce a ajuns la provocare, el descoperă o fisură în fundația clădirii cu nouă etaje și alte semne ale unei viitoare catastrofe. Realizând că contul a trecut deja la ceas, eroul merge la sărbătorirea aniversării primarului (Natalia Surkova), unde sunt prezenți toți șefii departamentelor. Nu ar fi reprezentanți ai autorităților orașului pentru a aduna puterea de a recunoaște greșelile lor și se grăbesc să organizeze evacuarea imediată a aproape 1000 de locuitori de urgenta la domiciliu, dar acestea sunt prea mult blocat în furtul și krivodushii. Este mai ușor să-l declarați pe Dmitry un prost, să jură, să se pocăiască, dar să nu facă nimic.

Nu e de mirare filmul „Fool“ comentarii este acerbă, senzație de arsură, pentru că, în esență, este o imagine pătrunzătoare a Bykov și ilustrare exactă a frazei comune, care este, uneori, intenții bune deschide drumul spre iad. Dar, după cum a afirmat personajul principal, este întotdeauna merită încercat.

"Casa nebunilor" (IMDb: 7.20)

Cu unele prejudecăți, critica Moscovei de pe banda A. Konchalovsky sub titlul elocvent "Casa nebunilor". Lucrul este într-o poveste neplăcută cu nominalizarea sa din partea Federației Ruse pentru Oscar. Poate că acesta este motivul pentru care "Casa Nebunilor" examinează filmul ca fiind unul dintre cele mai scandaloase filme interne din ultima perioadă. Ceea ce, în general, nu a împiedicat fotografia să obțină o mare premieră la festivalul de film prestigios din Veneția. Autorul a ales bolnavii mintali ca eroi, ceea ce este o mișcare banală și în același timp o acțiune câștigătoare. lume o persoană bolnavă mintală - Un material excelent pentru crearea de imagini luminoase. În acest caz, orice răsucire a complotului, cea mai incredibilă sau, invers, primitivă, are dreptul de a exista. Având în vedere faptul că Konchalovski este un profesionist recunoscut universal, cu o scrisoare de capital, filmul, în ciuda unor deficiențe în drama cinematografică, este perceput ca o lucrare completă și integrală.

recenzii de aur ale nebunii din film

Terenul imaginii

Caracterele principale ale benzii sunt pacienții unui spital de psihiatrie pe frontiera cecenă-ingușă. Din cauza agravării conflictului militar, la un moment dat acestea sunt lăsate la dispoziția lor. Principala eroină a lui Zhanna (Julia Vysotskaya), pacientul spitalului, din cauza glumei nereușite a unui războinic cecenesc, se îndreaptă serios spre coroană. Dar, după cum sa dovedit, tipul a înșelat-o, iar fată, practic, își pierde încrederea în umanitate. Cu toate acestea, este susținută de mediul înconjurător - bolnavul mintal, cu care este confortabil și familiar, unde este mai confortabil decât în ​​spatele poarta clinicii, unde nebunia se extinde în întreaga țară. Și aici, ca urmare a unei alte escaladări a conflictului, trișorul cecen a refugiat în spital. Jeanne hotărăște că viața se îmbunătățește.

casa nebunilor revizuiri ale filmului

"Aurul nebunii" (IMDb: 5.60)

Complet diferit în comparație cu filmele interne apare în fața publicului american Andy Tennant "Gold of Fools". Recenziile filmului îl numeau o comedie simplă, necomplicată, în care nu trebuie să căutați "capcane", un mesaj ascuns de edificare și de moralitate. Acțiunea de complot este legată de istoria principalilor personaje - vânătorii de comori, care în primul rând, dezamăgiți unul cu celălalt și căutând ineficienți pentru comori, dar după ce au atacat traseul acestei comori.

filme nebun recenzii ale publicului

Creatorii pentru succesul filmului au fost invitați să joace rolul principal al unuia dintre cei mai sexy oameni de pe planetă - Matthew McConaughey. Principalul rol feminin a fost dat frumosului Kate Hudson, care arată foarte plin de viață. Prietenul protagonistului a fost comedianul Ewan Bremner (cunoscut sub numele de "Stump from" On the Needle "), iar mentorul - impresionantul, deși scuturat, Donald Sutherland. Scenariștii au făcut personajele să glumească foarte mult, să se abțină de la umor "la toaletă", să se arunce cu picioarele și să se arunce cu mult în căutarea comorii. Consolidat efectul unui yacht de lux, fascinant peisaje și o abundență de fete într-un bikini. A fost cea mai ușoară comedie care poate da odihnă creierului spectatorului și vă reaminteste cât de mare este să trăiți în lume.

Actorii filmului "Insula locuită". Filmul Bondarchuk `Inhabited Island`Actorii filmului "Insula locuită". Filmul Bondarchuk `Inhabited Island`
Alexander Korotkov: filme, roluri, biografieAlexander Korotkov: filme, roluri, biografie
Cine este cel de-al șaselea? Gâturile hoțilorCine este cel de-al șaselea? Gâturile hoților