Seriale TV `The Outcasts`: recenzii, recenzii, recenzii, actori

Seria este bună prin faptul că îi strânge pe spectatori și nu se lasă până la capăt. Apoi, există o anumită asemănare a seriei cu cartea. Și ea absoarbe atenția întregii persoane. Indiferent cât de bun este filmul, este destul de greu să faci o poveste impresionantă în banda de două ore. Desigur, directorii talentați reușesc să facă acest lucru. Cu toate acestea, nu vă înșelați - într-adevăr nu există cinema de calitate.

Seriale TV Izgoi comentarii

Emisiuni TV

Seriile au devenit mult timp o distracție preferată pentru mulți. Nu este o pierdere de timp. Principalul lucru nu este să uităm de viața reală. Cu alte cuvinte, în orice, și chiar în vizionarea filmelor, este necesară o măsură. Seria a devenit o parte integrantă a culturii noastre. În loc să vă risipiți atenția asupra câtorva filme, este mult mai ușor să vă concentrați asupra unei povesti și să fiți impregnată cu ea.

Începutul istoriei

Linia parcelei este construită în jurul familiei Farrells. Locuiesc în munți într-o liniște liniștită. Nici unul dintre membrii familiei nu urmărește niciun fel de beneficii ale civilizației. Dimpotrivă, chiar și dimpotrivă, toți membrii familiei încearcă să evite contactele inutile cu lumea exterioară. Viața lor este plină de pace și prosperitate, pentru că trăiesc în detrimentul naturii.

comentarii despre seria TV și

Aceasta nu este o familie tipică. Fiecare membru este suspendat și nu vrea să lase pe nimeni să se apropie de ea. Principalul lucru pe care îl caută este solitudinea. Aceasta este ceea ce le dă mama-natură, ceea ce nu necesită nimic pentru beneficiile oferite. Cu toate acestea, terenul în care locuiește familia misterioasă le corespunde. Este misterios și adesea periculos pentru locuitorii săi. O persoană obișnuită nu ar fi supraviețuit aici mai mult de o săptămână. Dar pentru Farrell este o mare bucurie, pentru că datorită acestei "glorii", ținuturile pitorești rămân neatinsă și nedorite pentru oameni.

Răsăritul conflictului

Seria "The Outcasts", despre care puteți găsi destul de des, are un conflict clar. Totul începe cu faptul că familia trebuie să facă excursii periodice în lumina pentru a cumpăra niște obiecte de uz casnic pe care natura nu le poate permite. De obicei, fac achiziții fără a părăsi mașina.

recenzii ale seriei Outcast

Problema este berii atunci când pe teren bogat și fertil încep să se holbeze Farrell cei mai bogați oameni care au puterea de a șterge în ziua în care întreaga familie la sol. Timp de mulți ani un număr mare de oameni puternici au încercat să profite de piesa dorită. Cu toate acestea, de fiecare dată când erau convinși că nu totul în lume poate fi rezolvat cu bani, conexiuni și arme. Atunci când oamenii își vor păstra propria lor experiență, este foarte greu să le distrugi.

culme

Comentariile entuziaste ale seriilor TV "The Outcasts" și alte filme similare sunt cauzate tocmai de felul în care conflictul crește și apogeul său. În seria descrisă, tensiunea atinge limita sa, atunci când încă mai hotărăște să prindă o bucată de pământ gustoasă și să-i subordoneze familiei neclintite voinței sale. Ce se va întâmpla ursului care a fost trezit și chiar rănit? Este foarte posibil să se supărească ...

Eroii răzbunării seriei și furia și-au închis ochii la imaginea reală. Din păcate, acești sălbatici, oameni lipsiți de societate, sunt gata să treacă peste orice legi morale. Acele lucruri care îngrozesc o persoană obișnuită vor fi pentru ei o plăcere plăcută de sâmbătă. Seria "Outcast", a cărei descriere a fost prezentată pe scurt, a provocat o reacție masivă furtunoasă. Opiniile publicului au fost împărțite.

recenzii și recenzii ale serialului TV rogue

Opiniile spectatorilor

Recenzile pentru seria TV "Outcast" sunt pline de rapoarte că filmul este plin de cruzime. A respinge acest lucru este dificil, pentru că acest fapt este în față. Cu toate acestea, seria a fost primită foarte călduros de un public larg. Mulți spectatori marchează jocul magnific al actorilor, datorită căruia vă scufundați imperceptibil în atmosfera misterului și a fricii originale. De asemenea, mulți au evidențiat acompaniamentul muzical al picturii, menționând că era la cel mai înalt nivel. Nu puteți păstra tăcerea despre scenele naturale prezentate în serie - peisajul uimitor captează spiritul unui megalopolis gri.

Două tabere pentru spectatori

Viziunile spectatorilor pot fi împărțite în două categorii. Cu toate acestea, este demn de remarcat faptul că ambele categorii au tratat banda nu doar călduros, ci și cu respectarea suficientă a muncii efectuate. Prima parte a publicului este încântată de premiera de film, aplauzele și răspunsul nu sunt o măsură. Și totuși ei recunosc că seria este caracterizată de o abordare dură și de scene ambigue. Dar totul este un dar pentru filmare.

O altă jumătate din audiență crede că filmul are prea multe scene care sunt crud de perceput. Având în general o atitudine binevoitoare față de serie, ei încă insistă asupra faptului că aspectele negative ar putea fi reduse în mod semnificativ. Review-uri și feedback cu privire la seria „Haiducii“ diferă doar în modul în care au fost primite informațiile (cineva considerate scene violente, cineva este perceput ca o caracteristică a genului). Un număr foarte mic de spectatori au acordat banda unui rating scăzut.

serie de recenzori necinstiți recenzii

Anotimpurile seriei

Seria "Outcasts" (sezonul 1, Outcasts) a apărut pe ecrane în 2016. Durata fiecărei serii este de 59 de minute. Primul sezon al seriei conține 13 episoade, care au fost lansate din ianuarie până în aprilie 2016.

Al doilea sezon al benzii este planificat pentru 2017, data exactă a premiului este încă un mister. Creatorii seriei vorbesc despre faptul că există deja 7 episoade, dacă continuarea va fi un mister.

Seria "Outcasts": recenzii, recenzii

De remarcat, de asemenea, sunt revizuirile detaliate ale seriei de la public. Mulți laudă însăși ideea, pentru că, chiar dacă nu este foarte originală, este încă bătută la înălțime. Seria ne oferă o excursie în trecut, care a fost doar recent. Pe de o parte, trăim într-o lume civilizată inteligibilă, în care există lege, drept și responsabilitate, iar cea mai mare valoare este viața umană. Dar, pe de altă parte, Luna are și un dezavantaj. Constrângerea naturii umane, a sălbaticii și a agresiunii - acestea sunt doar încercări de a ascunde adevărata față. În ciuda culturii exterioare, puritanismului și cultivării, fiecare persoană rămâne adevărată pentru sine. Și dacă mâine un apartament sau o casă este jefuită, toată lumea se va răzbuna. Firește, acum există metode speciale de răzbunare - legea. Dar toată lumea va urma această cale și câți oameni sunt acolo care cred sincer că statul va apăra interesele lor arzătoare atât de zeloase?

Seria TV rogue sezonul 1 outcasts

Mulți acordă o atenție deosebită vieții primitive a familiei. Și, în ciuda acestui fapt, au propriile reguli și tradiții, care nu pot fi retrase. Pentru mulți, o astfel de viață este idilică, în ciuda tuturor dificultăților și greutăților ei. La urma urmei, oamenii care trăiesc în acest fel sunt privați de tot felul de prejudecăți și stereotipuri care otrăvesc existența omului modern. Și totuși seria demonstrează cât de subțire este firul dintre libertate, naturalitate, naturalitate și sânge rece, primatul și cruzimea.

Feedback negativ

Seria „Haiducii“, care comentarii mai des pe site-urile dedicate cinematografiei, a devenit o noutate care a surprins și a plăcut multe. Nimeni nu a rămas indiferent față de această bandă. În ciuda abundenței de răspunsuri pozitive, există unii oameni care nu se bucură de vizionarea povestirii și cred că au petrecut timp pierdut.

Critica insistă asupra faptului că spectacolul este plin de tristețe nejustificată, care este doar deprimant, așa cum se aplică în mod necorespunzător. Un alt dezavantaj al filmului este imoralitatea. Aceasta se concentrează nu pe critici, ci pe spectatori obișnuiți. Ei pretind că totul are limite și nu merită să iasă pentru ei. O atenție deosebită este acordată faptului că genul de cinema este foarte popular cu tinerii. Copiii și adolescenții le place să descopere și să discute filmele violente și imorale, și „rogue state“, a adăugat numai la lista de astfel de filme. Poluarea se face pe generația în creștere, care va crește pe astfel de filme.

Pentru a judeca cine este corect, cine este vina, în această situație este dificil. Cel mai probabil, adevărul este că toată lumea decide pentru sine. Puteți găsi adevărul din ambele părți, dar acceptarea oricăreia dintre ele este o chestiune personală pentru toată lumea. Cu toate acestea, faptul că filmul a provocat o furtună de emoții și conversații rămâne neschimbată.

Un alt moment, care a fost uneori plâns de public, a fost cazul descoperirii minereului. La urma urmei, familia a vrut să se mute pe Farrells din cauza faptului că s-au găsit depozite de minereu subterane. De aici, prin întreaga serie, un fir roșu este ideea că, pentru profit, profit și bani, oamenii de afaceri moderni sunt pregătiți pentru orice acțiune.

descrierea descendentă în serie

actori

In rolurile principale în spectacolul realizat de actorii puțin cunoscute, cum ar fi Adam Bernstein, Michael Trim, Francie Swift, Gillian Alexie, Ryan Hurst, Kyle Gallner și David Morse. Ei sunt principalele persoane ale familiei Farrel. Seria "The Outcasts", ale cărei recenzii sunt pline de opiniile opuse, se mândrește cu o selecție excelentă de actori - critici și spectatori au fost de acord cu acest lucru. Fiecare personaj are un fel de carisma care atrag si respinge in acelasi timp.

In plus fata un rezultat, se poate spune că seria „Haiducii“, dintre care comentarii pot fi citite de toată lumea, rămâne noutate tare pe buzele multor spectatori. Opinia publică divizată, dar a rămas fidel punctul principal - faptul că show - foarte bine gândit și de muncă de înaltă calitate.

Seria TV "Phil from the Future": actori și actrițeSeria TV "Phil from the Future": actori și actrițe
Serii populare "Dramele familiei": actori și roluriSerii populare "Dramele familiei": actori și roluri
Actori talentați. "Nu voi refuza" - un film interesantActori talentați. "Nu voi refuza" - un film interesant