Film bun pentru seara: lista, recenzii

Seara in compania prietenilor, familiei, iubitului sau singur este o modalitate minunata de a te relaxa dupa o munca grea. Ce trebuie să faceți în acest moment? Desigur, arata interesant de film. Film bun

pentru seara, lista și ratingul cărora sunt prezentate în acest articol, vă va permite să vă relaxați și să vă îmbogățiți lumea spirituală.

Film bun pentru lista de seara

Filme de familie: top-8

Cele opt filme, destinate vizionării de către întreaga familie, au inclus cele mai populare filme și desene animate din secolul XX-XXI, practic fără restricții de vârstă. Nu poți alege un film bun pentru seară? Lista filmelor luminoase și interesante de familie, creată conform majorității recenziilor pozitive, vă va permite să alegeți exact filmul potrivit pentru vizionarea serii.

"Unu acasă": două părți

Film bun pentru lista de seara

Un film ironic despre un băiat care a întâlnit de două ori Crăciunul de la o familie. Pentru prima oară pentru că a fost uitat acasă, iar în al doilea a confundat tatăl său cu un străin și, ca rezultat, sa așezat pe un plan greșit. Ambele părți ale filmului umple spectatorul cu emoții pozitive, respectiv, acesta este un film bun pentru seara. Lista, recenziile - de obicei, oamenii sunt interesați atunci când încearcă să aleagă o imagine pentru o vizionare plăcută. Acest film este pe listă cele mai bune comedii de familie, iar răspunsurile despre aceasta sunt doar pozitive.

Madagascar: Trei serii vesele

Film bun pe lista de seara despre aventura

Un desen animat luminos și plin de umor este pur și simplu creat pentru a le împărți cu copiii. Caractere colorate, acompaniament muzical excelent - toate acestea nu vor lăsa indiferent nici măcar un adult. Caracterele memorabile, carismatice vor ridica starea de spirit atât pentru copii, cât și pentru părinții lor.

Cronicile din Narnia

Film bun pe lista de seara a primului 10

Povestea a patru copii evacuați în timpul celui de-al Doilea Război Mondial de la casele lor și a trimis pentru o vreme o rudă îndepărtată. Chiar fără să știe ce se așteaptă aventura, copii, joc, urca intr-un dulap vechi și ajunge în țara magic - Narnia. Grafică excelentă, vedere panoramică, personaje bune, lupte pentru adevăr și pace - toate acestea sunt în fiecare din cele trei filme. Filmele sunt adaptate la povestile povestitorului britanic Clive Staples Lewis.

Podul spre Terabithia

Film bun pentru lista de seara

Un basm despre felul în care fanteziile din copilarie devin realitate. Doi eroi - o fată și un băiat - își încep comunicarea cu o competiție permanentă. În ciuda rivalității și a neliniștii, ei devin cei mai buni prieteni. În curând, eroii descoperă un loc magic în pădure, care este aproape de casele lor. Filmul este o lucrare fantastică dramatică, a cărei vizionare face să ne gândim la multe lucruri. Role bine prescrise și grafică excelentă, poveste "neîntreruptă" - toate acestea sunt în film. "Podul spre Terabithia" - bun venit la basm.

"August Rush"

Film bun pe lista de seara a Rusiei

O întâlnire rapidă a doi iubiți, dar a unor oameni atât de diferiți, a fost un impuls pentru crearea unei noi vieți - un copil care după 12 ani va merge în căutarea părinților săi. Un băiețel care a crescut într-un adăpost este înzestrat cu o dragoste de muzică, simte și aude acolo unde omul obișnuit nu observă nimic. Întâlnindu-se în drumul său cu diverse obstacole, confruntându-se cu neînțelegerea și cruzimea oamenilor, Augustus se duce ferm la obiectivul său. El speră că atunci când părinții aud muzica pe care o joacă, vor înțelege cu siguranță că acesta este fiul pierdut și se va întoarce la el. Filmul face un joc de actori excelent de neuitat, un complot neliniar, dialoguri bine scrise și, bineînțeles, muzică. Acesta este un film bun pentru seara. Lista, care a inclus acest film, este numită "filmele cele mai iubite și evaluate". Și se face în conformitate cu cele mai multe comentarii pozitive.

"Regele leului"

Povestea unui mic leu cub Simba, a fost mult timp un clasic al cinematografiei familiale. Acest desen animat poate fi revizuit din nou și din nou, în timp ce se confruntă cu emoții destul de contradictorii. Ideal pentru împărtășirea cu copiii.

„Pomului de Crăciun“

Un film bun din distribuția cinematografică internă. În mai multe părți ale filmului există diferite povestiri despre eroi, asemănători cu noi, despre locuitorii obișnuiți ai țării. Întruchipat pe ecran comedie actori contemporani comediant, comedianți celebre Svetlakov Serghei, Ivan Urgant și cifrele de top din industria filmului - Gaft Valentin, Maria Shukshin, Tatiana Dogileva. Humorous melodrama, recomandat pentru vizionarea de către întreaga familie.

Film bun pentru seara: "Lista lui Schindler"

Film bun pentru seara Lista de shindler

Departe de a fi copii, dar nu mai puțin interesant un film interesant despre un om al cărui principal scop a fost de a face mai mulți bani prin organizarea unei fabrici în ocupat Cracovia. Cu toate acestea, circumstanțele se dezvoltă în curând astfel încât începe să înțeleagă și să-și pară rău pentru oamenii care lucrează la întreprinderea sa. Imaginea are loc în timpul celui de-al doilea război mondial. Tragic și, în același timp, viața reafirmării filme, care dă speranțe pentru cel mai bun, din moment ce lumea este încă este loc pentru mila. Recenzile acestui film piercing sunt de cele mai multe ori inimile, așa cum mulți oameni au rămas mult timp sub impresia imaginii.

«1 + 1»

Film bun pentru lista de seara

Un film francez excelent despre prietenia a doi oameni din straturi sociale complet diferite. Un om bogat aristocratic, care trebuie să se mute într-un scaun cu rotile după un accident, și un tânăr fost prizonier care îi pasă de el. Fiecare personaj are propriul său caracter, istorie, individualitate. Un film despre bunătate, care nu depinde de suma banilor din contul bancar.

Film bun pentru seara: lista (Rusia)

Cinematografia rusă, sau mai degrabă, calitatea acesteia, conform recenziilor de pe web, lasă mult de dorit. Dar este într-adevăr așa? Desigur, nu toate filmele din industria autohtonă de film poate fi numit o capodoperă, cu toate acestea, există o serie de imagini, vedere că vor impresiona publicul lor.

Film bun pentru lista de seara

Dacă doriți să găsiți un film bun pentru seară, lista (top 10) dintre cele mai populare picturi rusești va ajuta cu plăcere în această problemă dificilă.

1. "Alive". Povestea unui soldat care sa intors din razboiul cecenesc. El și-a pierdut piciorul în timpul luptelor, dar a fost salvat de colegii săi. De-a lungul filmului, omul vede fantomele tovarășilor săi căzuți, încearcă să-și ierte și să accepte lumea fără război așa cum este.
  2. "Poddubny." Film biografic despre marele atlet Ivan Poddubny.
  3. "Brother" și "Brother 2". Povestea lui Danila Bagrov, implicată inconștient în lumea gangsterilor din anii `90. Demobilizat, el caută adevărul, luptând împotriva nedreptății prin propriile sale metode.
  4. "Compania nouă". Un film tare, care arăta întregul adevăr despre războiul din Afganistan, eroismul indecent al soldaților ruși, viețile tinere scoase pe altarul războiului.
  5. "Legenda nr. 17". Biografia filmului despre starul hocheiului sovietic Valery Kharlamov.
  6. "Metro 2012". Filmul este o catastrofă, care povestește despre apariția unei fisuri în metroul din Moscova, care a provocat inundarea întregii linii de metrou. Odată blocați, oamenii din una dintre trenuri încearcă să scape. În același loc, subteran, unele detalii despre viața personală a victimelor sunt descoperite inconștient.
  7. Brigada. Un film cu mai multe părți, arătând realitățile anilor `90, dificultățile de creștere a tinerilor, banditria agresivă. Compania tipilor tineri sparge prin spini la stele, eliminând obstacolele pe drum.
  8. Boomerul. Filmul, al cărui scenariu este legat de statutul pentru acele vremuri o mașină neagră - BMW. Dar acesta este doar vârful aisbergului. Patru prieteni din anii `90 trăiesc rapid o viață interesantă, dar periculoasă, pe marginea unui fault.
  9. „surori“. Povestea a două jumătăți de surori, care trebuiau să se ascundă din cauza intrigilor de hoți care voiau să o omoare pe cea mai tânără fată și pe tatăl ei. Bătrânul încearcă din greu să-și salveze sora și pe sine.
  10. Cetatea Brestului. O imagine istorică care arăta Marele Război Patriotic așa cum era în realitate. Durerea, lacrimile si suferinta umana sunt reflectate in film foarte sincer si tacut.

Comentariile predominante despre aceste filme sunt pozitive. De exemplu, serialul de televiziune "Brigada" a fost însoțit de multe pentru descrierea veridică a acelor vremuri, precum și pentru jocul talentat al actorilor. Filmul "Compania a 9-a" este foarte popular cu bărbații pentru imaginile caracteristice, condițiile dure și regulile afișate în acesta. Unii observă o ușoară denaturare a faptelor, însă acest punct poate fi omis, deoarece filmul este artistic, nu documentar. Filmul "Metro 2012" a provocat o furtună de răspunsuri diverse. Spectatorii nu arătau încântați de performanțele unor actori, dar, în general, imaginea era plăcută de mulți. Fanii benzii îl consideră chiar un concurent vrednic la filmele de catastrofă de la Hollywood. În orice caz, filmele listate în această listă nu vor strica seara plăcută.

Despre dragoste

Film bun pentru lista de seara despre dragoste

Cuplu în dragoste pentru a alege un film bun pentru seara, o listă de dragoste, emoții, pasiune va ajuta cel mai bine. Atenția dvs. este oferită de filme, recomandate pentru vizionarea în comun cu a doua jumătate:

1. "Jurnalul memoriei". O poveste romantică citită de un bătrân într-un notebook. Un film interesant, proaspăt, plin de sentimente, emoții și, cel mai important - iubire profundă și sinceră. Acesta este un film interesant pentru seara. Lista, care include "Jurnalul de memorie", se numește "cele mai bune melodrame".
  2. Forrest Gump. După cum se spune, Dumnezeu îi protejează pe copii și pe nebuni. Acest film descrie viața lui Forrest Gump, un om non-malware, care suferă de demență, dar cu o inimă curată și cu gânduri. Realizează mari succese în viață, dar nu pune prea mult efort în ea. De-a lungul întregii imagini, dragostea lui Forrest pentru fostul său coleg de clasă poate fi urmărită, pe care le primește unul de celălalt prea târziu.
  3. - Casa de lângă lac. Lumile paralele se intersectează. Doi complet, spre deosebire de om, arhitect și medic, începe să comunice printr-o cutie poștală din afara casei în care locuia, atât la momente diferite: el în 2004 și ea în 2006. corespondență permanentă cu privire la subiectele cele mai intime provoacă dezvoltarea de „corespondență“ a iubirii. În încercările lor de a se întâlni, iubitorii riscă să se piardă pentru totdeauna.
  4. "Ghost". Iubitorii se pregătesc să trăiască împreună o viață lungă într-o casă nouă, fără a bănui că unul dintre ei va muri în curând. Sam, a cărui viață a fost tăiată atât de brusc, sub formă de fantomă este un amant, încercând să o protejeze de pericolul iminent. Dar Molly nu-l aude și nu văd, atunci pentru tip există doar o cale de ieșire - să ceară ajutor de la mediul excentric al Oda May.

Gen de aventură

Dacă, gândindu-vă cum să alegeți un film bun pentru seară, lista de aventuri este primul lucru care vine în minte, deci trebuie să vă familiarizați cu această secțiune. În următoarea listă există filme despre aventurile spațiului, despre călătorii pământești și bătălii fantastice.

1. "Stăpânul Inelelor". Toate filmele din această serie uimi cu o abundență de efecte speciale, o varietate de personaje, o poveste diferită. Bazat pe celebrul roman Tolkien. Hobbiturile, elfii, gnomii și alte creaturi mitice vor fi bucuroși să compună compania pentru tine. Fanii fanteziei sunt complet incantati de acest film.
  2. "Războaiele secundare". Film, care a devenit un clasic. Pentru fanii fanteziei și aventurii. Curse incitante la viteza luminii, peisajele futuriste, lupta pentru libertate si, desigur, dragostea - acest film dinamic are totul. E mai mult decât un film bun pentru seară. Lista în care imaginea introdusă este departe de cea singură. Filmul apare în listele "celor mai favorizate filme" și "cele mai bune 100 de filme".
  3. "Interstellar". Seceta pe care omenirea a întâlnit-o lasă oamenii de știință fără altă posibilitate decât să treacă printr-o gaură neagră pentru a găsi o nouă planetă potrivită vieții oamenilor. Recenzile despre aceasta sunt ambigue, dar majoritatea oamenilor îi plăceau filmul. Unii dau vina imaginii pentru o complexitate excesivă și o complot greoi, de neînțeles.
  4. "Cast Away". Un film despre noul Robinson, abandonat din întâmplare nelocuită insulă. Ceea ce o persoană care vrea cu adevărat să supraviețuiască și ceea ce îl așteaptă după ce se întoarce în lumea oamenilor este o scurtă descriere a acestui film fascinant.

Este greu să-i mulțumim pe toată lumea și pe toată lumea. Prin urmare, poate că unele dintre aceste filme vor dezamăgi spectatorul cu certitudine. Dar majoritatea fanilor cinematografului modern le-a plăcut. Alegeți și bucurați-vă!

Lista celei mai bune tambur recomandate pentru vizualizareLista celei mai bune tambur recomandate pentru vizualizare
Ce merită văzute din filme: un triplu de filme demneCe merită văzute din filme: un triplu de filme demne
Comedie despre nuntă: primele treiComedie despre nuntă: primele trei