Cele mai bune seriale despre cel de-al doilea război mondial: rating și recenzii

În acest articol cititorilor li se oferă un rating de proiecte TV, care include cele mai bune seriale despre cel de-al doilea război mondial. Ele reflectă nu numai segmentele eroice cu jertfe de sine și exploatări ale oamenilor obișnuiți, dar și tablouri de batalion, care spun despre numeroasele bătălii și bătălii. Unele dintre filmele care mi-au plăcut cel mai mult despre cel de-al doilea război mondial sunt melodramele liniste, în care se povestesc povestiri stridente și sufletești. Dar, indiferent de genul în care aparține seria militară despre cel de-al doilea război mondial, este cu siguranță un proiect remarcabil.

Vom lua cunoștință de evaluarea celor mai bune casete, permițându-ne să aflăm mai multe despre acea catastrofă monstruoasă care a avut loc în secolul XX.

"The Interpreter"

Cele patru serii ale acestui film, lansate pe ecrane în 2014, încep pe lista noastră, care include cele mai bune serii despre cel de-al doilea război mondial. Ei reflectau povestea despre modul în care o persoană obișnuită, de neimaginat, a devenit un adevărat erou.

Teleproiectul povestește despre profesorul simplu de chimie - Andrey Petrovich Starikov, căruia îi lipsea porecla "Charlie Chaplin". Această persoană obișnuită locuiește în vechea casă - bine cu mama și soția sa. Vecinii săi, cu care este prieten, reprezintă o compoziție internațională plină de culoare. Printre ei se numără evrei și ucrainieni, armeni, tătari și ruși. Cu toate acestea, modul de viață obișnuit și măsurat schimbă dramatic sosirea germanilor ...

seriale despre cel de-al doilea război mondialAmintiți-vă cele mai memorabile serii despre cel de-al Doilea Război Mondial, puteți face o concluzie clară că acest proiect nu este ca majoritatea acestora.

Protagonistul filmului "Interpretul" nu este super-soldatul armatei sovietice. Este un profesor obișnuit care trebuie să lucreze pentru germani. În film nu există trageri tradiționale pentru scenele militare. În același timp, personajul principal nu îndeplinește sarcina extrem de secretă a comenzii.

Dacă te uiți la diferite seriale rusești despre cel de-al doilea război mondial, atunci trebuie remarcat că acest lucru rămâne în memorie pentru o lungă perioadă de timp. Primul sentiment care provoacă filmul este confuzie. La urma urmei, pentru mulți, în special pentru generația tânără, al doilea război mondial este o poveste frumoasă, iar imaginea sa centrală este un soldat care poartă cu mândrie și cu încredere bannerul viitoarei Victorii.

Cu toate acestea, autorii care au creat, fără îndoială, un nou film, își introduc spectatorii la tragedia secolului al XX-lea, prezentându-l fără nici o ornamentare. Acest lucru ne permite să înțelegem ce oameni speriat nu numai pe câmpurile de luptă sau când obțineau date de informații. Stăteau în fața unei alegeri periculoase și în ceea ce părea a fi o dimensiune zilnică pentru ei.

Principalul personaj al filmului "Traducătorul" - Andrei Starikov - era fluent în limba germană. În timpul războiului, el a rămas în orașul său natal Taganrog, ocupat de germani. Curând, fasciștii au oferit cadrelor didactice un loc de muncă la sediu ca interpret. Lăsarea lui Starikov pentru a-l abandona era echivalentă cu sinuciderea.

Se pare că un simplu profesor de chimie a continuat să-și trăiască viața măsurată în timpul războiului. În ciuda ocupației, are o treabă bună. Cu toate acestea, el este gata să dea mult (dar nu viața lui) să o abandoneze. Și aceasta este în ciuda faptului că "colegii" lui Andrei sunt absolut stupizi și uneori chiar și oameni buni. Cu toate acestea, Starikov înțelege că, în niciun caz, ei nu vor deveni oameni cu aceeași minte. Și la lucrarea acestei persoane liniștite este familia sa, în care se așteaptă reaprovizionarea. Și traducătorul personalului german nu știe cu cât va putea să se bucure că cei dragi sunt lângă el. Desigur, imediat face totul pentru a continua să trăiască, ca și înainte. Cu toate acestea, războiul vă cere să faceți parte cu alb sau negru. Nu tolerează nici o jumătate de ton. Mai devreme sau mai târziu, războiul forțează o persoană să se oprească. Dar uneori trebuie să treacă teste serioase înainte de asta.

Filmul arată clar atitudinea ambiguă a populației locale față de cei care colaborează cu noile autorități. Și aceasta se aplică nu numai adulților, ci și foștilor studenți ai lui Starikov. Și în acest sens, autorii proiectului de televiziune au transmis cu succes atmosfera psihologică care sa dezvoltat în jurul bărbatului care odinioară a amestecat copiii cu mersul lui Charlie Chaplin. Un întreg lanț de evenimente tragice îi determină pe Andrei să înțeleagă că este pur și simplu imposibil să nu rămână la o parte. Un detaliu foarte relevant al complotului a fost o capcană, care a lovit brusc piciorul interpretului. Ideea foarte lăudată și artistică a acestui mini-serie a fost modul de a transforma un mic om inconștient într-un adevărat erou.

În recenziile pentru filmul "Interpretul" tema muzicii care a fost auzită în ea este de asemenea atinsă. Este uneori numită avangardă și transmite bine caracterul naiv și sincer al eroului, precum și starea de spirit a întregii imagini. Uneori, muzica ușoară pare să facă încercări de a trece la marș. Acest lucru confirmă doar faptul că războiul care a intrat în oraș nu este deloc pentru eroul filmului. El pur și simplu participă la ea, pentru că nu există altă cale de ieșire.

În general, conform recenziilor criticilor și spectatorilor de film, autorii filmului s-au confruntat cu succes cu sarcina lor. Ei au forțat fiecare persoană implicată în vizualizarea picturilor lor să supraviețuiască povestirii prezentate, simțindu-se fiecare moment al ei.

Această serie militară despre cel de-al doilea război mondial a devenit un debut remarcabil de televiziune al regizorului Andrei Proskkin. Baza acestui proiect este complotul filmului francez "The Old Gun", care povestește despre intelectualul înfricoșător. Rolul principal în film a fost foarte convingător jucat de Vitaliy Khayev. Potrivit recenziilor publicului și criticilor de film, acest actor a reușit să-și facă un rol minunat în rolul său dramatic.

"Batalioanele cer foc"

În 1985, mini-seria sovietică despre cel de-al doilea război mondial a apărut pe ecrane. Lista celor mai bune dintre aceste proiecte TV nu poate fi imaginată fără acest film. La urma urmei, are o compoziție unică de actori și scene spectaculoase la scară vizuală.

seriale despre cel de-al doilea război mondialFilmul "Batalioane cere foc" cu încredere poate fi în clasament, care include cele mai bune serii despre cel de-al doilea război mondial. La urma urmei, complotul său este una dintre etapele cele mai decisive ale operațiunilor militare. Seria povestește despre forțarea trupelor armatei sovietice a Niprului. Acțiunea are loc în 1943. Cele două batalioane sunt însărcinate să ajungă pe malul râului ocupat de germani. Scopul acestei descoperiri dezastruoase este deturnarea forțelor inamice pentru a arunca cu succes diviziunea într-un punct strategic de importanță pentru armata noastră - orașul Niprului. Inițial, comanda a asigurat luptătorilor de batalion în sprijinirea liniei lor cu focul de aviație și artilerie. Totuși, brusc, planul ofensiv a suferit modificări semnificative.

Multe seriale despre cel de-al doilea război mondial au fost adaptarea operelor literare. Nu a fost o excepție și acest teleproiect. A fost scos din romanul cu același nume, scris de Yuri Bondarev.

Mini-seria „Batalioanele sunt rugați să foc“ a devenit primul din industria autohtonă de film, a ridicat problema, din care discuția continuă până astăzi. Aceasta se referă la nevoia de pierdere enormă de viață a poporului sovietic, care au avut loc în acest război teribil. Și poate că ar trebui să fie evitate, arătând alfabetizare și sofisticare în planificarea ostilităților? Și armata noastră ar fi ajuns la o victorie, în cazul în care generalii nu se uita la oameni ca „carne de tun“ sau ca zimți, efectuarea mindlessly structura ordinelor cele mai absurde comandantul? Această întrebare a fost ridicată de eroul Alexander Zbruev - căpitanul de luptă Ermakov. El a supraviețuit în mod miraculos, care trece sacrificare sângeroase în lupta cu forțele superioare ale mult inamicului. Căpitanul, care a pierdut mulți dintre colegii lor, cu îndrăzneală aruncat în fața comandantului de divizie, care le-a trimis la moarte, cuvinte dure despre indiferența oamenilor și împietrire, adăugând că ofițerul său imediat comandant nu poate fi numit decent.

La un moment dat, romanul lui Bondarev a fost clasificat ca o tendință literară specială, care are un nume disprețuitor "Trench Truth". Criticii au crezut că nu se poate baza pe opinia unui simplu soldat care nu știe nimic despre planurile furate și înțelepte ale comenzii. Cu toate acestea, care ar fi intențiile oficialilor militari dacă personalul nu ar arăta un adevărat eroism și curaj?

Înainte de audiența filmului "Batalioanele cer foc" este o serie întreagă de imagini de neuitat și strălucitoare ale ofițerilor și soldaților. În același timp, fiecare persoană este înzestrată cu pofta sa, propriile trăsături caracteristice unice. Până la sfârșitul filmului, nu toți eroii vor supraviețui. Și acesta este adevărul aspru al unui război brutal, care este prezentat într-un mod talentat și cinstit în filmul regizat de Alexander Bogolyubov și Vladimir Chebotarev.

"Oceanul Pacific"

Ne continuă pentru seria TV americană despre cel de-al doilea război mondial. El a ieșit pe ecrane în 2010 și a spus publicului despre bătăliile desfășurate de marinarii americani din Pacific, și anume insulele Okinawa și Iwo Jima. Înainte de ei a fost sarcina de a proteja Australia de atacurile japoneze.

"Oceanul Pacific" - o serie despre cel de-al doilea război mondial (SUA), care reflectă viața personajelor înainte și după ostilități. Filmul arată în mod clar personajele eroilor, lumea lor interioară și descrie modul de viață obișnuit pentru soldați.

La fel ca multe seriale despre cel de-al doilea război mondial, imaginea face o îngrijorare pentru eroi ca și pentru oameni foarte apropiați.

Potrivit multor spectatori, după ce a citit despre faptul că filmul a fost împușcat de americani, nu a existat nici o dorință specială de a privi. La urma urmei, opinia acestei țări cu privire la participarea la cel de-al doilea război mondial este diferită de cea a noastră. Iar aceste temeri au fost confirmate în prima serie a filmului. În ei, așa cum ar fi trebuit, eroii curajoși de război au demonstrat puterea indestructibilă a armatei americane. Cu toate acestea, odată cu dezvoltarea parcelei, spectatorul începe tot mai mult să se scufunde în atmosfera evenimentelor, mai puțin și mai puțin gândindu-se la detaliile mici. În unele locuri seria ne face să ne dăruim acelor evenimente care apar pe ecran, să empatice și să simpatizeze cu eroii, în timp ce îngroziți de senzațiile unui război teribil. Apoteoza evenimentelor descrise vine în cea de-a 9-a serie, care arată într-o singură respirație.

seria militară despre cel de-al doilea război mondialSeria merită explorată din două părți. Numai atunci putem vorbi despre plinul imaginii. Pe de o parte, filmul descrie un bytovuha american, care nu este doar plictisitor pentru privitor, dar nu are nici un sens în sine. Pe de altă parte, autorii imaginii pot fi lăudați pentru operațiile lor de luptă excelente, care grevează cu amploarea lor și se agață de suflet. Există o mare de sânge și zgârieturi de noroi care zboară după explozii, peisaje chic și gloanțe stângace. Toate acestea merită cea mai înaltă laudă.

Regizat de D. Podesva, K. Franklin și D. Nutter, au fost capabili să transmită spiritul armatei și atmosfera care stăpânea în ea. Tosca inactivitate, rare momente de bucurie, tristețe de despărțire cu casa familiei, precum și coeziunea și unitatea echipei, care nu se ajunge bandy obosit glume cazarmei fără sfârșit. Și toate acestea sunt suprapuse peste oroarea reală a războiului, nesiguranța totală a unui om care stă la doar un pas departe de moartea sa. În mod clar reflectat în film și teama de suspans, și groază fără sfârșit a morții de pe ambele părți ale beligerantei. Fața războiului din film arătat atât de clar că unele dintre evenimentele privitorului arată ca fiind în tranșee cu personajele și emoțiile revărsare de valurile izvorate de frică.

"Miturile Sokolovului"

Având în vedere cele mai populare serii militare rusești despre cel de-al doilea război mondial, este imposibil să nu mai vorbim de filmul regizat de Bakhtiyor Khudoynazarov. A înlăturat povestea confruntării ticăloșilor cu porecla Crucea (interpretată de Philip Jankowski) și principalul contrainformații sovietice Sokolov (actorul Andrei Panin).

Acțiunea are loc în septembrie 1939, când a început al doilea război mondial. Majorul Sokolov a venit în Crimeea pentru a identifica rețeaua agenților unei organizații teroriste anti-sovietice (ROVS). Această Uniune militară rusă este condusă de personalul căpitanului Semenov (Crucea).

seriale despre cel de-al doilea război mondialOdată ce personajele principale ale seriei erau ofițeri albi. Dar, în 1917, drumurile lor s-au despărțit - Semenov și Sokolov au fost pe diferite părți ale operațiunilor militare. Desigur, se cunosc, știu că fiecare dintre ei reprezintă o organizație opusă. Cu toate acestea, în ciuda dorinței de a pune capăt dușmanului, ei nu se grăbesc să aducă verdictul la executare. Atât Sokolov cât și Cross sunt foarte jucători. Ei construiesc un joc complex care să ducă la moartea întregului sistem inamic. Șansele ambelor sunt aproape egale. Împotriva rețelei de informații bine poziționate a ROVS, Sokolov creează un grup de informații al femeilor, asamblat din fete fără experiență.

Potrivit recenziilor criticilor de film, creatorii seriei își arată pur și simplu privitorilor tot ce sa întâmplat în acei ani. Nu există impunere de opinii în acest film.

Aceasta a fost ultima poză a lui Andrei Panin. Acest actor de la Dumnezeu nu a avut timp să se ridice la seria în legătură cu moartea sa. De aceea, complotul filmului a fost ușor modificat de către autori.

"Submarine"

Dacă luăm în considerare seria de război străin despre cel de-al doilea război mondial, atunci filmul, împușcat de regizorul Wolfgang Petersen, trebuie să fie cu siguranță pe lista celor mai buni. Acest film a fost produs de Germania, Marea Britanie și Franța.

Proiectul decorează seria de filme despre cel de-al doilea război mondial, care povestește despre viața de zi cu zi a marinarilor. Acțiunea se desfășoară într-un submarin german în timpul confruntării criteriului cu flota britanică. Autorii arată în mod clar publicului viața de fierbere în interiorul submarinului, coeziunea și echipa de oameni curajosi, a lupta cu elementele și amenințarea constantă a morții reprezentate de distrugătoarele britanice.

În opinia criticilor, filmul „submarin“ a fost o versiune cu drepturi depline TV, luminoase pe deplin și viu obiectul submarine militare. Nu e de mirare show de șase ori nominalizat la „Oscar“, inclusiv pentru munca excelentă camerei (acțiunea dinamică a filmului de sase ore are loc într-un spațiu îngust sub apă, barca).

În 1983, filmul a fost interzis. De ceva timp nu a mers pe ecran din motive ideologice. Adevărul este că spectacolul și-a arătat eroii germani ca marinari obișnuiți folosiți ca "furaje de tun", și nu ca niște fascisturi urâte.

"Apostolul"

Foarte interesante și fascinante sunt multe seriale despre rușii din cel de-al doilea război mondial. Unul dintre ei este, fără îndoială, "Apostolul", împușcat în 2008 de regizorii Yuri Moroz, Nikolai Lebedev și Ghenadi Sidorov.

Filmul filmului începe cu o poveste despre cum la începutul războiului o aterizare nereușită pe teritoriul URSS a unui spion german. Sabotorul, capturat de ofițerii NKVD, este ucis când încearcă să scape. Un spion german sa dovedit a fi un hoț rus în dreptul care a rămas accidental pe teritoriul ocupat. Înainte de NKVD este sarcina de a descoperi rețeaua de informații a inamicului. Pentru aceasta, checiștii s-au îndreptat spre fratele gemene al unui hoț în lege - un simplu profesor rural. El a luat locul celui decedat și a început să îndeplinească o sarcină morală.

Serii militare ruse despre cel de-al doilea război mondialSeria a fost un beneficiu al lui Evgeny Mironov (a jucat ambii frați). In acelasi timp, criticii evidentiaza impresionanta lui viziune a telespectatorului in rolul de gemeni versatil. Decorat cu seria și jocul lui Nicholas Fomenko, care a creat imaginea căpitanului NKVD, precum și defectorul rus Alexandru Bashirov.

Întreaga poveste are loc pe fundalul celui de-al doilea război mondial. Totuși, părea că a fost rupt de ea. Seria povestește despre istoria unui grup separat de eroi. De aceea, criticii fac referire la imaginea genului istoric, detectiv, subliniind că acesta este un adevărat thriller spion. În film există multe conspirații și complicații, astfel încât privitorul aproape până la capăt nu înțelege care din personaje este un prieten și cine este inamicul.

"Mussolini și cu mine"

Această serie descrie povestea prăbușirii dictatorului din Italia, care a fost spusă de fiica sa Edda. Filmul arată în mod clar poziția lui Mussolini, care, în timpul evenimentelor dramatice care s-au întâmplat, l-au separat de familie. Dictatorul este sprijinit numai de soția sa devotată, dar și de o tânără amantă. În acest Mussolini se simte ura față de fiica lui Edda, al cărui soț a fost principalul motiv pentru arestarea și căderea protecției fasciste.

"În iunie a 41-a"

Există seriale despre cel de-al doilea război mondial (rus și străin), a cărui complot este o poveste de dragoste. Printre aceste filme se numără și banda "In June 41st", lansată în 2003. Povestea dramatică, pe care a spus-o publicului, sa desfășurat în primele zile ale celui de-al doilea război mondial.

Seriale TV din Rusia despre cel de-al doilea război mondial

Apoi, Rosa Ashkenazi - o tânără americană în vârstă de douăzeci de ani - a venit în patria părinților ei într-un mic sat din Belarus. Ea a decis să pregătească material muzical din folclorul local, care ar fi util atunci când a creat un muzical Broadway. 20 iunie 1941, fata a venit la Zhdanovichi. Două zile mai târziu, fasciștii, care au capturat o parte din teritoriul Belarusului, au condus populația din sat într-o sinagogă și au ars în viață oameni neajutorați. Rosa a scăpat în mod miraculos de moarte. Împreună cu un ofițer al armatei sovietice, Ivan Antonov, care a supraviețuit după înfrângerea batalionul său, ea nu face nici o încercare de a prinde din urmă cu retrăgându interioare în față. Între eroi adevărata iubire clipește ...

Filmul a fost regizat de Mikhail Ptashuk. Aceasta este o producție comună a cinematografilor ruși și americani.

Filme noi

Seria despre al doilea război mondial în 2016 a cerut un nou nivel de acoperire a evenimentelor tragice care au avut loc în secolul al 20-lea. Pe ecrane, filmele de calitate slabă au început să apară mai rar.

Emisiuni TV despre război în ultimii ani sunt mai populare cu spectatorii decât proiectele de film despre polițiști și bandiți. Și asta nu este accidental. În seria militară sunt stabilite bugete semnificative pentru utilizarea tehnologiei reale, lucruri autentice și costume.

Seriale americane despre cel de-al doilea război mondialDintre cele mai interesante produse noi din anul 2016, puteți selecta seria "Comandă". Povestea lui se referă la evenimentele din 1945, când țara sărbătorea victoria, iar unele din China și Manciuria rămân sub conducerea lui fascist Japonia. Soldații armatei sovietice, loial datoria lui ca un aliat, va intra în lupta cu un inamic crud și foarte puternic.

O altă serie interesantă - "The Last Frontier". Este programată pentru a 71-a aniversare a Victoriei. Filmul este dedicat exploatării panfilovilor. Acești tineri soldați, care tocmai au fost luați în rândurile armatei sovietice, trebuie să apere autostrada Volokolamsk, pentru a nu-i admite pe fasciști la Moscova.

documentar

În 2008, a fost produsă o imagine pe ecrane, filmată în comun de către regizorii polonezi și britanici. Asta este seriile documentare despre cel de-al doilea război mondial. Ciclul, numit „al doilea război mondial: În spatele ușilor închise“, a declarat public adevărata poveste a modului în care Stalin s-au ciocnit în primul rând cu naziștii, și apoi - Roosevelt și Churchill. În același timp, autorii au subliniat impactul acestor evenimente asupra cursului celui de-al doilea război mondial și asupra evoluției Europei postbelice.

Spectatorii vizualizează seria de fapte tragice de neimaginat care au fost luate din materiale de arhivă. De asemenea, evenimentele care au afectat soarta lumii postbelice sunt clar dezvăluite.

Filme interesante despre primul război mondialFilme interesante despre primul război mondial
Cele mai bune avioane ale celui de-al doilea război mondial: luptătorii sovietici și germaniCele mai bune avioane ale celui de-al doilea război mondial: luptătorii sovietici și germani