Cele mai bune filme ale deceniului: rating, descriere și recenzii

Cele mai bune filme ale deceniului ar trebui împărțite pe genuri. Deci, vizualizatorul va fi mai ușor de navigat în selecție atunci când vizionează. Recent, în cinematograful modern, probabil, este dominat de fantezie și acțiune. Cu toate acestea, mulți regizori continuă să lucreze la drame și melodrame. Acest articol va prezenta doar imaginile cele mai reprezentative din ultimii zece ani, rating-ul specificat pe o scară de 10 puncte, în conformitate cu „kinopoisk“ date.

Noua lucrare a lui P. Jackson

După o eliberare triumfătoare a „Stăpânul Inelelor“, la începutul secolului al 21-lea, regizorul a filmat alte lucrări ale lui Tolkien, a scoate trilogia „The Hobbit“ (2012-2014.). Această imagine de film pe scară largă a devenit un eveniment real în industria de film modern, mai ales după succesul răsunător al primului proiect. Filmul este pre-istorie și spune povestea uimitoare aventuri B. Begginsa și piticii pe drumul spre Lonely Mountain. În general, publicul a primit cu căldură pictura, observând atmosfera deosebita, o poveste fascinantă și un joc bun de actori. Cu toate acestea, aproape toate au remarcat dezavantajul său semnificativ: abundența de grafică pe calculator, care uneori tăie ochii. În plus, unii au subliniat problemele cu script-ul: fanii au acordat o atenție faptului că acțiunea are loc prea rapid. Cu toate acestea, ratingul francizei este de 9,5.

cele mai bune filme ale deceniului

"Jocuri de foame"

Cele mai bune filme ale deceniului în genul de fantezie îl atrage pe spectator ca o poveste originală și o producție neobișnuită. Această kinotrilogie a fost publicată în 2008-2010 și a câștigat o largă popularitate în întreaga lume. Aproape toți spectatorii recunosc în unanimitate faptul că succesul benzii se datorează în mare parte performanței excelente a rolului principal - D. Lawrence. Tatăl se bazează pe aceleași cărți și este dedicat luptei unei fete simple și prietenului ei pentru supraviețuire în condițiile teribile ale dictaturii afacerilor de spectacol. Ratingul imaginii este destul de ridicat - 7.3.

Cele mai bune filme ale ultimului deceniu

"The Beginning"

Cele mai bune filme ale deceniului în genul fanteziei nu sunt doar o poveste de aventură de aventură, ci și o semnificație profund filozofică. Imaginea lui K. Nolan (2010) a devenit un fel de cult în multe feluri datorită multor descoperiri originale. Mai ales publicul laudă-o pentru faimoasa scenă cu orașul răsturnat. În plus, toți celebrează unanim magnificul joc al lui L. DiCaprio. Banda spune despre un om de știință neobișnuit care încearcă să reglementeze visele oamenilor. O idee neobișnuită și o fotografie de calitate au adus imaginea unui rating ridicat - 8,7.

Drame americane

Cele mai bune filme ale acestui deceniu, genul este încă popular, în ciuda dominația clară a ficțiunii în cinema. Una dintre ultimele lucrări ale S. lui Spielberg „Podul Spionilor“ a primit „Oscar“ și feedback pozitiv de la ambele critici și de public pentru jocul cu acțiune excelentă și imagine foarte competentă, exactă a confruntării dintre cele două sisteme, personificare a avocatului american și un spion sovietic. Rating-ul imaginii este ridicat de -7,5.

top filmele de top ale deceniului

O altă dramă, publicată anul trecut - "In Inima Mării" - a mulțumit și spectatorului modern datorită combinării acțiunii cu conținutul filosofic. Filmul spune despre oameni care au fost unii cu unii cu natura și forțați să supraviețuiască în condiții inumane, care schimbă pentru totdeauna viziunea lor. Rating-ul benzii este de 7,3.

Picturi domestice

Cele mai bune filme din ultimul deceniu al producției rusești în genul dramatic sunt demne de menționat. În primul rând, este necesar să numim "echipa", care sa dovedit a fi, de fapt, un remake al cinematografului sovietic eponim. Banda spune despre soarta piloților, alocând un loc semnificativ ca dezvăluirea imaginilor lor și a acțiunii. Imaginea a fost foarte bine primită de public și a obținut un rating destul de ridicat - 7.9.

Top 10 Top 10 filme

O altă imagine din această serie este "Sunstroke" (2014). Acest film a primit recenzii mixte. Topul celor mai bune filme decenii ar fi incomplete fără a menționa acest lucru. Stilul specific de prezentare, care spune o poveste de dragoste de celebra poveste omonim Bunin și care prezintă un punct de cotitură în istoria țării noastre, pune munca într-un număr de cel mai cunoscut prim-ministru de anul trecut Nikita Mihalkov a lui. Dar, din moment ce mulți oameni au găsit limba ei dificilă, ratingul era de 5,8.

Subiecte de dragoste

Cele mai bune filme ale deceniului (TOP-10) și includ o adaptare de povești sentimentale, care continuă să fie populare. Printre cele mai recente filme din această serie - „Înainte de a te-am cunoscut,“ filmul a fost foarte bine primit de public, ea a remarcat, în primul rând, un joc perfect E. Clark, o poveste emoționantă și o imagine frumoasă. Un film despre dragoste fete simple și tinere prosperă, dar omul legat de scaunul cu rotile. Ratingul imaginii este destul de ridicat - 7.7.

Un alt film din acest gen este "egal". O anti-utopie, spunând despre dragoste între doi oameni dintr-o societate în care orice manifestare a sentimentelor a fost considerată o boală. Audiența a luat notă de ideea inițială, însă ei indică și o narațiune prelungită, deci ratingul este 6.2.

cele mai bune filme ale ratingului deceniului

Picturi orientale

Cele mai bune filme ale deceniului, o listă a cărora este prezentată în această revizuire, au fost filmate, de asemenea, în state non-europene. Trebuie subliniat faptul că există două filme de regizori din țările est-europene. Banda indiană "Numele meu este Khan" este foarte populară cu spectatorul modern, care este indicat de un rating foarte bun - 8.1. Ea spune o poveste tradițională despre iubirea interzisă, care este împiedicată de obstacolele sociale. Cu toate acestea, toată lumea a plăcut jocul atingând rolurile principale, care au umplut parcela familiară cu noi nuanțe.

Filmul turcesc "Tu, casa mea" a fost primit cu entuziasm de către public. O poveste tristă și emoționantă despre modul în care tinerii se lupta cu boala de eroina, nu lăsa pe nimeni pe spectatori indiferenți de această marcă și o poveste bună, și performanță talentat a actorilor, prin urmare, rating - 8.

Cea mai faimoasă premieră

În această secțiune, trebuie, desigur, indicați spre al șaptelea episod din „Star Wars“, care pare să fi fost unul dintre proiectele cele mai anticipate. Cu toate acestea, opinii despre film puternic împărțit: unii fani au fost foarte încântați să vadă continuarea francizei iubit din nou, alții, dimpotrivă, a fost criticată pentru lipsa de originalitate în poveste, cu repetarea istoriei a fost mult timp cunoscut, astfel încât scorul - 7,2.

Cele mai bune filme din lista deceniului

Cele mai bune filme ale deceniului, a căror evaluare îi ajută pe spectatori să facă o alegere, se disting printr-un complot dinamic cu elemente de dramă. Aceasta este și imaginea "Survivor", care a fost foarte bine primit de către critici și spectatori. Filmul spune despre un vânător care a fost aruncat în taiga să moară, dar încă a reușit să scape. Spectatorii apreciază jocul DiCaprio, o poveste interesantă, astfel că filmul este de 7.8.

Cinema "Nescafe" IMAX - plăcere de la cinema la cel mai înalt nivelCinema "Nescafe" IMAX - plăcere de la cinema la cel mai înalt nivel
Guillermo del Toro - filmografia regizoruluiGuillermo del Toro - filmografia regizorului
Cine îl aștepta pe Bilbo Baggins în Muntele Lonely? Întâlnire cu teribilul SmaugCine îl aștepta pe Bilbo Baggins în Muntele Lonely? Întâlnire cu teribilul Smaug