Filmul "Walk": recenzii. Actorii din filmul "Walk"

La sfârșitul lunii septembrie, lumea a văzut premiera mult așteptată a lui Robert Zemeckis, care a căzut în uitare în timpul regizorului de cult. Și acum sa întors și cum! În publicația noastră de astăzi vom vorbi despre o nouă capodoperă a maestrului turnurilor dramatice - filmul "Walk" (2015). Comentariile privitorului rus vor fi de asemenea trimise instanței cititorului.

Despre evenimente reale

Industria filmului a încetat de mult să uimească cu povești originale. Cele mai bune filme sunt puse pe celebrele bestseller-uri sau bazate pe evenimente reale. Deci, în acest caz, Zemeckis a bazat situație win-win, care spune despre curajul de curajos francez echilibrist, prețuite pentru o lungă perioadă de timp, s-ar părea, vis nerealizabil: mergeți fără asigurare între turnurile gemene.

Recomandări de călătorie

Povestea reală a tightrope curajos Walker Philippe Petit ne ia în mijlocul anilor `70. Dragoste francez la Turnurile gemene atât de fascinant încât publicul nu mai amintesc soarta tragică a clădirilor monumentale, complet cufundat în atmosfera de ceea ce se întâmplă. Dacă nu sunt în măsură pentru a viziona filmul „Walk“, recenziile de imagine pentru a vă împinge la acțiune.

O poveste simplă care te poate ține în suspans

Se pare că ar putea fi mai plictisitor decât să urmăriți câteva minute cum un erou curajos încearcă să treacă de la clădire la clădire fără asigurare la o altitudine de câteva sute de metri? Ar putea fi plictisitor dacă Robert Zemeckis nu a luat cazul. A reusit sa combine incompatibilitatea, sa distruga distrugerea dramatica cu scene din viata trecutului eroului, a folosit maxim efectele tehnice. Ca rezultat, am primit cea mai anticipată premieră din lumea cinematografiei - "Walk" (2015). Comentariile celor care au vizionat deja filmul sunt pline de epitete în tonuri excelente. Spectatorii își împărtășesc emoțiile și nu înțeleg cum este posibil să experimentezi groaza și frica împreună cu protagonistul, știind că acesta este doar un film? Dar dacă imaginea a avut succes, înseamnă o mare victorie pentru întreaga echipă.

Vederi panoramice ale orașului New York

Cuvinte specifice merită operatori și editori ai imaginii. Potrivit autorilor grafica pe calculator a fost de a crea complet re-frumusete în vârstă de 40 de ani din New York. În cazul în care echipajul salvat pe bugetul filmului, ar fi greu de gestionat imposibilul și lumea cu răsuflarea tăiată, nu ar vedea o re-creație realistă orizontul orașului. Cu toate acestea, efectele vizuale sunt altceva. Ele constau în tehnici subțiri cinematice și nu depind de investiții financiare.

Realizați recenzii ale filmului

În filmul "Walking" (recenzii despre imaginea pe care o puteți vedea în articol), au fost combinate două momente importante. Dacă grafica computerizată scumpă recreează perfect atmosfera și panorama orașului, atunci scena finală este apogeul și un adevărat miracol vizual. Potrivit spectatorilor, scena climatului este nimic mai mult decât magia cinematografiei în sensul clasic.

"Walk" (film): actori, compoziție

Bineînțeles, filmul nu putea deveni o revelație reală fără o castă selectată cu pricepere. Inițial, rolul lui Philippe Petit Robert Zemeckis a fost luat în considerare numai de Joseph Gordon-Levitt. De fapt, alternativa la actor, care are mai multe roluri bune în spatele lui, nu a fost. Joseph sa confruntat cu misterul cu cea mai grea sarcină: cu ajutorul unui plan apropiat de a reflecta întreaga drama a ceea ce se întâmplă. În plus, actorul vorbește fluent limba franceză. Dar, pentru a juca un adevărat francez, el a trebuit doar să tragă pronunția franceză.

Plimbare 2015 de comentarii

Cuvintele calde merită Ben Kingsley impecabile și convingătoare. Dacă grupul actorului este mic sau selectat în principal din tinere talente promițătoare, atunci filmul, ca și aerul, are nevoie de cel puțin un interpret venerabil. Prezența unui actor câștigător de Oscar pe ecran adaugă și mai multă importanță imaginii.

Astăzi vorbim despre noua creație a lui Robert Zemeckis - filmul "Walk". Vom oferi feedback despre activitatea actorului de mai jos. Între timp, hai să vorbim despre singurul rol, de fapt, de sex feminin, care a fost interpretat de Sharotte Le Bon. Acum, cariera acestei actrițe canadiene, care are rădăcini franceze, urcă pe deal. Filmele americane nu trebuie să caute în Franța tinerețe, dacă scenariul pentru film necesită să joci rolul unei fermecătoare franceză. La urma urmei, au întotdeauna Charlotte Le Bon.

Plimbați actorii de film

Opinii despre filmul "Walk" pot da imaginii cel mai mare scor. Acest lucru a fost posibil datorită geniului creator - regia lui Robert Zemeckis și distribuția de cap a lui Joseph Gordon-Levitt, Ben Kingsley și Charlotte Le Bon. De asemenea, în film au participat Ben Schwartz, Steve Valentine, Mark Camacho și alții.

Cum să dezvălui caracterele personajelor

Pentru Joseph Gordon-Levitt a stabilit mult rolul unui tânăr și îndrăzneț, un fel de tinere veșnică. Anii pleacă, iar actorul nu se schimbă. Vizitatorul îl consideră, pentru că Joseph nu numai că putea să reflecte caracterul protagonistului, ci sa obișnuit cu imaginea și a transferat complet lumea interioară a lui Philip Petit. În spatele emoțiilor protagonistului, nu vom vedea munca minuțioasă făcută. Se pare că Gordon-Levitt însuși simpatizează cu eroul său, poate că undeva simte o asemănare interioară. De aceea, în ciuda naturii dramatice a acțiunii desfășurate, totul sa dovedit oarecum ușor și confortabil.

Cum vede privitorul mentorul lui Philippe Petit? Este exact genul de personaj pe care Ben Kingsley la arătat pe ecran. El este pretențios, uneori reținut, uneori prea rigid, dar deloc lipsit de prudență și generozitate.

Cinematografe

Astăzi vorbim despre "Walk" de la Robert Zemeckis. Filmul, actorii, munca regizorului au primit deja recenzii ravnite de la public și comentarii mai puțin reținute de la critici. Trebuie remarcat faptul că așteptările publicului au fost pe deplin justificate.

Regizorul a reușit în principal: într-o manieră relaxată să reflecte caracterul francez adevărat, spiritul revoltei, farmecul, auto-ironia, fervoarea și maximalismul. Cine, dacă nu francez, ar fi putut să se aventureze într-un act atât de îndrăzneț și disperat? Două perioade reflectate în film, împărțite ca pe două poli. Fiecare dintre ele are propriul farmec. Aceste perioade sunt atât de diferite, dar se completează perfect perfect reciproc. Fără îndoială, acest film merită privit.

Ideea principală

Care este ideea principală a filmului? O persoană obișnuită este întotdeauna inspirată să realizeze acțiunile oamenilor obișnuiți. Vizitatorul este mult mai interesat să urmărească povestea în care este scris narațiunea în numele persoanei care a reușit să învingă frica, și nu de la un super-erou înzestrat cu abilități supranormale. Spectatorul, care urmează super-eroul, se relaxează și se distrează, urmărind acțiunea minunată, umplute cu efecte speciale de mare buget.

Spectatorul care urmărește chinul omului obișnuit, simpatizând povestea povestită, este gata nu numai să vărce lacrimi, ci și să fie purificat spiritual. Orice persoană își va lua ideea principală: dacă poate, atunci pot.

Bineînțeles, după ce am vizionat filmul "Walk" (revizuirile benzii pe care le-am prezentat în această publicație), nimeni nu se grăbește să repete fratele francezului. Fiecare persoană are propriul vis. Fiecare dintre noi după vizualizarea imaginii va începe în mod necesar să se adapteze valului corect. În plus, această dramă pretențioasă și îndrăzneață ascunde subtilități filosofice mai profunde. Acum, fiecare persoană care a vizionat filmul "Walk" (recenziile pe care le-am furnizat în materialele acestei publicații), sunt sigur că puteți contesta nu numai circumstanțele, ci și dumneavoastră.

Opinii despre filmul Walk

Oraș și mii de opinii îngrijorate

Acest film are totul: o mulțime de privitori și simpatizanți care se confruntă cu protagonistul, încântător peisaj New York, îți taie răsuflarea, prietenie puternică de sex masculin, poveste de dragoste romantica, un pic de umor, și numai unul condus de Robert Zemeckis trucuri cinematice. Așa cum am spus, apogeul filmului a devenit scena finală destul de lungă în cazul în care personajul principal în susținerea au fost mii de vizionări excitat. „Walk“ fără ele nu ar fi în măsură să transmită atmosfera dramatică a benzii. Recenzile filmului reflectă pe deplin atmosfera evenimentelor reale. Un spectator în cinema și speriat și emoționat ca doar privitori in sfert din New York acum 40 de ani.

Este un remediu ideal împotriva tuturor fobiilor umane. De la primele fotografii, încrederea necompromisă și încrederea de sine a unui curajos coardă este izbitoare. În ciuda faptului că el nu a făcut eroism pentru a salva viețile altora, toată lumea din jurul lui îl admiră. Se pare că în film nu există defecte, chiar din punct de vedere tehnic, deoarece Philippe Petit însuși a acționat în calitate de consultant.

Acompaniament muzical

Cuvintele separate merită și acompaniamentul muzical. Compozitorul Alan Silvestri este partenerul permanent al lui Zemeckis. Toate momentele cele mai culminante și grandioase sunt chiar mai accentuate cu ajutorul muzicii. Se poate rezuma în mod sigur că fiecare dintre participanții la proiect a contribuit cu contribuția lor, contribuția lor neprețuită la capodopera filmului "Walk". Recenzile filmului oferă o ocazie de a aprecia pe deplin munca fiecărui participant la echipajul de film.

Maria Ermolova revizuire plimbare

Pentru unii oameni, un feat este un salt cu parașuta la alte feat - când să conteste propriile fobii și să stea în cabină. O poate deveni o croazieră râu pe navă „Maria Yermolov,“ pentru alte acte disperate. „Walk“ (recenzii ale filmului pot fi găsite în materialele noastre de publicare) poartă un sens puternic: nu tratează viața ca călătorie ușoară și relaxat râu. Fiecare persoană ar trebui să aibă un scop. Iar personajul principal, care a provocat soarta, nu se tem să-și realiza visul, în ciuda a tot ceea ce, acest lucru este demn de respect.

Comedie `Big Walk`: actori, roluri, complotComedie `Big Walk`: actori, roluri, complot
Filmul "Arma veche". Actorii Philip Noiret și Romy Schneider în filmul "The Old…Filmul "Arma veche". Actorii Philip Noiret și Romy Schneider în filmul "The Old…
- Mamă, nu-ți întrista-2. Actorii din filmul "Mom, Do not Grieve-2"- Mamă, nu-ți întrista-2. Actorii din filmul "Mom, Do not Grieve-2"