Piesa "Two on a swing": recenzii în Contemporan, la actorul de teatru, în adăpostul comedian, în TsDNKH

Un leagăn este un simbol. Simbolul impermanenței, în primul rând. Încercările de scăpare din trecut conduc protagonistul la o nouă relație, plină de absurditate, din momentul în care se întâlnesc și se încheie cu separarea, și constă în șmecheri și coborâșuri.

joacă două pe revistă leagăne

Piesa lui Gibson "Two on a swing" cu succes continuă pe scena diferitelor teatre din toate colțurile lumii.

Povestea lui Broadway

Lucrarea a fost scrisă la mijlocul secolului trecut. Drama a două inimi iubitoare. Avocatul care îl învârte pe Jerry și dansatorul Gitel, care nu reușește, reduce incidentul. După petrecere la prieteni comuni, în cazul în care Gitel a placut Jerry, el găsește telefonul și solicitând o întâlnire sub pretextul de a cumpăra un frigider. Jerry este căsătorit, el încearcă să rupă relațiile cu soția sa și începe peste tot din nou, inclusiv cariera, dar el nu poate, și chiar și după divorț oficial, Jerry se întoarce la soția lui, lăsând Gitel unul. Despartirea lor este tragica - el si ea iubesc, dar este imposibil sa fim impreuna. Dialogul final al iubitorilor de joc dedica lucrurile mici Gitel Jerry explică cum să-l contacteze, cerându-i să sune când este nevoie de ajutor, și numai la sfârșitul anului, pentru prima dată, el spune că o iubește. Gitel zâmbește, încercând să ascundă plânsul, iar primul îl închide.

De-a lungul istoriei, eroii au sentimente puternice - de la ură la iubire total consumatoare. Swing sus, leagăn jos -două pe un review contemporan leagăn

Variații pe tema

"Doi pe un leagăn", în spectacolul actorilor ruși, adună forțe complete nu numai în spațiul post-sovietic, ci și în străinătate. Câteva teatre faimoase din Rusia organizează o piesă "Doi pe o leagăn". Recenzile privitorilor despre ceea ce au văzut au fost doar pozitive. Desigur, ceea ce se întâmplă pe scenă, depinde în mare măsură de actori, dar fără talentul directorului de a juca o muncă bună este imposibil. În ciuda faptului că spectacolele din diferite teatre sunt puse pe o singură lucrare, fiecare pereche de actori joacă în felul lor, adăugând replici undeva, undeva eliminându-le. Regizorul construiește schița evenimentelor așa cum o simte, actorii împlinesc cu măiestrie ideea sa într-o acțiune magnifică.

contemporan

Prima piesă din 1962 a fost pusă în scenă de Teatrul Sovremennik. Comentariile "Două pe leagăn" au primit cele mai calde. Timp de 30 de ani, în timp ce Galina B. Volchek a pus în scenă piesa, actorii au fost înlocuiți, dar teatrul a strâns întotdeauna camere pline.

joacă două pe un review contemporan leagăn

Revenind din nou la complotul preferat, regizorul nu se îndepărtează de tradiții. Spectacolul a fost realizat în spiritul teatrului psihologic, ca un semn al respectului pentru opera Sovremennik. Un minim de peisaj, fiecare dintre acestea fiind un simbol. Principalul lucru, desigur, este telefonul. El este acel fir delicat între personajele care îi conectează la începutul piesei și care se sfărâmă la sfârșit. Piesa "Doi pe leagăn" primește recenzii nu numai despre direcția remarcabilă și jocul actorilor, ci și publicul apreciază muzica, care completează în mod remarcabil acțiunea. Frank Sinatra ne scufundă în atmosfera acelor ani, compozițiile precis selectate intră complet în tema a ceea ce se întâmplă pe scenă.

Fidelitate față de tradiții

Piesa "Doi pe leagăn" (Sovremennik), recenzii ale publicului despre el încă o dată demonstrează că regizorul nu se înșela, revenind la istoria jucată de mult timp. În ciuda faptului că Galina Volchek a pus în scenă spectacolul, practic fără a schimba nimic, totuși unele inovații au apărut în producție. Neon, care nu era în anii `60, și iluminarea, care simbolizează luminile strălucitoare ale New York-ului, se adaugă la stagiunea tragediei. Jocul de lumină ajută la simțirea starea de spirit a eroilor mai adânc.

Forțe proaspete

Pentru actorii care au jucat piesa "Doi pe o leagăn" (Sovremennik), feedback-ul telespectatorilor care își amintesc de producția ultimilor ani, entuziasmat. Mulți spun că nu-și pot restrânge lacrimile, astfel încât jocul a fost pătruns. Galina Borisovna nu sa înșelat aici. Alegerea actorilor este o altă diferență între performanțele anilor trecuți și această nouă producție. Anterior, au participat doar actori din trupa de teatru. În noua producție Gitel joacă rolul actriței de teatru - Chulpan Khamatova, dar Jerry a fost invitat de la set.

teatru contemporan două pe un swing отзывы

Actorul Cyril Safonov a fost filmat în seriale. Favorit de mulți spectatori, Cyril a deschis cu o latură complet nouă și nefamilară și nu a dezamăgit. Despre piesa „Doi pentru un balansoar“, „Contemporan“ feedback-ul primit de la primele zile de spectacole, mai ales opinii despre actorii jocului. duet Talentați în primul act face audiența să râdă din toată inima peste fraze și glume caustice, peste stangacia lui Jerry, iar al doilea - să plângă, uitam eroii angoasa mentale.

doi pe un adăpost aglomerat recenzii comic

Chulpan și-a confirmat din nou aptitudinile. Subțire, elegantă, într-un costum turcoaz cu o fustă luxuriantă care accentuează talia ei subțire este încă un simbol al fragilității. Nu fără nici un motiv, Jerry îl cheamă mereu pe copil. Nu joacă - ea trăiește în acest rol. Nu este doar un rol, este o dedicație pentru Galina Chalikova. Ea a fost creatorul fondului "Dă-mi viață" și acum trei ani a murit de cancer. Era ea, conform lui Chulpan, capabilă de o astfel de iubire sacră.

Nu cu mult timp în urmă a lansat o versiune actualizată, iar piesa „Doi pentru un balansoar“ (teatru „contemporan“), audiența reală apreciativ care a spus o mulțime de bun, a câștigat o mare popularitate în rândul amatori de teatru. Sala este întotdeauna plin, biletele vândute instantaneu, în ciuda costului relativ ridicat.

două pe revistă leagăn arntgolts

Casa de cultură feroviar

Un alt teatru din Moscova, a decis să joace piesa "Doi pe un leagăn", - TsDKH. Opinii ale publicului despre această producție spun că regizorul Andrei Kiryushchenko sa confruntat cu opera.

A fost neașteptată alegerea actorilor. Rolul lui Gitel a jucat în mod miraculos Tatiana Arntgolts, iar Jerry a fost reprezentat remarcabil de Grigory Antipenko. Un nou rol a relevat talente remarcabile. Grigory, în rolul său, folosea în mod activ expresii și gesturi faciale, ceea ce distinge în mod semnificativ jocul său de jocul mai restrâns al lui Safonov. Jerry Gregory sa dovedit mai emoționant. Sincer, compararea jocului a doi actori nu este complet corectă. Toată lumea are propria sa carismă. Și spectacolul "Doi pe o leagăn" nu poate fi similar unul cu altul, reprezentat de diferite colective creative.

Răspunsurile unor spectatori care au vizitat nu numai premiera, dar și producțiile ulterioare ale unui teatru, sunt diferite. Publicul susține că același răspuns pare absolut diferit. Îndemânarea actorilor este accentuată de fiecare dată, duritatea și inexactitățile minore dispar.

Câmp pentru creativitate

Mulți spectatori, înainte de a merge la teatru, au citit piesa și au vizionat vechiul muzical american "Two on a swing". Review-urile de performanță au obținut cele mai bune rezultate. Publicul a recunoscut în unanimitate că atât actorii, cât și regizorul au făcut o treabă foarte bună. În ambele versiuni, actorii au fost atât ușor cât și dificil în același timp. Este greu pentru că nu a mai rămas nici un singur videoclip, fie de la repetiții, fie de la performanțele trecutului, fără sprijin. Pe de altă parte, acesta este un mare plus, există o oportunitate pentru creativitate. Fiecare actor a arătat eroul pe care la imaginat. Jucat ca inima a determinat.

De la serie până la scena mare

Rolul jucat în piesa "Doi pe leagăn" Arntgolts, recenziile primite excelent. Tatiana a fost foarte organică: scena finală în care ea plânge, aruncând telefonul, nu lasă nici un spectator indiferent. În timpul acestui dialog de adio, mulți bărbați din hol au șters lacrimi.

două pe revistă de performanță leagăn

Piesa "Doi pe un leagăn" a fost primită nu numai de la teatre din Moscova, ci și de la locuitorii diferitelor orașe din Rusia și din străinătate.

Jerry și Gitel în spectacolele de la Antipenko și Arntgolts au făcut o turneu foarte mult, iar în toate orașele există spectacole la vânătoarea totală. Datorită acestor roluri, au reușit să scape de eticheta "actor de telenovel" și să câștige iubirea unui public nou, mult mai larg.

Ce va spune Petru?

Nu numai Teatrele din Moscova dă o adevărată sărbătoare de sentimente publicului, care a venit la piesa "Doi pe o leagăn". Opinia "The Shelter of the Comedian" a fost destul de reținută, pentru a se potrivi climatului răcoros din St. Petersburg. Regizorul Veniamin Felshtinsky a interpretat faimosul muzical Broadway în felul său. Dar acest lucru nu a împiedicat performanța să primească premii bine-meritate.

joacă două pe leagăne revizuiește adăpostul comediantului

Elena Kalinina în rolul lui Gitel și Oleg Fedorov, iar mai devreme - Dmitri Vorobyov, a obținut un mare succes pe scena Teatrului din Sankt Petersburg "Adăpostul comediantului". Pentru prima dată, spectacolul a fost prezentat publicului în 2004, iar de atunci sa ținut de 150 de ori. Este demn de remarcat faptul că performanța piesei este că regizorul a primit premiul „spoturi luminoase de aur“ la nominalizarea „Cel mai bun Ansamblul“ și a devenit membru al sezonului de teatru St. Petersburg din Praga în 2007. Și, deși revizuirea "The Two on the Swing" "Adăpostul comediantului" nu a fost la fel de numeroasă ca și spectacolele din teatrele de la Moscova, spectatorii de la St. Petersburg au iubit această piesă. Sălile sunt întotdeauna pline, actorii nu au voie să părăsească scena pentru mult timp, răsplătindu-se cu o mulțime de aplauze.

Datorită unor astfel de actori și regizori talentați, arta actoriei trăiește. Și indiferent ce spun ei, mergând la teatru, comunicarea în direct cu actorii, emoțiile autentice nu vor înlocui niciodată această artă din viața noastră.

Jeri Halliwell: o poveste de succesJeri Halliwell: o poveste de succes
"Two on a swing": un rezumat și o analiză a lucrării lui W. Gibson"Two on a swing": un rezumat și o analiză a lucrării lui W. Gibson
Jerry Seinfeld. Biografie, filmografie, fapte interesante din viața comediantuluiJerry Seinfeld. Biografie, filmografie, fapte interesante din viața comediantului