Seră armată din policarbonat: fotografie, recenzii, construcție

Structurile de seră din policarbonat au fost destinate înlocuirii structurilor tradiționale de film și de sticlă. Noul material a oferit o serie de avantaje, inclusiv o combinație unică de capacitate de transmisie a luminii și rezistență la acoperire. De asemenea, policarbonatul este caracterizat de respectarea mecanică, ceea ce simplifică operațiunile sale de procesare și de asamblare ca întreg. Continuarea conceptului de astfel de structuri a devenit o seră consolidată, a cărei fotografie este prezentată mai jos. În acest caz, accentul se pune și pe consolidarea bazei de cadru datorită profilurilor metalice de înaltă rezistență.

seră armată

Caracteristicile serelor armate

Funcția de armare este atribuită cadrelor galvanizate. De obicei, un profil în formă de U este utilizat în diferite dimensiuni. De exemplu, secțiunea medie a secțiunii este de 20 x 30-40 mm. Prin lungimea structurii poate ajunge la 5 m, dacă este vorba de ferme private. Materialul din care se pot folosi sere armate din policarbonat în partea din structura de bază este, de asemenea, importantă. Cel mai adesea se utilizează oțel, iar cele mai scumpe ansambluri sunt completate cu metal de primă calitate. Această soluție garantează un grad ridicat de fiabilitate a cadrului.

În același timp, este imposibil să se asigure rezistența la vânt și precipitații fără utilizarea unor racorduri adecvate. Această sarcină se realizează în majoritatea cazurilor prin inserții de oțel. În funcție de parametrii generali cu care este proiectată sera, pot fi utilizate profiluri de diferite forme. Pe lângă profilul în formă de U, de exemplu, se găsesc și țevi și cadre pătrate. Cu toate acestea, acestea mai grele de construcție și sunt doar potrivite pentru stabilirea unei fundații de construcție cu drepturi depline. Pe de altă parte, pentru policarbonatul gros este necesară o capacitate mare de încărcare, care corespunde profilurilor închise.

sere din sticla din policarbonat

Asamblarea unei seră întărită

Indiferent de caracteristicile elementelor de profil, operațiunile de instalare încep cu construcția fundației. Puteți utiliza tehnologia panglică sau coloană - această alegere va determina modul în care elementele principale de încărcare sunt încorporate în baza serii. Aceasta poate fi fie o canelură în beton, fie fixarea rafturilor metalice cu dispozitive de fixare. Deja în configurația de bază, sala armată are un set de hardware pentru implementarea conexiunii. Ansamblul poate implica inserțiile de mai sus, care sporesc fiabilitatea nodurilor de fixare. De asemenea, producătorii oferă caneluri tehnologice în cadrul propriu-zis.

Apropo, profilul în formă de U din planul de instalare este cel mai fiabil, deoarece asigură densitatea maximă a două elemente. De la utilizator, este necesar să utilizați instrumentul de tâmplărie și să răsuciți hardware-ul furnizat în nișele corespunzătoare. În acest stadiu, precizia calculelor este deosebit de importantă. Apoi, foile de policarbonat sunt fixate. Acestea acoperă cadrul din oțel, fixându-se prin aceleași găuri. În acest caz, este deosebit de important să se utilizeze în mod corespunzător plăcuțele de etanșare care protejează plasticul de înaltă rezistență împotriva deteriorării la joncțiunea cu rame metalice.

revizuiri consolidate în seră

Echipament suplimentar

Seturile de bază oferă, de obicei, prezența a două ferestre și a unei perechi de uși care oferă acces din laturile opuse. Ca supliment, puteți utiliza suport tehnic sub formă de sisteme de ventilație, de iluminat și de încălzire. Având în vedere că proiectul consolidat extinde posibilitățile de funcționare a acestuia în timpul iernii, va fi superfluă alimentarea termică acumulator de căldură. Datorită acestui echipament, o seră întărită va furniza plantelor energie care se acumulează în timpul zilei. Apoi, bateria transformă potențialul acumulat în căldură.

Feedback pozitiv privind serele întărite

asamblarea unei serii

Astfel de structuri pot fi atribuite unor instalații agricole de bază, însă printre proprietari există mulți grădinari și grădinari obișnuiți. Cele mai multe dintre ele subliniază fiabilitatea cadrului, astfel încât plantele sunt protejate de ploaie și rafale de vânt. Avantajele clădirilor includ oportunitățile de construire a zonei. Acest lucru necesită doar câteva manipulări simple cu dezmembrarea și integrarea ulterioară a componentelor suplimentare sub formă de foi și profile din policarbonat. Dar nu toate acestea sunt virtuțile pe care le are sera. Mărturiile indică faptul că un cadru puternic ne permite să folosim echipamente fără riscuri electrotehnice sub forma acelorași sisteme de iluminat și încălzire.

Feedback negativ

Dacă serile de aluminiu convenționale și cele din lemn pot fi instalate direct în sol, policarbonatul cu rame metalice necesită dispozitivul original de fundație. Utilizatorii iau notă de posibilitatea de a obține o bază de bază de bună calitate. Dar cresc în mod semnificativ costul total al facilității. De asemenea, mulți indică faptul că sera este susceptibilă la arsură. Acest dezavantaj este posedat de policarbonat. Există o altă trăsătură neplăcută a acestor structuri. Faptul este că baza din oțel poate fi acoperită numai cu policarbonat. Sticla nu este folositoare din cauza fragilității și filmul nu necesită o mare capacitate de rulare.

seră consolidată

Operațiunile de montare, combinate cu costuri considerabile, limitează încă cercul fanilor construcției consolidate a căminului. Cu toate acestea, pentru grădinarii avid, care au planuri mari de creștere a culturilor termofile, prezența unui astfel de obiect pe site este o necesitate. Montarea corectă a serelor din policarbonat vă permite să cultivați plantele pe tot parcursul anului. Vara, policarbonatul oferă toate avantajele modelelor tradiționale, inclusiv împrăștierea luminii și ventilația. În timpul iernii, reglementarea microclimatului va fi realizată de echipamente speciale sub formă de unități termice și sisteme de iluminat și de udare.

Faceți un pridvor din policarbonatFaceți un pridvor din policarbonat
Cum sa alegi policarbonatul pentru sere? Aplicarea policarbonatuluiCum sa alegi policarbonatul pentru sere? Aplicarea policarbonatului
Cum și ce să procesați o seară de policarbonat în toamnăCum și ce să procesați o seară de policarbonat în toamnă