Magneticus mozaic magnetic: tipuri, recenzii

Magnetică magnetică Magneticus - joc de dezvoltare pentru copii, format din părți magnetice și o placă confortabilă de joc metalic. Scopul său principal este dezvoltarea abilităților motorii fine, senzoriilor, gândirii logice și imaginației copilului. De asemenea, psihologii au remarcat o creștere a atenției și a perseverenței la copii, care sunt atrași de jocurile din această direcție. Simpla filosofie a mărcii vizează dezvoltarea și creșterea armonioasă a copilului.

Cine este producătorul?

Producătorul mozaicului este compania internă "IGRUS", a cărei activitate principală este dezvoltarea de jocuri educaționale pentru copii de diferite vârste. Principala sarcină a producătorului vede dezvoltarea talentelor și a competențelor într-o formă de joc, care este întruchipată în fiecare jucărie lansată.

Magnetism magnetic Magneticus

Magneticus este absolut sigur pentru sănătatea copilului. Toate materialele din care a fost creat mozaicul au fost testate și certificate de laboratorul Spectrum (Rusia) și de Asociația Europeană Independentă pentru Controlul Siguranței și Calității SGS (Elveția). După ce ați prezentat acest joc copilului, puteți fi siguri că ați făcut alegerea potrivită.

Principiul de funcționare

În funcție de setul selectat, vor exista fie părți simple care pot fi "lipite" între ele, fie piesele mozaic care pot fi turnate pe o cutie metalică. În interior, este marcat ca o frunză de tetrad în celulă, care în plus îi va da copilului o lecție în orientarea spațială. În plus față de tabla inclusă în kit, elementele kitului pot fi colectate oriunde se va lipi un magnet, iar o carte cu exemple va ajuta copilul să creeze primele imagini și să înțeleagă elementele de bază ale construcției.

Muzica magnetică Magneticus nu este un joc specific, ci o mulțime de designeri diferiți, împărțiți în categorii în funcție de numărul de piese magnetice, care vor ajuta la alegere. Fiecare casetă indică vârsta copilului.

Produsele "Magnetice" îi ajută pe copilul fizic, cognitiv (formarea proceselor gândirii) și dezvoltarea emoțională. În crearea unui sistem magnetic mozaicuri pentru copii educatorii, profesorii și psihologii copiilor au luat parte, deoarece înțeleg ceea ce este necesar pentru dezvoltarea copilului. "Învățarea în timpul jocului" este motto-ul mărcii Magneticus.

Mozaic magnetic pentru copii

Cuburi magnetice

Aceste cifre au fost și rămân una dintre cele mai comune jucării pentru dezvoltarea logicii. Cubes Magneticus deduce posibilitățile sarcinilor și soluțiilor lor la un nou nivel, deoarece în interiorul lor există magneți, cu care structura construită va deveni mai stabilă. Aceste jucării sunt prezentate în categoria de la 3 ani. Magneții din interiorul figurilor sunt sudați în siguranță și utilizați în siguranță.

Setul este compus din 16 elemente geometrice volumetrice. Sunt realizate din plastic și pictate în 4 culori vii, care oferă copilului o idee despre formele geometrice de bază ale corpurilor fizice și a culorilor de bază.

Seria "Adunați pe frigider"

Mozaicul magnetic pentru copii este un cadou minunat pentru o zi de naștere. Din varietatea de tipuri de acest joc, orice părinte poate alege ceea ce are nevoie copil. Pentru copii de la 3 ani Magneticus oferă mozaicuri magnetice pentru a alege:

• Un set de 36 de elemente magnetice din lemn, un tablou confortabil de joc metalic și o carte cu exemple de desene. Detaliile jocului magnetice sunt făcute din bambus ecologic și acoperite cu vopsea naturală, care asigură siguranța copilului.
  • "Mermaid" este alcătuită din 98 de elemente magnetice sub formă de forme geometrice de diferite culori, care vor aduce împreună locuitorii de peisaj marin.
  • Setarea "1001 noapte" permite folosirea a 98 de piese magnetice pentru a colecta toti eroii aceleiasi povesti.
  • Jocul bazat pe basme constă din 98 de elemente magnetice. Ele pot fi plasate pe orice suprafață metalică, folosind o broșură cu exemple de imagini.

Magnezi Magnezi Traveler magnetic

Orice mozaic magnetic Magneticus din această categorie este un element magnetic moale de diferite forme geometrice, incluzând cercuri, arcuri și sectoare. De asemenea, în set include o tablă de joc metalică cu câmpuri, o broșură cu exemple și o cutie-box, unde puteți stoca toate detaliile.

Toate elementele magnetice din această categorie sunt de dimensiuni suficient de mari pentru a proteja copilul de înghițirea accidentală a detaliilor mozaicului.

Seria "Călătorul"

Magneticus Magneticus "Traveler" magnetic a fost conceput pentru a face un joc interesant pentru a lua un copil pe drum. O cutie metalică compactă are două funcții: este un teren de joc și un loc pentru depozitarea pieselor. Interiorul casetei este acoperit cu vinil, transformându-l într-o tablă școlară, numai fără frișcă din cretă - tot ceea ce este scris este ușor de șters. O broșură cu un exemplu de imagini și 245 de elemente magnetice este ușor plasată într-o cutie și nu ocupă mult spațiu. Jocul este destinat copiilor de 4 ani.

Pentru copiii mai mici (de la 3 ani) din această serie au, de asemenea, următoarele mozaicuri:

• Setul de "Animale" este format din 59 de elemente magnetice, cu care este ușor de asamblat diverse animale. În broșura cu imagini există date interesante despre animale. Elementele de joc sunt destul de mari, astfel încât este convenabil ca copiii de această vârstă să le ia de pe suprafața metalică. Dimensiunea elementelor magnetice este adaptată special pentru cele mai mici. Cutia metalică va păstra toate detaliile și va servi drept câmp de joc.

Designer Magneticus

• "ABC" - o alternativă excelentă la carte. 67 de litere, 23 de numere și 16 caractere vor ajuta copilul să învețe cum să facă șilabele și cuvintele, propozițiile simple, să adauge și să scadă. În plus, există cărți de joc cu sarcini gata făcute. Copilul va putea învăța rapid și ușor alfabetul și numerele din joc.

Pentru copiii mai mari

• Dacă vârsta copilului este mai mare de 4 ani, atunci puteți folosi un mozaic magnetic pentru copii de format mini, precum și seturi de midi.
  • Mozaic mini "Rabbit", "Cat", "Butterfly", "Snail" constă din 99 de elemente magnetice. Setul include un prospect cu exemple de imagini. Puteți crea imagini de complexitate variată. Un astfel de joc va fi un cadou excelent pentru copil.
  • Mosaic midi «Flori "include 272 de piese magnetice, `elefant` - 300 de elemente magnetice "Sailing" - 316 piese "Locomotiva" - 372 element de "Angels" - 288 dintre elementele magnetice, "Crăciun" - 340 piese" Caterpillar "- 384 elemente magnetice," Rooster "- 316 de piese. Toate seturile, în plus față de părți ale mozaicului, constau dintr-o cutie de carton și o broșură colorată cu exemple de imagini pe care le puteți crea.

Cuburi Magneticus

• Designer Magneticus pentru copii peste 6 ani. Apropo, adulții deseori cu plăcere fac un mozaic al acestui set. Jucăria originală constă din bile de oțel și bastoane cu capete magnetizate. Prin combinarea acestor elemente, este posibil să se construiască figuri spațiale de complexitate variabilă. Cumpărătorii observă adesea că, odată cu trecerea timpului elementele devin mici și trebuie să cumpere un altul sau chiar două seturi.

În ciuda perioadei relativ scurte de prezență a produselor "IGRUS" pe piață, mulți părinți care au cumpărat mozaicuri sau designeri "Magnetikus" și-au lăsat deja comentariile. Trebuie să spun că producătorul respectă absența opiniilor negative pronunțate ale papilor și mamei. Cele mai negative aspecte privesc discrepanța dintre culorile puzzle-urilor și calitatea slabă a dimensionării stratului magnetic al mozaicului, dar astfel de recenzii sunt extrem de rare.

Practic, părinții iau notă de prospețimea ideii de a crea astfel de jucării de dezvoltare și de plăcerea pe care copiii și chiar adulții înșiși o primesc de la procesul de asamblare a designerului. În mod incontestabil, dacă copilul iubește să se bizuiască cu construcția de turnuri și activități similare, mozaicul magnetic Magneticus este unul dintre cele mai bune răspunsuri la întrebarea de vârstă ce trebuie acordată unui copil.

Ce este, o jucărie utilă pentru copii pentru anul?Ce este, o jucărie utilă pentru copii pentru anul?
Mozaicuri pentru copii: dezvoltare, jocMozaicuri pentru copii: dezvoltare, joc
"Arca lui Noe" este o jucărie pentru bebelușul tău!"Arca lui Noe" este o jucărie pentru bebelușul tău!