`Ada` (nivel laser): recenzii ale clienților

În contextul actualizării echipamentelor de construcție și îmbunătățirii caracteristicilor materialelor înseși, calitățile tehnice ale echipamentelor auxiliare sunt, de asemenea, în creștere. Instrumentele de măsură au ocupat întotdeauna un loc special în procesul de construcție a diferitelor obiecte și structuri. În stadiul actual, producătorii de astfel de dispozitive oferă abordări tehnologice fundamentale noi în producția de măsurători, iar unul dintre locurile de frunte în această nișă este ocupat de compania Ada. Nivelul laser al acestui brand este reprezentat pe scară largă atât în ​​versiunile de uz casnic, cât și în versiuni profesionale de înaltă precizie, cu un set extins de opțiuni.

nivelul laser al iadului 2 360

Informații generale despre nivelurile laserului

Conceptul de dezvoltare a nivelelor laser se bazează pe principiile compactării, funcționalității, ergonomiei și fiabilității în obținerea rezultatelor corecte. Acest lucru poate fi adăugat și rezistența exterioară a carcasei cu includerea carcaselor de izolație, care protejează umplutura de deteriorare. Toate aceste calități sunt căutate pentru a furniza produsele lor și producătorul de "Ada". Nivelul laser în versiunea standard este un dispozitiv mic, în interiorul căruia sunt emițătoare LED. În funcție de modificare, dispozitivul poate oferi o proiecție a mai multor grinzi încrucișate, facilitând procesul de lucru, de exemplu, al unui tigla.

Alimentarea cu energie este realizată prin intermediul celulelor bateriilor. Există mai multe tipuri de baterii, dar litiu-ion este prioritată de dezvoltatorii "Hell". Nivelul laser în astfel de echipamente este mult mai convenabil pentru a fi menținut, să nu mai vorbim de siguranța mediului înconjurător a bateriei Li-ion.

Conținutul pachetului

nivelul laser al cubului de iad

În ciuda ergonomiei moderne a nivelurilor laser, lucrul eficient cu ele necesită utilizarea unei game largi de elemente de scule suplimentare. Configurația de bază rareori fără trepied, elemente de fixare speciale și contenție, un set suplimentar de baterii și același t. D. Mai mult, de exemplu, nivel laser „Ada Cube 360“, care este disponibil în mai multe variante, se recomandă să se utilizeze o compoziție cu straturi de nivelare și receptoare. Aceasta este deja o ofertă profesională de accesorii, datorită căreia utilizatorul poate conta pe un proces rapid și precis de formare a proiecțiilor complexe. De asemenea, accesoriile accesorii includ ochelari speciali cu laser pentru operator, un carcasă și materiale pentru îngrijirea dispozitivului.

nivelul lazerului cu laser

Această unitate a fost concepută pentru a fi utilizată în condiții interne. Acest lucru este evidențiat de o lungime mică de alimentare a fasciculului în 20 m, de echipament limitat și de lipsa capacității de a lucra cu construcții geometrice nestandardizate. În acest caz, utilizatorii care utilizează modelul pentru sarcini tipice în gospodărie și în curs de efectuare a operațiunilor de reparații, notează și o mulțime de avantaje. Printre acestea, caracteristicile tehnice și fizice optime ale plasticului și ușurința în management, precum și disponibilitatea sistemelor automate de control, deși la același nivel de bază. Dar există și deficiențe insultătoare pe care acest nivel al "Iadului" laser le are. Recenzile indică lipsa unui stand convenabil în kit, din acest motiv, atunci când construiți linii, trebuie să utilizați unelte improvizate, ceea ce afectează calitatea lucrării. Totuși, aici proprietarii indică și umplutura intelectuală a dispozitivului, care notifică în cazurile de fixare a abaterilor semnificative.

nivelul laser al iadului 360

Acest dispozitiv reprezintă soluția standard deja din categoria de nivel profesional "Cube 2-360". Aceasta înseamnă că un instrument dintr-o gamă de 360 ​​de grade este capabil să liniile linii pe verticală și orizontală. Proprietarii acestui model atestă faptul că acesta este optimizat pentru a funcționa în condiții dificile ale unui șantier. Potrivit unor utilizatori, dispozitivul poate cădea pe suprafețe dure, menținând în același timp integritatea atât a carcasei cât și a umplerii - precizia construcției rămâne, de asemenea, la același nivel. În ceea ce privește proprietățile operaționale, nivelul laser "Ada 2-360" în această performanță este evaluat pentru luminozitatea radiației, prezența unui trepied puternic și precizia corespunzătoare gradului declarat. Din păcate, un dispozitiv minus serios găsit în sistemul alimentar. Producătorul a furnizat modelul cu un compartiment pentru bateriile cu deget, ceea ce nu corespunde cu cerințele moderne pentru un instrument profesional de construcție.

Opinii privind A00471

nivelul laser al cubului 360

Dispozitivul aparține, de asemenea, nivelurilor laser profesionale, dar are propriul scop specific. Utilizatorii recomandă utilizarea modelului pentru operațiunile de reparații, care sunt efectuate înainte de activitățile cu care se confruntă. Principalul avantaj al acestei versiuni este viteza mare și mobilitatea în formarea construcțiilor. De umplere este, de asemenea, împământat pentru utilizarea unei maturi de 360 ​​de grade, care poate fi considerată ca un pad complet pentru două grinzi. Din nou, și luminozitatea fasciculului, care este furnizat de LED-ul de marcă "Ada". Nivelul laser cu această umplere este, de asemenea, potrivit pentru lucrul în condiții de stradă - vizibilitatea face posibilă distingerea proiecției la o distanță de zeci de metri. Dar, din nou, această versiune nu prevede posibilitatea unei baterii, care a dezamăgit mulți fani ai companiei. Pe de altă parte, această soluție are o parte pozitivă, care este exprimată în facilitarea designului, ceea ce conferă dispozitivului mai multă manevrabilitate.

Feedback asupra dispozitivului A00216

Aceasta este o versiune simplificată a nivelului laser, care, totuși, poate fi utilă pentru profesioniști. De îndată este necesar să observăm că modelul funcționează într-un mod 2D, formând proiecții în formă de cruce. Care ar putea fi beneficiul unei astfel de decizii în contextul avantajelor oferite de nivelul laser "Ada Kub"? În primul rând, acest lucru este de a scăpa de funcționalitate inutilă, care nu este întotdeauna necesară pentru specialiști, dar, în orice caz, simplificarea umplerii a făcut de asemenea posibilă economisirea energiei bateriei. În plus, constructorii remarcă confortul utilizării acestui model în lucrul cu scările. Acest lucru se explică prin faptul că radiația poate fi efectuată fără o corecție automată, permițând să se permită în modul liber să se construiască deviații în colțuri. În consecință, dacă pașii ar trebui să aibă o anumită pantă, atunci cu această modificare maestrul se va descurca fără probleme inutile.

lazer revizuire la nivel de laser

Funcționarea nivelului laser

Lucrul începe cu setarea dispozitivului pe un plan orizontal. Acestea pot include suporturile sau trepiedele menționate mai sus, precum și alte dispozitive. Este important ca la unele modele să existe posibilitatea de a corecta poziția în modul automat sau cu ajutorul nivelului de bule aranjat. Apoi începe procesul de formare a fasciculului. De exemplu, nivelul laser "Ada 360" este capabil să livreze proiecția în format transversal, diagonal și plumb. De la utilizator însuși, el trebuie doar să specifice viteza optimă de rotație a dispozitivului optic, astfel încât acesta să poată fixa cu precizie poziția liniilor.

nivelul laser al iadului 3d

Trecerea la instrumentele electronice de măsurare a îmbunătățit calitatea generală a proceselor de lucru în construcții la un nou nivel. În același timp, o parte semnificativă din responsabilitatea utilizatorului este păstrată. Același nivel cu laser „Hell 3D“, care se datorează maxim de scanare livrat operatorului de la a fi nevoie să se deplaseze dispozitivul pentru a efectua proiecții diferite în incinta, necesită măsuri speciale în planul de întreținere. Nu este vorba numai de necesitatea acțiunilor de calibrare și de verificare. După fiecare sesiune de operare, se recomandă curățarea suprafețelor dispozitivului, verificarea integrității carcasei și comenzile funcționale. Numai cu acest sprijin ne putem aștepta la o construcție optimă a proiecțiilor.

Nivelurile de construcție: descriere, tipuri și verificareNivelurile de construcție: descriere, tipuri și verificare
Sudarea cu laser: principiul funcționării și avantajeleSudarea cu laser: principiul funcționării și avantajele
Nivele electronice: descriere, scopNivele electronice: descriere, scop